Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette naiset itse lähesty miehiä vaan se jää aina miehille?

Vierailija
23.05.2026 |

Kun näin tasa-arvoa on joka puolella niin voisitte vastavuoroisesti lähestyä miehiä eikä vaan olla ja odottaa ja että miehen pitää tehdä kaikki.

Helpottaisi myös tilannetta kun nykyään naisia ei saisi lähestyä enää missään niin korjaatte tilanteen lähestymällä miehiä itse.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen ego ei kestä pakkeja.

Ihanan optimistista. Näin ne miehet valehtelevat toisilleen ja ylläpitävät valhefantasioita siitä, että naisia kiinnostaisi tippaakaan mitä kärttyiset miesvauvat tekevät tai missä ovat.

Vierailija
42/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn kyllä niitä oikeasti itseäni kiinnostavia miehiä, kuten tekevät kaikki kaverinikin. Kiinnostavia yksilöitä ei vain tule vastaan edes kerran vuodessa.

Tästä syystä mulla on italialainen vaimo, sitä ennen oli espanjalainen tyttöystävä monta vuotta. En kelvannut suomalaisille, mutta onneksi ainakin italialaiset ja espanjalaiset naiset eivät tunnu ymmärtävän hyvän päälle. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW voitti. Sori siitä.

Vierailija
44/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi väität että ei olla lähestytty?

Niin, siis ainahan löytyy poikkeus, joka vahvistaa säännön. Fakta kuitenkin on se, että lähes sataprosenttia heteromiehistä on joskus lähestynyt naista, mutta ehkä max 10% naisista on koskaan lähestynyt miestä. Ja nämäkin yritykset kohdistuu yksiin ja samoihin miehiin.

Eikä siinä, tuossa ei ole mitään väärää ja miehet itse on tilanteen aiheuttaneet itselleen, kun eivät malta olla lähestymättä. Tai no, nykyajan nuoret ilmeisesti osaa paremmin kuin me boomerit, nykynuoret hengailee yhä enemmän mieluiten oman sukupuolensa parissa. Myös seksin merkeissä.

Selitys se tuokin on.

Vierailija
45/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan yhdeksään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T34

Vierailija
46/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt vaikka baariin äläkä täällä kitise, olen lyhyenläntä tukeva äijä ja kun menen baaritiskille notkumaan niin ihmeesti vaan tulee naisia juttelemaan, älä tuijota ja ole rento, äläkä ole päällekäyvä, ei se mitään ihmeitä vaadi. Takavuosina oli plussaa kun osaan tanssia mutta nyt en tiedä kiinnostaako se tanssiminen enään naisiakaan.

Ainakaan nykynuoret ei notku baareissa, kun eivät muutenkaan halua läträtä viinan kanssa. Toki tuo on heidän oma valintansa ja Suomen kaltaisessa maassa kyllä pienentää tutustumismahdollisuuksia valtavasti.

Vierailija
47/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten tarvitse lähestyä miehiä, koska miehet lähestyvät naisia enemmän kuin tarpeeksi. Olen pari kertaa elämässä nähnyt naisen lähestyvän miestä, mutta nämä miehet ovat olleet sitä parasta 1% ulkonäöllisesti. 

Vierailija
48/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten tarvitse lähestyä miehiä, koska miehet lähestyvät naisia enemmän kuin tarpeeksi. Olen pari kertaa elämässä nähnyt naisen lähestyvän miestä, mutta nämä miehet ovat olleet sitä parasta 1% ulkonäöllisesti. 

Kyllä minä lähestyin miestäni, vaikka olen sitä parasta 1% ulkonäöllisesti ja mieheni tavis.

Vierailija
49/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty miehiä, koska tulee yleensä ihastuttua niihin naimisissa oleviin , varattuihin miehiin😁

Vierailija
50/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW voitti. Sori siitä.

Ei haittaa, olen onnellinen teidän ja myös meidän naisten puolesta. Sinänsä outoa kyollä että se teidän "way" johti tänne mammapalstalle, jotenkin sain sen käsityksen että sen pitäisi johtaa jonnekin vähän muualle kuin äitien ja muiden naisten helmoihin. Eli ehkä vielä vähän tarkentaisin sitä suuntaa, mitä se "way" voisi olla...

Vierailija
51/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee ja ikävä kyllä tuo saa aikaan monet huonot kokemukset naisille. Se 1% alfa kun saattaa kännissä tai paremman puutteessa nussia sitä tavallista naista kerran ja sittenhän kaikki miehet on sikoja.

Tai vastaavasti jos se 1% alfa ei lämpene naisen lähestymiselle, voikin todeta että miehet on sikoja eikä niitä kannata enää koskaan lähestyä.

Miehetkin kyllä tykkää katsella myös niitä erityisen kauniita naisia, mutta jos ei ihan liikaa alkoholia ole veressä, niin aika hyvin miehet tietää oman tasonsa eikä se Teppo-tavis edes yritä lähestyä mitään fitnessmissiä.

Vierailija
52/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähesty miehiä, koska tulee yleensä ihastuttua niihin naimisissa oleviin , varattuihin miehiin😁

Näinhän se on. Kun miehessä itsessään ei ole mitään mitä nainen haluaa, mutta aviomiehellä on nais- ja lapsienergiaa, mitä on kupannut puolisoltaan ja lapsiltaan. Sinkkumies on tyhjä surkea kuori, joka ei elä ilman naista. 

Itsekin menin tähän lankaan aikani kunnes yhdistin langat, että eihän se mies ole viehättävä vaan se, mitä ne lapset ja nainen sen elämään tuovat. Nykyään en enää mene.

Vierailija
53/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn kyllä niitä oikeasti itseäni kiinnostavia miehiä, kuten tekevät kaikki kaverinikin. Kiinnostavia yksilöitä ei vain tule vastaan edes kerran vuodessa.

Harmi kun suomalaisten naisten melko yhtenevän mielipiteen mukaan suomalaisten miesten taso on niin äärettömän kehno. 

Miten onkaan samaan maahan sattuneet maailman parhaat naiset ja huonoimmat miehet.

Naiset viihtyvät miehiä paremmin sinkkuina. Ongelmaa heillä ei siis ole.

Niinkö?

Vierailija
54/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee ja ikävä kyllä tuo saa aikaan monet huonot kokemukset naisille. Se 1% alfa kun saattaa kännissä tai paremman puutteessa nussia sitä tavallista naista kerran ja sittenhän kaikki miehet on sikoja.

Tai vastaavasti jos se 1% alfa ei lämpene naisen lähestymiselle, voikin todeta että miehet on sikoja eikä niitä kannata enää koskaan lähestyä.

Miehetkin kyllä tykkää katsella myös niitä erityisen kauniita naisia, mutta jos ei ihan liikaa alkoholia ole veressä, niin aika hyvin miehet tietää oman tasonsa eikä se Teppo-tavis edes yritä lähestyä mitään fitnessmissiä.

Sori mutta ihan yhtä sikoja ja perseestä rumat miehet ovat. Elleivät jopa vielä enemmän, koska eivät ole saaneet elämässään paljon, joten ei ole paljon mistä antaa.

Vierailija
55/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt miehiin. Te ette ole aikuisia ettekä täysjärkisiä. Jos ette osaa olla ystäviä, ei teistä ole muuhunkaan. 

Elämä on hyvää näin, rakkaiden ystävieni kanssa. 

Piti sekin sitten oikein tulla kertomaan.

Vierailija
56/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö?

Inkkelien tekemää ai-kontsaa? :/ Tällaisellako pahoititte toistenne mielet tänään? :( Miehet tarvitsisivat jotain holhoajia... Olisikohan valtion kassassa ylimääräistä holhoajanaisille.

Vierailija
57/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sua ei kukaan lähesty ei kerro yhtään mitään siitä, kuinka paljon naiset yleisesti tekee aloitteita. Se kertoo vain sinusta ja puutteista viehättävyydessäsi

Vierailija
58/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää miettiä miksi naiset ei lähesty sinua. Vika on sinussa, ei naisissa. Naiset lähestyvät miehiä joista ovat kiinnostuneet.

59/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen perusteella naiset lähestyvät miehiä ja tekevät aloitteita.

Ei ole mulla Hollywoodin laatikkoleukaa enkä ole merijalkaväen miljonääri-avaruuskirurgi. Pituuskin on jenkkiyksiköissä vain 5'11 niin että voit vertailla suoraan niihin naisvihasivustojen väitteisiin.

M60+

Vierailija
60/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lähestyy toistuvasti ja kun sitten lopulta lähestyy itse radikaalisti, eli kysymällä suoraan niin saakin kuulla olevansa työpaikan ahdistelija. Hurraa, näin Suomi toimii. Naiset, suksikaa vidduun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi