Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaatte että joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
22.05.2026 |

Siinäpä se kysymys.

Jos sinuun ei ole ihastuttu, niin ei tarvitse vastata. En halua tähän keskusteluun jankkausta kuinka miehet/naiset ovat paskoja jne.

Kommentit (485)

Vierailija
461/485 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä huomaa, joa ihminen on vain normaalin ystävällinen. Miksi alkaisin ylitulkitsemaan jotain hymyä tai ystävällisyyttä? Turhaa spekulointia.

Jos on ihastunut, niin se kannattaa kertoa, eikä vain haaveilla, että toinen jotenkin mystisesti huomaisi hymystäsi moista.

Tämäpä juuri. Ihastuksellehan voi vaikka laittaa viestiä ja pyytää kahville tmv. jos ei uskalla suoraan kysyä. 

Elämä on lyhyt, moni hyvä suhde saattaa jäädä syntymättä kun tunteistaan ei kerro :/

Voi kuitenkin olla hyvinkin ihastunut ilman että on aikomusta tai mahdollisuuttakaan mitenkään viedä asiaa eteenpäin. Usein jopa niin että suhteen rakentelu olisi typerää tai suorastaan väärin. Syitä on monia. Luulen että enemmistö ihastumisista on tällaisia, joskus lieviä ja joskus vähän syvempiä.

Jep  ja minkälaisen riippakiven saa siitä jos menee kahville ja toisen kuvitelmat suhteesta ottaa tulta vaikka toinen toteaa ettei mahdollisuuksia jatkolle ole eikä tule. Saattaako viestejä pukata vielä 10- vuoden päästä kello 3 aamuyöllä ..??

Vierailija
462/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae meiltä nopea laina nyt, lainamme on halpa ja luotettava 👇
primecredit88@gmail.com
https://wa.me/+2349119152164

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä huomaa, joa ihminen on vain normaalin ystävällinen. Miksi alkaisin ylitulkitsemaan jotain hymyä tai ystävällisyyttä? Turhaa spekulointia.

Jos on ihastunut, niin se kannattaa kertoa, eikä vain haaveilla, että toinen jotenkin mystisesti huomaisi hymystäsi moista.

Tämäpä juuri. Ihastuksellehan voi vaikka laittaa viestiä ja pyytää kahville tmv. jos ei uskalla suoraan kysyä. 

Elämä on lyhyt, moni hyvä suhde saattaa jäädä syntymättä kun tunteistaan ei kerro :/

Voi kuitenkin olla hyvinkin ihastunut ilman että on aikomusta tai mahdollisuuttakaan mitenkään viedä asiaa eteenpäin. Usein jopa niin että suhteen rakentelu olisi typerää tai suorastaan väärin. Syitä on monia. Luulen että enemmistö ihastumisista on tällaisia, joskus lieviä ja joskus vähän syvempiä.

Jep  ja minkälaisen riippakiven saa siitä jos menee kahville ja toisen kuvitelmat suhteesta ottaa tulta vaikka toinen toteaa ettei mahdollisuuksia jatkolle ole eikä tule. Saattaako viestejä pukata vielä 10- vuoden päästä kello 3 aamuyöllä ..??

Mummolle ei oo tuttuja estotoiminnot puhelimessa ja eri sovelluksissa? Pyydä lastenlapsia näyttään

Vierailija
464/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee tapaamaan, pierasee oven rausta.

Vierailija
465/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu Marjaleena-tekniikka puree.

Vierailija
466/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilee, on ystävällinen ja lämmin, kohtelee sinua hyvin, hakeutuu mielellään seuraan

Vierailija
467/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa. 

Siitä kun ihastus tekee niin kuin ohjeistat. Eli pakko jutella ja tutustua aluksi. Nainen joka ei ole ihastunut, ei tee mitään mitä ehdotat. Sitten vain kiittelet ja jatkat omaa hyvää elämääsi. Ihastunut nainen tekee niin kuin ohjeistat, jos ohjeistuksesi on hyvän maun mukaista. 

Turhaa ajankulua odotella suuria taivaan merkkejä tai sopivaa tilaisuutta. Hyvä tilanne mennä juttelemaan on välittömästi. Tällä tavalla tulee myös hylkäyksiä, mutta itsetunnolla varustettu mies selviää naisten kanssa, oli nämä hänestä mitä mieltä tahansa.

Vierailija
468/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää roikkumaan murjulle panon jälkeen.

Vierailija
469/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun sen pimppi on märkä kun kosketan sitä.

Vierailija
470/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole koskaan huomannut aina ne on lopulta paljastaneet asian ja ihmetelleet etten ole huomannut. 

Onko se jonkinasteinen autismin muoto ettei näe toisen tunteita,? Huomaatko jos joku on vihainen tai surullinen. Pienistä sanattomista eleistä niitä voi tulkita.

Rakastunut yrittää usein peittää tunteensa kun ei tiedä toisen tunteista. Lopputulos voi olla outoa sekavaa jopa vihamielistä käytöstä. Opetelkaa tulkitsemaan ihmisiä. Se on elämän tärkein taito.

Vierailija
471/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen itse ohan lukkoon töissä jos satun ihastukseni kanssa samaan tilaan.

Välttelen esim.kahvihuoneeseen menoa yhtäaikaa. Kerran satuin tauolle yhtäaikaa , keksin syyn miksi poistun kesken kaiken taukotilasta. Pidin muka puhelintani, ” lapsi soittaa kotoa”, ja poistuin. Sitten Menin tekemään töitä 15min ajaksi ja ajattelin ett ihastukseni varmaan jo poistunut taukotilasta, joten menin jatkamaan ruokailua.

Tämä on siis aivan kamalaa. Aivankuin olisin ollut jossain paniikki ( pakene, juokse) tilassa.

Kun ihastus välillä laantui, pystuin olemaan normaalimpi hänen läsnäollessa. Yhtenä aamuna menin keitttämään taukotilaan kahvia ja odottelin tippumista. Ihastukseni  ilmestyi kohta taukotilaan myös ja kaatoi minulle kahvia.  Tähänkään en osannut sitten normaalisti sihtautua vaan taas mielessäni alkoi pyöriä tämä mies ja ihastuin uudestaan.  Joslus kun ollaan kahden taukotilassa, hän juttelee lyhyesti ja poistuu. Näiden tilanteiden jälkeen ihastun uudelleen jos olen kerennyt vähän unohtamaan kun ei olla nähty pitkään aikaan.

. Tätä kestänyt  yli vuoden. Ja pahin pelkoni että ”jään kiinni”, eli että hän huomaa ihastukseni. Mutta tähän en usko

Vierailija
472/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin viikonloppuna illanvietossa ravintolassa puolitutun miehen. Hän välillä hakeutui seuraamme, lähinnä minun seuraan. Tuli lähelle juttelemaan. Palasi aina omaan seurueeseen eri pöytään. Ennen kuin hän teki lähtöä kotiin, hän tuli viereeni (istuin eri pöydässä), jutustelemaan. Hän kysyi lähdenkö hänen mukaansa, ihan vain jatkamaan iltaa ja juttelemaan. Vastasin että yllätyin kysymyksestä, ja vois olla ihan kiva lähteäkin mutta jätän nyt väliin. 

Seuraavana päivänä lisäsimme toisemme somessa kavereiksi ( minun aloitteesta)  ja hän heti kysyi miten loppuilta meni sun muuta. Hän sanoi että nolottaa että pyysi kylään, ja ett toivottabasti en tarkkaa muista hänen puheitaan. Vastain hälle että ei  tarvi nolostua koska hän pyysi kohteliaasti ,

ei ollut mitään vonkaamista. Muutamia asiallisia viestejä

siinä siyten läheteltiin, tavallista jutustelua. Olen itse varattu, joten hän fiksuna ei alkanut flirttailemaan (en ole varma tietääkö minu olevan varattu, tai viimeistään nyt tietää somen kautta). Itse koin ja koen ihastumisen tunnetta häntä kohtaan. Miehestä en ole varma, että onko ihastunut minuun vai ei. Ehkä vain halusi pahoitella sitä kun pyysi minua pikku humalatilassa mukaan

Vierailija
473/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun naiset ovat minuun ihastuneita niin he tulevat kysymään haluatko pillua

Vierailija
474/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae meiltä nopea laina nyt, lainamme on halpa ja luotettava 👇
primecredit88@gmail.com
https://wa.me/+2349119152164

Onko se ihan varmasti luotettava??

Vierailija
475/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun naiset ovat minuun ihastuneita niin he tulevat kysymään haluatko pillua

No tää on just tätä kun teinipojat pääsi kesälomalle. 

Vierailija
476/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilee, on ystävällinen ja lämmin, kohtelee sinua hyvin, hakeutuu mielellään seuraan

Aivan ja lisäksi silmät on sielun peili, joten kyllä sen jo katseesta huomaa :)

Vierailija
477/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen esim.kahvihuoneeseen menoa yhtäaikaa. Kerran satuin tauolle yhtäaikaa , keksin syyn miksi poistun kesken kaiken taukotilasta. Pidin muka puhelintani, ” lapsi soittaa kotoa”, ja poistuin. Sitten Menin tekemään töitä 15min ajaksi ja ajattelin ett ihastukseni varmaan jo poistunut taukotilasta, joten menin jatkamaan ruokailua.

Tämä on siis aivan kamalaa. Aivankuin olisin ollut jossain paniikki ( pakene, juokse) tilassa.

Kun ihastus välillä laantui, pystuin olemaan normaalimpi hänen läsnäollessa. Yhtenä aamuna menin keitttämään taukotilaan kahvia ja odottelin tippumista. Ihastukseni  ilmestyi kohta taukotilaan myös ja kaatoi minulle kahvia.  Tähänkään en osannut sitten normaalisti sihtautua vaan taas mielessäni alkoi pyöriä tämä mies ja ihastuin uudestaan.  Joslus kun ollaan kahden taukotilassa, hän juttelee lyhyesti ja poistuu. Näiden tilanteiden jälkeen ihastun uudelleen jos olen kerennyt vähän unohtamaan kun ei olla nähty pitkään aikaan.

. Tätä kestänyt  yli vuoden. Ja pahin pelkoni että ”jään kiinni”, eli että hän huomaa ihastukseni. Mutta tähän en usko

Ja tässä se syy onkin, miksi ne hyvät eivät löydä ketään

Vierailija
478/485 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole koskaan huomannut aina ne on lopulta paljastaneet asian ja ihmetelleet etten ole huomannut. 

Onko se jonkinasteinen autismin muoto ettei näe toisen tunteita,? Huomaatko jos joku on vihainen tai surullinen. Pienistä sanattomista eleistä niitä voi tulkita.

Rakastunut yrittää usein peittää tunteensa kun ei tiedä toisen tunteista. Lopputulos voi olla outoa sekavaa jopa vihamielistä käytöstä. Opetelkaa tulkitsemaan ihmisiä. Se on elämän tärkein taito.

Olen autisti ja yleensä olen ihan pihalla jonkun tunteista itseäni kohtaan. Sitten on ihmisiä joiden tunteet tiedän välittömästi, ihan kaikki tunteet siis.

Olen päätynyt siihen että jos henkilö kuuluu erityismielenkiinnon kohteisiini, eli pidän henkilöstä tavalla tai toisella, olen myös kiinnostunut hänen tunteistaan ja siten myös huomaan ne. Sitten jos joku evvk-henkilö on minuun ihastunut olen täysin puusilmä.

Tosin olen sosiaalinen/ekstrovertti, joten ihmiset helpommin kuuluvat ekkoihini, jos autisti ei ole kiinnostunut ihmisistä, menee tunteiden tulkinta yli hilseen, jos ei kiinnosta aidosti niin ei kiinnosta. Näin siis arvelen.

Sivusta

Vierailija
479/485 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tulikin se avainsana: lapsi. Eli perhe. Tuo onkin se suurin syy, miksi itse en lähesty perheellisiä tai "lapsellisia" naisia, vaikka kuinka kiinnostavia olisivat muuten. Oma lapsuus ja nuoruus ollut sen verran karmea. Ajatuskin siitä, että aiheuttaisin samanlaista vahinkoa jollekin toiselle kasvavalle lapselle/nuorelle hirvittää. En yksinkertaisesti pysty olemaan sitä, mitä lapsi/nuori tuollaisessa tilanteessa tarvitsee. Parempi kaikille etten mene sotkemaan asioita. Vaikka se tarkoittaakin että olen yksin koko elämäni.

-K-mies

Ps. Toi "lapsi soittaa" -temppu oli kyl "hauska". Luulin että oli vaan äänettömällä.

Vierailija
480/485 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut koskaan.   Toisinaan siitä on kerrottu jälkikäteen kun on jo ollut liian myöhäistä.