Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette naiset itse lähesty miehiä vaan se jää aina miehille?

Vierailija
23.05.2026 |

Kun näin tasa-arvoa on joka puolella niin voisitte vastavuoroisesti lähestyä miehiä eikä vaan olla ja odottaa ja että miehen pitää tehdä kaikki.

Helpottaisi myös tilannetta kun nykyään naisia ei saisi lähestyä enää missään niin korjaatte tilanteen lähestymällä miehiä itse.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähesty miehiä koska olen varattu. Miestäni kyllä lähestyin.

Niin että minkä takia seuraat tätä palstaa, ihmettelen? Jos minulla olisi jokin asia hyvin niin en kyllä millään ongelmapalstoilla aikaani kuluttaisi.. Auto pelittää ja toimii, pitäskö minun seurata Jonnea joka tekee autoonsa käsijarruremonttia, ja hehkuttaa että mun autossa se käsijarru toimiikin?

Vierailija
82/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyytyväinen sinkku vuosikausia, kunnes satuin juttusille puolitutun miehen kanssa. Laitoin sittemmin miehelle treffikutsun ja siitä se parisuhteeksi eteni. Mies on ujohko, joten tuskin olisi tehnyt aloitetta. Eli kyllä naisetkin lähestyvät miehiä, jos kiinnostava osuu kohdalle. En ole ulkonäkökeskeinen, joten täysin vieraiden miesten kanssa en treffeille lähtisi, olipa mikä tahansa kalsarimalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lähestyy niitä miehiä joita haluavat lähestyä :)

Hyvä vitsi. Naiset lähestyy miehiä, joita toiset naiset haluavat. Laumasieluja kun ovat.

Vierailija
84/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies tyytyy. Tyytymissuhteessa on kamalaa olla. Siltä välttyy, kun näyttää vihreää valoa aktiivisesti haluavalle miehelle. Kovilla kriteereillä tietenkin, ei itsekään kannata tyytyä.

Typerä ajatus, että pitäisi ottaa mies vain siksi, että hän haluaa minut.

Mieluummin olen vapaa.

Vierailija
85/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies tyytyy. Tyytymissuhteessa on kamalaa olla. Siltä välttyy, kun näyttää vihreää valoa aktiivisesti haluavalle miehelle. Kovilla kriteereillä tietenkin, ei itsekään kannata tyytyä.

Typerä ajatus, että pitäisi ottaa mies vain siksi, että hän haluaa minut.

Mieluummin olen vapaa.

Ei pidä. Siksi be kovat kriteerit. Kaikenlaisia haluaisin löytyy.

Vierailija
86/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vitsi. Naiset lähestyy miehiä, joita toiset naiset haluavat. Laumasieluja kun ovat.

Siihen on syynsä, miksi jotkut miehet ovat haluttuja ja sinä et. Ja ne syyt ovat sinun korviesi välissä ja käytöksessäsi. 

Vierailija
87/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
88/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syynsä, miksi jotkut miehet ovat haluttuja ja sinä et. Ja ne syyt ovat sinun korviesi välissä ja käytöksessäsi. 

Eikö sua kyllästytä toi jatkuva pelleily?

Vierailija
89/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6520528/naisia-tapettu-tana-vuonna-poik…

Tässä yksi syy.

Sinäkö heidät tapoit?

Vierailija
90/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lähestyy toistuvasti ja kun sitten lopulta lähestyy itse radikaalisti, eli kysymällä suoraan niin saakin kuulla olevansa työpaikan ahdistelija. Hurraa, näin Suomi toimii. Naiset, suksikaa vidduun!

Täydennän, suomalaiset naiset painukaa vidduun! Itselläni venäläinen nainen ja parisuhde kukoistaa. Toki, olen varakas ja asumme Suomen ulkopuolella.

Toki-toki-vammainen unelmoi taas.🤣

Tunnen venäjää äidinkielenään puhuvia, joka käytti toki-sanaa tuolla tavoin 🤔

Vierailija
91/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan koska mies on tyhjä kuori ilman naisen kosketusta ja rakkautta. Naisen kosketuksella ja rakkaudella muutkin naiset tuntevat miehessä lämmön ja inhimillisyyden.

Mutta varokaa! Se on ansa. Se lämpö ja humaanius ei ole miehen, vaan lainassa tämän naiselta. Jos nappaatte miehen, se katoaa ja teistä tulee miehen pussy and love digging uhri

Älkää siis koskeko varattuun mieheen. Ja jos mies ei ole varattu, epäilkää että hän on narsistiäidin puppeli. Huomaatte kyllä, että mies ilman naisen kosketusta ei ole mitään, kun tarkemmin asiaa tarkastelette

Vierailija
92/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että minkä takia seuraat tätä palstaa, ihmettelen? Jos minulla olisi jokin asia hyvin niin en kyllä millään ongelmapalstoilla aikaani kuluttaisi.. Auto pelittää ja toimii, pitäskö minun seurata Jonnea joka tekee autoonsa käsijarruremonttia, ja hehkuttaa että mun autossa se käsijarru toimiikin?

Siis luuletko että tämä palsta on joku parisuhdepalsta? Tämä on naisten keskustelupalsta minkä miehet ovat vallaneet vammaisella parisuhde ja seksi oksennuksellaan. Menkää pois

Vierailija
93/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan koska mies on tyhjä kuori ilman naisen kosketusta ja rakkautta. Naisen kosketuksella ja rakkaudella muutkin naiset tuntevat miehessä lämmön ja inhimillisyyden.

Mutta varokaa! Se on ansa. Se lämpö ja humaanius ei ole miehen, vaan lainassa tämän naiselta. Jos nappaatte miehen, se katoaa ja teistä tulee miehen pussy and love digging uhri

Älkää siis koskeko varattuun mieheen. Ja jos mies ei ole varattu, epäilkää että hän on narsistiäidin puppeli. Huomaatte kyllä, että mies ilman naisen kosketusta ei ole mitään, kun tarkemmin asiaa tarkastelette

Täysin omissa maailmoissa elätte

Vierailija
94/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis luuletko että tämä palsta on joku parisuhdepalsta? Tämä on naisten keskustelupalsta minkä miehet ovat vallaneet vammaisella parisuhde ja seksi oksennuksellaan. Menkää pois

Te trollit tämän palstan olette vallanneet.

Vierailija
95/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kerron totuuden niin kauan kuin yksikin mies kuvittelee, että hänen kelpaamattomuutensa johtuu muusta kuin hänestä itsestään. 

Mieskin voi oppia olemaan ihminen, jos kovasti yrittää. Sitä odotellessa hyvää yksinäisyyttä sinulle.

Vierailija
96/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa naisella saada itselleen itseään tasokkaampi mies on itse lähestyä miestä. Se tekee vaikutuksen moneen mieheen, ja tämä on valmiimpi tyytymään naiseen sen sijaan, että lähtisi pokailemaan tasokkaampia naisia, joiden kynnys on huomattavasti korkeampi. Olen miehenä antanut monelle aloitteen tehneelle naiselle mahdollisuuden, vaikka heitä tuskin muuten olisi lähestynyt. Fortune favours the bold, kuten sanotaan. 

Ostan mieluummin vaikka arvan tai lottokupongin kuin tuhlaan hyvää onneani mieheen, joka ruokkii pientä egoaan ja pipuliaan huomiollani. Riskinottajana olen ammattilainen mutta en silti kaivele paskakasoja timanttien toivossa? Tsemppiä parempaan myyntipuheeseen ensi kerralla

Heh. Kuitenkin tyydyt mieheen, oli puheet miten suuret tahansa. 

Vierailija
97/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kerron totuuden niin kauan kuin yksikin mies kuvittelee, että hänen kelpaamattomuutensa johtuu muusta kuin hänestä itsestään. 

Mieskin voi oppia olemaan ihminen, jos kovasti yrittää. Sitä odotellessa hyvää yksinäisyyttä sinulle.

Ok. Jatka vaan valehtelua.

Vierailija
98/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei. Kerron totuuden niin kauan kuin yksikin mies kuvittelee, että hänen kelpaamattomuutensa johtuu muusta kuin hänestä itsestään. 

Ok. Jatka vaan valehtelua."

Toisaalta myönsit että olet trolli (ja mode), joten sinänsä edistystä

Muuten, vain hyvin sairas ihminen toivoisi pahaa kenellekään muulle

-samalta

Vierailija
99/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan suurin osa ihmisistä kiinnosta millään tapaa, vaikka olisivat miehiä. Ehkä 1/1000 kohdalla voi tulla sellainen olo, että tuolle olisi kiva jutella, ja sitten juttelen sopivan paikan tullen. 

Vierailija
100/100 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lähestyn ja teen aloitteen, mutta yleensä miesten mielestä se on liian hidasta.

En tiedä muista, mutta itse en pystyisi lähestymään vain jotain satunnaista miestä kadulla ja pyytämään treffeille, olisi kiusallista tietää lähinnä ulkonäkö ja tehdä lähestyminen sillä perusteella. Itse haluan lähes aina tutustua kaveripohjalta, mutta yleensä siinä vaiheessa miehet eivät ole kiinnostuneita. Kai tässä on vaan kohtaanto-ongelma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän