Miksi pitää mennä taivaaseen tai helvettiin, voihan sitä perustaa tuonpuoleiseen omankin porukan?
Ihan hölmöä valita kahdesta vaihtoehdosta vaan. Olen ihan varma että tunpuoleisessa on vaikka mitä vaihtoehtoja olla ja elää. Toki jokaisella omat johtajansa ja pääsyvaatimuksensa mutta sitten niin.
Uskontojakin on kuulemma noin tuhat erilaista.
Kommentit (26)
Joo, kunnon ryyppyremmi kasaan, osallistujia?
Ei siellä ole mitään eri porukoita. Kaikki on Yhtä.
Eihän tuohon taivas-helvetti-asetelmaan oikeasti usko kukaan! Lopeta hulluttelu!
Minä aloittajana aion ainakin perustaa semmosen paikan tuonpuoleiseen missä ketään ei kiduteta ja piinata vaan on ihan normaalia ja kaikki kunnon tyypit hyväksytään. Taivaaseen sitten paremmat tai mihin muut kukanenkin haluaa.
Ehkä lakimiehet on siellä? Mahtaako päästä kumpaankaan klubiin jos on tarpeeksi kiero.
Mielenkiintoinen ajatus. Enpä ole koskaan hoksannut että voisi olla jotain muutakin. Mikä se sitten olisi? Jotain näiden kahden väliltä eli tuonpuoleinen elämä jossa vähän molempia....eli kuten maanpäällinen elämä siis. Tai parempi olisi kun vaan kaikki sammuisi, eikä olisi mitään tietoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kunnon ryyppyremmi kasaan, osallistujia?
Voiko varata paikan jo ennakkoon?
Raamatun mukaan on vain kaksi vaihtoehtoa. Luotan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minä aloittajana aion ainakin perustaa semmosen paikan tuonpuoleiseen missä ketään ei kiduteta ja piinata vaan on ihan normaalia ja kaikki kunnon tyypit hyväksytään. Taivaaseen sitten paremmat tai mihin muut kukanenkin haluaa.
Oler Ihana!!!
Voit tottakai keksiä oman sadun näiden vanhojen satujen tilalle jos niin haluat.
Ei Raamatun mukaan kukaan mene taivaaseen, vaan taivas ja maa yhdistyvät.
Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta; minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai mikä paikka olisi minun leposijani?
Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.
Minä ja Isä olemme yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, kuka tuonne sitten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, kuka tuonne sitten haluaa.
Vain harvat ja valitut pääsevät sinne. Loput heitetään kaatopaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Kukas sen päättää kuka on "kunnon tyyppi"?
Vierailija kirjoitti:
Taivaaseen paremmat? Hyh, onneksi kristinuskon mukaan taivaaseen ei mennä paremmuuden perusteella.
Ei pidä mennä. Kumpikin on mielikuvituspaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas sen päättää kuka on "kunnon tyyppi"?
kokoomus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaaseen paremmat? Hyh, onneksi kristinuskon mukaan taivaaseen ei mennä paremmuuden perusteella.
Totta, siinähän kristinusko eroaakin muista koska kristinuskossa ei pienen ihmisen tarvitse yrittää itse ansaita pelastustaan suorittamalla tarpeeksi riittejä, tekemällä hyviä tekoja, jne.
Tai voihan sitä yrittää, mutta kannattaa muistaa että taivaaseen ei oteta kuin täysin synnittömät. Eli jos olet kerran elämässäsi ajatellut jotain synnillistä, niin taivaan portit on kiinni ja pysyy. Otatko siis haasteen vastaan? Itse en.
Kiirastuli on olemassa odottajille.