Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

ONNEA kaikille jo nyyttinsä saaneille! Kyllä olen jo kade!

En ole koneelle kauheasti ehtinyt nyt, kun tulee näitä siivouskohtauksia ja kokoan isyyspakkausta. Oudossa ja isossa kaupungissa vain ei meinaa löytää niitä oikeita liikkeitä, joista löytäisi sen, mitä haluaa. Liian suuri valikoima..

Lähestyy tuo 17.5. eli se treffipäivä, jolloin sovittiin tgreffit naikkarille, jos oikein muista. Nyt ei vain muistu nimimerkit mieleen, keitäs kaikkia mukaan halusi?

Mulla siis viime viikolla oli kontrolli sokerirasituksen jälkeen naikkarilla, kun oli 9.5. niin suuri arvio vauvan kooksi (3,5-3,7kg). Nyt kokoarvio pysyi siinä 3,6-3,7kg, joten vaikka kohdunsuu oli pehmeä, sentin auki ja kaulaa jäljellä 2cm, ei sitten käynnistetty. Olo oli aika arka monta päivää, ja kipeitä suppareitakin on tullut joka päivä ainakin yhdet. Lauantaiaamuna jo tunnin verran tuli 10min välein selässätuntuvia kipeitä supistuksia, mutta siihen ne jäi. Toivon, että tulisi pian ulos, että päästäisiin perheosastolle. Ei ollut sokereissakaan mitään...

Olen varronnut limatulppaa, sillloin tällöin on housuihin hulahtanut isompi klöntti oudommannäköistä limaa, joten toivossa on hyvä elää... On myös olo ollut energisempi ja kävelyä on kyennyt yhtäkkiä harrastamaan ihan melkein normivauhdilla! Mitähän tämä nyt meinaa? Ei yhtään pysähdystä kipujen takia, vaan avokkikin sai vähän hengästyttyä.

Eipä muuta nyt. Vähän päivitin tietoja.

sammakkoinen rv 38+5 jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla