Kierto kierukan poiston jälkeen..
Kysyn nyt täältäkin kun ei tuolta kuumeilijoitten puolelta kuulu mitään...
Kierukka poistettiin 2 viikkoa sitten, pari päivää sen jälkeen tuli menkat... tai ainakin runsasta vuotoa muutaman päivän ajan. Mistäs mä tiedän oliko ne ns. menkat vai joku tyhjennysvuoto.
Miten teillä muilla on kierto lähtenyt kierukan poiston jälkeen ja oletteko samantien tulleet raskaaksi...
Ja samoin 13 päivää kierukan poiston jälkeen oli kuin olisi ollut ovulaatiokipuja oikeassa munasarjassa. ja seksiä on ollut eli suuri mahdollisuus sen puolesta olisi että tulisin raskaaksi. Tuo kierto vaan mietityttää.
Kokemuksia kaipailen :)
Kommentit (7)
Mulla poistettiin kierukka heinäkuun lopulla 2007, siitä pari viikkoa niin ekat pikku menkat ja sitten tuli menkat aina tasan 30 päivän kierrolla.Kunnes marraskuussa vikat ja jouluna plussasi.Eli neljä kiertoa yritystä..
Mulla hormonikierukka ja se oli 1,5 vuotta mulla.Menkat mulla oli sillointällöin vähäisinä. Jollain tärppää heti joilla voi mennä kauemmin.Tsemppiä!!
kannattaako hormoonikierukka poistaa jo ennen yrityksen aloittamista, että se tyhjennysvuoto tulis eka? Meillä siis ehkäisy tarkoitus jättää pois huhtikuussa. Kannattaisko kuitenki kierukka poistattaa jo maaliskuussa, että tulis eka yhdet menkat ennen yrityksen aloittamista?
vastauksista :)
Oliskohan ne sitten olleet oikeat menkat kun vuotoa kesti kuitenkin viitisen päivää ja oli alkupäivinä todella runsasta.
Ei kai auta muu kuin odotella :)
hei sinä jolta kierukka otettiin pois heinäkuussa.. sulla ei siis kierukan poiston jälkeen tullut heti mitään vuotoa? Vasta siis kahden viikon päästä?
.. hormonikierukka pois kesäkuussa, sen jälkeen oli 3pv tyhjennysvuoto ja tulin raskaaksi heti sen jälkeen. siis mulla ei tullu oikeita menkkoja ollenkaan. Kierukka kerkes olemaan varmaan joku kolme vuotta, eikä sinä aikana ollut vuotoja oikeastaan ollenkaan, siksi minusta oli tosi yllättävää että kroppa palautu tosi nopeasti " normaalitilaan" .
Annie
Multa poistettiin kans heinäkuun lopulla kierukka. Parin päivän päästä tuli muutaman päivän, 3-4 päivää, kestävä vuoto. Tästä syyskuun alussa " tavalliset" kuukautiset ja sen jälkeen niitä ei enää tullutkaan ja vaavi on tulossa kesäkuun alussa. Minullakaan ei ollut tuona kahtena vuonna ollenkaan vuotoa, kun oli kierukka, mutta mukavasti se kierto ja raskaaksi tulemisen odotus kaikesta " pelosta" meni.
Lykkyä tykö!
Mulla poistettiin kuparikierukka ja sen jälkeen kerkesi tulla kahdet menkat, kunnes tulin raskaaksi. Kuparikierukka ei tietysti sotke hirveästi kiertoa, koska siinä ei ole hormonia, eli menkat ei alkaneet kierukan poiston jälkeen, vaan ihan silloin kun pitikin.
Tytteli-83