Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitää mennä taivaaseen tai helvettiin, voihan sitä perustaa tuonpuoleiseen omankin porukan?

Vierailija
22.05.2026 |

Ihan hölmöä valita kahdesta vaihtoehdosta vaan. Olen ihan varma että tunpuoleisessa on vaikka mitä vaihtoehtoja olla ja elää. Toki jokaisella omat johtajansa ja pääsyvaatimuksensa mutta sitten niin. 
Uskontojakin on kuulemma noin tuhat erilaista. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirastuli on olemassa odottajille.

Vierailija
2/26 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kunnon ryyppyremmi kasaan, osallistujia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole mitään eri porukoita. Kaikki on Yhtä.

Vierailija
4/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon taivas-helvetti-asetelmaan oikeasti usko kukaan! Lopeta hulluttelu! 

Vierailija
5/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloittajana aion ainakin perustaa semmosen paikan tuonpuoleiseen missä ketään ei kiduteta ja piinata vaan on ihan normaalia ja kaikki kunnon tyypit hyväksytään. Taivaaseen sitten paremmat tai mihin muut kukanenkin haluaa. 

Vierailija
6/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lakimiehet on siellä? Mahtaako päästä kumpaankaan klubiin jos on tarpeeksi kiero.

Vierailija
7/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatus. Enpä ole koskaan hoksannut että voisi olla jotain muutakin. Mikä se sitten olisi? Jotain näiden kahden väliltä eli tuonpuoleinen elämä jossa vähän molempia....eli kuten maanpäällinen elämä siis. Tai parempi olisi kun vaan kaikki sammuisi, eikä olisi mitään tietoisuutta.

Vierailija
8/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kunnon ryyppyremmi kasaan, osallistujia? 

Voiko varata paikan jo ennakkoon?

Vierailija
9/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan on vain kaksi vaihtoehtoa. Luotan siihen. 

Vierailija
10/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloittajana aion ainakin perustaa semmosen paikan tuonpuoleiseen missä ketään ei kiduteta ja piinata vaan on ihan normaalia ja kaikki kunnon tyypit hyväksytään. Taivaaseen sitten paremmat tai mihin muut kukanenkin haluaa. 

Oler Ihana!!!

Vierailija
11/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tottakai keksiä oman sadun näiden vanhojen satujen tilalle jos niin haluat.

Vierailija
12/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Raamatun mukaan kukaan mene taivaaseen, vaan taivas ja maa yhdistyvät.

Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta; minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai mikä paikka olisi minun leposijani?

Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.

Minä ja Isä olemme yhtä.

Vierailija
13/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, kuka tuonne sitten haluaa.

Vierailija
14/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, kuka tuonne sitten haluaa.

Vain harvat ja valitut pääsevät sinne. Loput heitetään kaatopaikalle.

Vierailija
15/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas sen päättää kuka on "kunnon tyyppi"? 

Vierailija
16/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaaseen paremmat? Hyh, onneksi kristinuskon mukaan taivaaseen ei mennä paremmuuden perusteella.

Vierailija
17/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mennä. Kumpikin on mielikuvituspaikkoja.

Vierailija
18/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lets go to limbo.

Vierailija
19/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas sen päättää kuka on "kunnon tyyppi"? 

kokoomus

Vierailija
20/26 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaaseen paremmat? Hyh, onneksi kristinuskon mukaan taivaaseen ei mennä paremmuuden perusteella.

Totta, siinähän kristinusko eroaakin muista koska kristinuskossa ei pienen ihmisen tarvitse yrittää itse ansaita pelastustaan suorittamalla tarpeeksi riittejä, tekemällä hyviä tekoja, jne.

Tai voihan sitä yrittää, mutta kannattaa muistaa että taivaaseen ei oteta kuin täysin synnittömät. Eli jos olet kerran elämässäsi ajatellut jotain synnillistä, niin taivaan portit on kiinni ja pysyy. Otatko siis haasteen vastaan? Itse en.