Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosaleilta pitäisi kieltää kännykät!

Vierailija
24.05.2026 |

siis tuhottomasti menee aikaa odottaessa kun yleensä joku nuori tytönhupake istu jossain laitteella ja lepää puolet ajastaan katsoen kännykkäänsä, moni nuori mies samaa

muut odottaa laitetta ja nämä makaa siinä katselleen kännykkäänsä!

ja toiseksi sillä voi ottaa salakuvia ihmisistä vähissä pukeissa

kännäykkäkielto kaikkialle saleille!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenissä on kyllä jotain todella pahasti pielessä, jos pystyy tauoilla tekemään mitään muuta kuin palauttelemaan hengitystä.

Olen aina ihmetellyt kun jotku päästää kropan lepotilaan istumalla 10min sarjojen välissä! Se on 1-2min tauko seisoen ja hieman liikkuen. Viimeisen sarjan jälkeen seuraavaan laitteeseen tekemään lämmittelysarja. 

No, sarjatauon tarkoitus on jaksaa seuraava sarja paremmin. Mitä pidempään huilaat, sitä enemmän energiaa ehtii varastoitua seuraavaa suoritusta varten. Itselläni on salilla eri tavotteita, joten minulla on myös eri pituisia taukoja. Ja ettei lihas menetä jännitystään ei kannata myöskään heilua kuin rocky balboa sarjojen välissä. 

Haluaisin nähdä miten nämä alapeukuttajat oikein treenaa. Jos oikeasti hakee tulosta salilta niin pitää olla kunnon painot ja riittävät palautukset. 10 min alkaa olla liioittelua, mutta isojen liikkeiden jälkeen 5 min on perusteltua.

Joku oli kommentoinut miten hengityksen tasaamiseksi menee niin paljon aikaa. Kysehän ei ole hengityksestä ollenkaan vaan lihasten palauttelusta.

Eikö ne lihakset palaudu just sillä, että huohotetaan happea sisään, että saadaan ne maitohapot lihaksista pois? Kuitataan siis syntynyt happivelka. 

Vierailija
82/86 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vissiin treenaa kovin kovaa, jos parin minuutin palautus on liikaa. Koko voimatreenin idea on tehdä sarja niin kovaa, että seuraavaan ei ihan hetkeen pysty. Se, kahlaako tauolla instaa vai tuijottaako seinää on ihan jokaisen oma asia. Kuvata voi vaikka älylaseilla jos on niin hullu että haluaa.

Jos tykkäät ap treenata ilman palautuksia, niin voit tehdä sen aerobisesi vaikka ulkona juoksemalla. T täti, joka palautuu sarjan välissä ja myös kirjaa sarjansa aina ja heti, btw se näkyy. 

Tuollaisen suorituksen jälkeen ei tod onnistu mikään hienomotorinen suoritus kuten puhelimen näpräys tai uutisten luku, jos on tehty oikeasti jotain. Mutta toki jos on oltu vaan tekevinään niin sitten onkin toinen juttu. 

Puhelimen selaamiseen tarvii sormia ja silmiä. Kyllä onnistuu useimpien liikkeiden jälkeen.

Ymmärrät kai, että sitä puhelimen selausta varten, ei tarvita laitetta. Nouse laitteesta, ja selaile sitten puhelinta, niin ei kukaan ole kiinnostunut. Se asia on se, että jäät laitteeseen istumaan.

Kerro nyt mitä väliä sillä on, jos on esim prässi, mave tai penkki menossa, että missä sen muutaman minuutin palautteluajan on? Oikeastiko menet siihen väliin ottamaan painot pois, laittamaan omasi, teet oman sarjan, otat painot pois ja laitat sen toisen painot siihen? Painopakkalaitteet ovat asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenissä on kyllä jotain todella pahasti pielessä, jos pystyy tauoilla tekemään mitään muuta kuin palauttelemaan hengitystä.

Olen aina ihmetellyt kun jotku päästää kropan lepotilaan istumalla 10min sarjojen välissä! Se on 1-2min tauko seisoen ja hieman liikkuen. Viimeisen sarjan jälkeen seuraavaan laitteeseen tekemään lämmittelysarja. 

No, sarjatauon tarkoitus on jaksaa seuraava sarja paremmin. Mitä pidempään huilaat, sitä enemmän energiaa ehtii varastoitua seuraavaa suoritusta varten. Itselläni on salilla eri tavotteita, joten minulla on myös eri pituisia taukoja. Ja ettei lihas menetä jännitystään ei kannata myöskään heilua kuin rocky balboa sarjojen välissä. 

Haluaisin nähdä miten nämä alapeukuttajat oikein treenaa. Jos oikeasti hakee tulosta salilta niin pitää olla kunnon painot ja riittävät palautukset. 10 min alkaa olla liioittelua, mutta isojen liikkeiden jälkeen 5 min on perusteltua.

Joku oli kommentoinut miten hengityksen tasaamiseksi menee niin paljon aikaa. Kysehän ei ole hengityksestä ollenkaan vaan lihasten palauttelusta.

Eikö ne lihakset palaudu just sillä, että huohotetaan happea sisään, että saadaan ne maitohapot lihaksista pois? Kuitataan siis syntynyt happivelka. 

Ei sitä koko väliaikaa huohoteta. 

Vierailija
84/86 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap susta pullukasta kukaan haluaa kuvia ottaa, ja anna nuorten tehdä kovaa treeniä, kun itse nostaisit korkeintaan 10 kiloa😆😆

Vierailija
85/86 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lepään 3 minuuttia sarjan välissä niin mitä väliä olenko puhelimella vai katsonko vaikka lattiaa?

T. Reilu parikymppinen mies reenaaja

Vierailija
86/86 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että monet puhelimesta valittajat eivät itse oikein hahmota missä olevat. Ymmärtäisin ärtymyksen jos joku tosiaan istuu 10 min laitteessa katsomassa videota tms, tällaista en vaan itse ole nähnyt vielä koskaan.

Jos taas jollakin on tekeminen kesken ja sarjapalautus menossa (voi jopa olla sen viisikin minuuttia jollain jolla isommat lihakset/kovempi voimantuotto), niin juu ois kiva mennä jo itse, mutta aikuisuuteen kuuluu että joskus pitää odottaa vuoroaan. Ja harvoinpa ainakaan mun nähden myöskään yli neljää sarjaa on tehty putkeen. Tekee jotain muuta ja menee kun ne on valmiit. 

Itse en edes tee kovinta voimatreeniä koska nivelet ei tykkää, mutta ei ole vaikea ymmärtää että ne muutamatkin toistot voi vaatia hyyyyyyviiiin pitkän välin ennen seuraavia, jos on liki maksimit kuormaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän