Mikä on käytössä mukavin kondomi, niin miehen kuin naisen kannalta? Kerro kokemuksistanne!
Kommentit (12)
On hyvä jos kondomi ei ole mikään tosi paksu. Naiset usein vieroksuvat enemmän. Miehillä lisää joskus suorituskykyä, ei lopputulosta. Siis vaikka mies kestäisi kauemmin, nainen ei tunne niin herkästi.. Pelkkä sellainensuhde, ota tosi varma. Pitkä suhde, taas olis aihetta keskustella..
Myös lateksiton Zenith on jees, eikä Femidomkaan hullumpi ole. Vähän hintavia vain nuo lateksittomat.
Vierailija:
magic kuulemma ahdistaa.. durex musta pieni laatikko ovat molempien mieleen
Itse olen ostanut halvinta mahdollista K-kaupan Protexia ja pelittää siinä missä muutkin.
Vierailija:
Itse olen ostanut halvinta mahdollista K-kaupan Protexia ja pelittää siinä missä muutkin.
sellaisia kortsuja jotka ei haise ihan kamalalle? Ärsyttävää, kun paikat haisee ihan ' turvaseksille' vaikka kuinka pesis.
Vierailija:
sellaisia kortsuja jotka ei haise ihan kamalalle? Ärsyttävää, kun paikat haisee ihan ' turvaseksille' vaikka kuinka pesis.
kuin söis karkin käärepapereineen...
Vierailija:
Sukisukit ja magicit on pieniä.
Mutta durexit on jees.
En ole hirveästi huomannut mitään eroa. Oonkohan mä jotenkin tunnoton? Kovin ohuita pelkään, että ne hajoaa. Sukisukeilla oli ainakin yhteen aikaan sellainen maine. (Ei hajonnut kuin kerran 15 vuoteen, kun ei olla käytetty noita tosi ohuita oikeastaan ollenkaan.)
Mutta durexit on jees.