Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette naiset itse lähesty miehiä vaan se jää aina miehille?

Vierailija
23.05.2026 |

Kun näin tasa-arvoa on joka puolella niin voisitte vastavuoroisesti lähestyä miehiä eikä vaan olla ja odottaa ja että miehen pitää tehdä kaikki.

Helpottaisi myös tilannetta kun nykyään naisia ei saisi lähestyä enää missään niin korjaatte tilanteen lähestymällä miehiä itse.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väität että ei olla lähestytty?

Vierailija
22/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kesä todenteolla tulee,aion mennä vaikka rannalle ja jos kiinnostun siellä jostain miehestä,aion tehdä jotain asialle,kysyn vaikka kelloa tai lainaan lehteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies tyytyy. Tyytymissuhteessa on kamalaa olla. Siltä välttyy, kun näyttää vihreää valoa aktiivisesti haluavalle miehelle. Kovilla kriteereillä tietenkin, ei itsekään kannata tyytyä.

Mies on tyytymissuhteessa työhönsä, taloonsa, pankkitiliinsä, autoonsa ja vaimoonsa. Onneksi miehellä on samanlaisia kavereita.

Vierailija
24/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet ovat päätyneet parisuhteisiin joita naiset ovat lähestyneet.

Vierailija
25/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies tyytyy. Tyytymissuhteessa on kamalaa olla. Siltä välttyy, kun näyttää vihreää valoa aktiivisesti haluavalle miehelle. Kovilla kriteereillä tietenkin, ei itsekään kannata tyytyä.

Mies on tyytymissuhteessa työhönsä, taloonsa, pankkitiliinsä, autoonsa ja vaimoonsa. Onneksi miehellä on samanlaisia kavereita.

Samoin nainen.

Vierailija
26/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että miehet hakee 22v naista joka laiha. Tai aina nuorempaa. Muut kelpaa vain patjaksi. Miksi miehiä siis voisi lähestyä? 

Vierailija
27/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehet. Olen lesbo.

Vierailija
28/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn kyllä niitä oikeasti itseäni kiinnostavia miehiä, kuten tekevät kaikki kaverinikin. Kiinnostavia yksilöitä ei vain tule vastaan edes kerran vuodessa.

Vierailija
29/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika ankealta elämältä. Ehkä se on se materialismin kirous, kaikki on huonosti, vaimokin.

Vierailija
30/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt vaikka baariin äläkä täällä kitise, olen lyhyenläntä tukeva äijä ja kun menen baaritiskille notkumaan niin ihmeesti vaan tulee naisia juttelemaan, älä tuijota ja ole rento, äläkä ole päällekäyvä, ei se mitään ihmeitä vaadi. Takavuosina oli plussaa kun osaan tanssia mutta nyt en tiedä kiinnostaako se tanssiminen enään naisiakaan.

Vierailija
31/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille jos näyttää kiinnostusta ensin niin tyytyvät että on vakiopilde ja etsivät samalla sitä oikeaa naista. Ei kannata tehdä mitään aloitteita. 

Omien huonojen kokemustesi perusteella haukut kaikki miehet samanlaisiksi. Et eroa mitenkään miehistä jotka haukkuu naisia.

Vierailija
32/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä asettaa itsensä likoon ja aina on mahdollista, että tulee pakit. Ei naiset oikein sellaista kestä. 

Vierailija
33/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarpeetonta ja luononvastaista. 

Vierailija
34/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siinä asettaa itsensä likoon ja aina on mahdollista, että tulee pakit. Ei naiset oikein sellaista kestä. 

Ovat kestäneet, ja miehet joita he ovat lähestyneet ovat päätyneet parisuhteeseen.

Vierailija
35/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi väität että ei olla lähestytty?

Niin, siis ainahan löytyy poikkeus, joka vahvistaa säännön. Fakta kuitenkin on se, että lähes sataprosenttia heteromiehistä on joskus lähestynyt naista, mutta ehkä max 10% naisista on koskaan lähestynyt miestä. Ja nämäkin yritykset kohdistuu yksiin ja samoihin miehiin.

Eikä siinä, tuossa ei ole mitään väärää ja miehet itse on tilanteen aiheuttaneet itselleen, kun eivät malta olla lähestymättä. Tai no, nykyajan nuoret ilmeisesti osaa paremmin kuin me boomerit, nykynuoret hengailee yhä enemmän mieluiten oman sukupuolensa parissa. Myös seksin merkeissä.

Vierailija
36/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen iskenyt itse kaikki poikaystäväni sillon nuorempana, kun seurustelin. Aikuisena iskin yhden kaverimiehen fwb-suhteeseen. Sittemmin olen ollut sinkkuna. 

Pakkejakin olen saanut, nuorempana ja vanhempana. 

t. ei ehkä se kaunein kedon kukkanen, mutta ihan nätti kuitenkin

Minulle miehenä ihan riittää, että nainen on hoikka.

Ei tarvitse olla mallinkasvoinen.

M40

Sama.

M42

Vierailija
37/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn kyllä niitä oikeasti itseäni kiinnostavia miehiä, kuten tekevät kaikki kaverinikin. Kiinnostavia yksilöitä ei vain tule vastaan edes kerran vuodessa.

Harmi kun suomalaisten naisten melko yhtenevän mielipiteen mukaan suomalaisten miesten taso on niin äärettömän kehno. 

Miten onkaan samaan maahan sattuneet maailman parhaat naiset ja huonoimmat miehet.

Vierailija
38/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisen ego ei kestä pakkeja.

Vierailija
39/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että en pidä rumia miesvauvoja viehättävinä. Koita tehdä jotain vetovoimallesi, hymyile enemmän ja laita vaikka minihame niin katsotaan sitten.

Vierailija
40/80 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun suomalaisten naisten melko yhtenevän mielipiteen mukaan suomalaisten miesten taso on niin äärettömän kehno. 

Miten onkaan samaan maahan sattuneet maailman parhaat naiset ja huonoimmat miehet.

Naiset viihtyvät miehiä paremmin sinkkuina. Ongelmaa heillä ei siis ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä