Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette naiset itse lähesty miehiä vaan se jää aina miehille?

Vierailija
23.05.2026 |

Kun näin tasa-arvoa on joka puolella niin voisitte vastavuoroisesti lähestyä miehiä eikä vaan olla ja odottaa ja että miehen pitää tehdä kaikki.

Helpottaisi myös tilannetta kun nykyään naisia ei saisi lähestyä enää missään niin korjaatte tilanteen lähestymällä miehiä itse.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn kyllä niitä oikeasti itseäni kiinnostavia miehiä, kuten tekevät kaikki kaverinikin. Kiinnostavia yksilöitä ei vain tule vastaan edes kerran vuodessa.

Harmi kun suomalaisten naisten melko yhtenevän mielipiteen mukaan suomalaisten miesten taso on niin äärettömän kehno. 

Miten onkaan samaan maahan sattuneet maailman parhaat naiset ja huonoimmat miehet.

Olen tuo ketä lainasit, enkä itse ole kyllä tuota mieltä. Hölmön polarisoidusti sanottu.

Esim. minun pitää olla tuntenut mies jo jonkin aikaa, ennen kuin harkitsenkaan minkäänlaista lähestymistä. Miehellä pitää olla hyvät arvot, yhteisiä harrastuksia ja yhtenevä huumori, juuri minua miellyttävä ulkonäkö (pidän nörteistä), jne. Se, ettei joku istu näihin minun kriteereihini, ei tee kenestäkään "kehnoa". He voivat olla täysin sopivia kumppaneita jollekin muulle.

Vierailija
102/102 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa täynnä koko ketju ehkä muutamia yksittäisiä kommentteja lukuunottamatta. Suurin osa tämän palstan naisista vihaa miehiä ja oikein voimaantuvat siitä kun pääsevät haukkumaan miehiä. Surullista ja säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla