Miksette naiset itse lähesty miehiä vaan se jää aina miehille?
Kun näin tasa-arvoa on joka puolella niin voisitte vastavuoroisesti lähestyä miehiä eikä vaan olla ja odottaa ja että miehen pitää tehdä kaikki.
Helpottaisi myös tilannetta kun nykyään naisia ei saisi lähestyä enää missään niin korjaatte tilanteen lähestymällä miehiä itse.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Naiset räyhää ympäri maailmaa että miehet ovat yksinäisiä ja samaan aikaan ihmettelevät porukalla missä kaikki hyvät miehet ovat.
Jokin ei nyt täsmää...
Miksi ihmeessä naiset räyhäisi miesten yksinäisyydestä?!
Koska ei kiinnosta🤷🏻
Se hakee tanssiin joka haluaa tanssia, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset räyhää ympäri maailmaa että miehet ovat yksinäisiä ja samaan aikaan ihmettelevät porukalla missä kaikki hyvät miehet ovat.
Jokin ei nyt täsmää...
Nainen valehtelee ja projisoi A I N A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin ei nyt täsmää...
Nainen valehtelee ja projisoi A I N A
Tämä oli paradoksi. Oikeasti mies valehtelee ja projisoi, mutta koska mies kirjoitti tuon, sanoi että nainen. Koska ei voi puhua totta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset lähestyy toistuvasti ja kun sitten lopulta lähestyy itse radikaalisti, eli kysymällä suoraan niin saakin kuulla olevansa työpaikan ahdistelija. Hurraa, näin Suomi toimii. Naiset, suksikaa vidduun!
Täydennän, suomalaiset naiset painukaa vidduun! Itselläni venäläinen nainen ja parisuhde kukoistaa. Toki, olen varakas ja asumme Suomen ulkopuolella.
Tottakai naiset lähestyvät miehiä, mutta vain niitä joista ovat oikeasti kiinnostuneita. Eivätkä naiset ole kiinnostuneita joka toisesta tai sadannestakaan miehestä.
Itse olen lähestynyt ja tehnyt aloitteen kahdesti elämässäni, ensimmäinen johti kymmenen vuoden parisuhteeseen, toinen nykyiseen, jo 8v kestäneeseen suhteeseen.
Kiinnostus herää kun silmää miellyttää ja tuntuu kannattavalta iskeä, valitettavasti baari on paikka missä en käy, joten jää monet mahdollisuudet saamatta.
Itse olisin ensin kiinnostunut tapaamaan naisen harrastuksien parissa, käydä esim. teatterissa ja tutustua vastapuoleen käytännön kautta ja sitten vasta ajatella seksiä.
Sporttinen, akateeminen, ruuanlaittoa ja puutarhaa hoitava sinkku mies voisi olla kiinnostava vaihtoehto seuralainen.
D59
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan yhdeksään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T34
Mitä neuvostoliittolainen tankki tekee vauvapalstalla? Sua operoimaan tarvitsee kokonaisen tiimin, joten ymmärrän, ettet ota yksittäisiä (venäläis?)miehiä.
Aina olen ollut aloitteentekijä. Pakko, kun ei ole kaunotar. (Nuorena olin kyllä hoikka).
Vierailija kirjoitti:
Naiset pelkäävät pakkeja.
Ja kun saa pakit, sanotaan sen lisäksi, että kyllä on epätoivoinen. Ja nauretaan porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen iskenyt itse kaikki poikaystäväni sillon nuorempana, kun seurustelin. Aikuisena iskin yhden kaverimiehen fwb-suhteeseen. Sittemmin olen ollut sinkkuna.
Pakkejakin olen saanut, nuorempana ja vanhempana.
t. ei ehkä se kaunein kedon kukkanen, mutta ihan nätti kuitenkin
Mulla sama homma. Olen tehnyt aloitteet suhteeseen päästäkseni. Viimeisimmästä on kulunut 15 vuotta ja ollaan edelleen saman katon alla.
Paras tapa naisella saada itselleen itseään tasokkaampi mies on itse lähestyä miestä. Se tekee vaikutuksen moneen mieheen, ja tämä on valmiimpi tyytymään naiseen sen sijaan, että lähtisi pokailemaan tasokkaampia naisia, joiden kynnys on huomattavasti korkeampi. Olen miehenä antanut monelle aloitteen tehneelle naiselle mahdollisuuden, vaikka heitä tuskin muuten olisi lähestynyt. Fortune favours the bold, kuten sanotaan.
Miksi miehet eivät tule kahviloihini hengailemaan ja näyttämään söpöiltä, lähestyttäviltä ja pelaamaan silmäpeliä kanssani? Miksi hengaatte jossain rasvanäppi-kellarisaleilla-ym-miespaska-paikoissa jos haluatte naisten huomiota? Eivät miehetkään naisia mene hakemaan mistään kauneushoitoloista, vaan naiset hakeutuvat paikkoihin missä miehet tykkäävät olla, jos haluavat tulla isketyiksi
Tämä homostelunne on aivan äärimmäisen surkealla tasolla. Teidän pitää
- tehdä itsestänne viehättävä ja vetävä naisille
- hengailla heidän suosimissaan paikoissa avoimesti heille flirttaillen
- kikatella ja puhua paljon naisista, ja kuinka te pidätte heistä niin paljon, jne.
Aloittakaa vaikka näistä ja tulkaa sitten takaisin jos ei onnista. Huhujen mukaan jos laittaa päälle chinot ja menee mummotunneliin, naiset lähestyvät. Joten sinne vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset lähestyy toistuvasti ja kun sitten lopulta lähestyy itse radikaalisti, eli kysymällä suoraan niin saakin kuulla olevansa työpaikan ahdistelija. Hurraa, näin Suomi toimii. Naiset, suksikaa vidduun!
Täydennän, suomalaiset naiset painukaa vidduun! Itselläni venäläinen nainen ja parisuhde kukoistaa. Toki, olen varakas ja asumme Suomen ulkopuolella.
Toki-toki-vammainen unelmoi taas.🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten tarvitse lähestyä miehiä, koska miehet lähestyvät naisia enemmän kuin tarpeeksi. Olen pari kertaa elämässä nähnyt naisen lähestyvän miestä, mutta nämä miehet ovat olleet sitä parasta 1% ulkonäöllisesti.
No omalta kohdalla on kyllä naiset hakeutuneet seuraan melko innokkaasti, olen yllättynyt kun tuli sairaustapaus ja lieveilmiönä parikymmentä kiloa ylipainoa, inhosin peilikuvaani ja torjuin kaikki lähestymiset, kyllä harmitti mutta nyt melkein entisissä mitoissa ja eteenpäin parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa naisella saada itselleen itseään tasokkaampi mies on itse lähestyä miestä. Se tekee vaikutuksen moneen mieheen, ja tämä on valmiimpi tyytymään naiseen sen sijaan, että lähtisi pokailemaan tasokkaampia naisia, joiden kynnys on huomattavasti korkeampi. Olen miehenä antanut monelle aloitteen tehneelle naiselle mahdollisuuden, vaikka heitä tuskin muuten olisi lähestynyt. Fortune favours the bold, kuten sanotaan.
Ostan mieluummin vaikka arvan tai lottokupongin kuin tuhlaan hyvää onneani mieheen, joka ruokkii pientä egoaan ja pipuliaan huomiollani. Riskinottajana olen ammattilainen mutta en silti kaivele paskakasoja timanttien toivossa? Tsemppiä parempaan myyntipuheeseen ensi kerralla
En lähesty miehiä koska olen varattu. Miestäni kyllä lähestyin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät tule kahviloihini hengailemaan ja näyttämään söpöiltä, lähestyttäviltä ja pelaamaan silmäpeliä kanssani? Miksi hengaatte jossain rasvanäppi-kellarisaleilla-ym-miespaska-paikoissa jos haluatte naisten huomiota? Eivät miehetkään naisia mene hakemaan mistään kauneushoitoloista, vaan naiset hakeutuvat paikkoihin missä miehet tykkäävät olla, jos haluavat tulla isketyiksi
Tämä homostelunne on aivan äärimmäisen surkealla tasolla. Teidän pitää
- tehdä itsestänne viehättävä ja vetävä naisille
- hengailla heidän suosimissaan paikoissa avoimesti heille flirttaillen
- kikatella ja puhua paljon naisista, ja kuinka te pidätte heistä niin paljon, jne.
Aloittakaa vaikka näistä ja tulkaa sitten takaisin jos ei onnista. Huhujen mukaan jos laittaa päälle chinot ja menee mummotunneliin, naiset lähestyvät. Joten sinne vaan
Pukeutumisesta sen verran, että pidän erityisesti business-casual tyylistä mutta siinä pitää olla vähän jotain luovaa twistiä eli käykää vaikka italiassa shoppailemassa. Käytökseltä tietysti herrasmiesmäinen eli kun tulet sinne paikkaani, niin lähestyt lähettämällä minulle drinkin tarjoilijan avulla saadakseni huomioni. Sitten voit tulla ehdottamaan, voitko liittyä seuraan. Muutoin kiitän drinkistä ja homma oli siinä.
Seinäruusussa miehessä ei ole mitään kiinnostavaa. En etsi mitään koiranpentu-miestä.
Jokin ei nyt täsmää...