Harmittaa kun kaikki lapset on samaa sukupuolta...
Tänään taas äitienpäivälounaalla katselin muihin pöytiin ja ihastelin sisko-veli-pareja ja tunsin hirvittävää kateutta että toiset ovat saaneet molempia sukupuolia ja meille on tullut jo kolme samaa.
Miten ihmeessä pääsisin tästä tunteesta eroon?! Se on ahdistava.
Kommentit (24)
Vierailija:
Harmittaa vaan että teknologia on niin kehittymätöntä ettei sukupuolta voi valita.Meille olis alunperin riittänyt kaksi jos ne olis ollut eri paria..
Meiltä löytyy 3 tyttöä. Olen kaikista heistä ikionnellinen. Olen onnellinen siitä, että lapset ovat hengissä ja terveitä. Vaikeat raskaudet opettivat toivomaan tervettä lasta. Neljännestä lapsesta olemme kuulleet vihjailua, mutta se on mahdonta sillä lisää lapsia emme saa hankkia. Mitä väliä sillä on kumpaa sukupuolta lapset ovat.
joka kolmatta odottaessaa julisti kaikille tahoille, että tämä on nyt sitten se kauan kaivattu tyttö! Kaksi ensimmäistä siis olivat poikia. Kun kolmas sitten olikin poika, niin isi palasi synnäriltä silmä mustana ja äiti oli kuin myrkyn niellyt. Mietin vaan itsekseni mietin, että mahtoi olla niillä kahdella ensimmäisellä pojalla mukavaa, kun äiti vaan haaveili ja unelmoi tytöstä ja sen ihanuudesta. Onneksi viimeisinkin oli poika. Eihän sitä kenekään isoveljen päävärkki kestäisi, jos koko ajan joutuisi kuuntelemaan pikkusiskon suloisuutta.
2 tyttöä ei niinkään, mutta jos on 3 tai enemmän niin sitten.
Perheet joissa on pelkkiä poikia, taas ei säälitä millään tavalla. Mun mielestä se on jopa ihan jees!
Meillä on tyttö ja poika, ja kieltämättä on kiva kun on molempia sukupuolia. Mä nuorena haaveilin kahdesta lapsesta, tytöstä ja pojasta. Mun kohdalla toi haave toteutui.