Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähdetkö hiukset pesun jäljiltä märkinä liikkeelle esim. töihin tai kauppaan?

Vierailija
22.05.2026 |

Mä en pystyisi tuohon koskaan.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mitäs siellä kaupassa tapahtuu jos hiukset ovat märät tai kosteat?

Itseä ei kiinnosta, paitsi ehkä pakkasella. Mutta yleensä suihkun jälkeen ei tule oltua lähdössä heti johonkin, koska käyn suihkussa illalla ja jos tarvitsee käydä päivällä niin en kastele hiuksia

Vierailija
42/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tunteesta, jonka märät hiukset aiheuttavat, joten ei ole minkäänlainen ongelma lähteä hiukset märkinä minne tahansa.

Minä taas vilustun helposti, joten ei onnistu. Jos menen vaikka märillä hiuksilla nukkumaankin, niin aamulla on kurkku kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävä, joka on syntyperältään saksalainen. Hän kokee outona, et suomalaiset saattavat liikkua märillä hiuksilla. Luulen, hänen synnyinmaassaan on paljon muualta tulleita, jotka ajattelevat, märät hiukset tarkoittavat äskettäistä seksin harrastamista. Ja ajattelutapa siirtyy paikallisiinkin.

:'D Okei, se että pervot retardit tekevät omia johtopäätöksiään ei todellakaan ole minun ongelmani. Ne saastaiset ajatukset pyörivät vain heidän päissään, onneksi.

Vierailija
44/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävä, joka on syntyperältään saksalainen. Hän kokee outona, et suomalaiset saattavat liikkua märillä hiuksilla. Luulen, hänen synnyinmaassaan on paljon muualta tulleita, jotka ajattelevat, märät hiukset tarkoittavat äskettäistä seksin harrastamista. Ja ajattelutapa siirtyy paikallisiinkin.

Siis eivätkö ne muualta tulleet sitten käy suihkussa kuin seksin jälkeen?

Vierailija
45/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku maa missä ei ole paljon vettä käytössä. Täällä missä sitä voi valuttaa vaikka 200 litraa päivässä nappia painamalla on eri hygieniätavat. Kouluttakaa näitä maakuoppa-kavereitanne suomalaisille tavoille, meillä on porakaivot ja vesihuolto.

Vierailija
46/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, en ymmärrä. Teen aina niin.

Olet varmaan myös sellainen ihminen, jota ei haittaisi mennä kauppaan yöasussa? Minusta tuo vertautuu siihen.

Ap

Ei vertaudu. Ongelma on sun korvien välissä.

Vierailija
47/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset illalla suihkussa. Hiusten kuivuminen kestää n. 3 tuntia. 

Vierailija
48/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Kiesus sentään!! Joillakin näköjään seksi pyörii päässä kaiken aikaa kun märät hiuksetkin sen tuovät mieleen. Kuten tuolla kommentoijalla, ei niillä saksalaisilla ystävillä.

Vierailija
49/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eivätkö ne muualta tulleet sitten käy suihkussa kuin seksin jälkeen?

😂😂😂

Vierailija
50/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiltä on puolen tunnin ajomatka kauppaan tai töihin tai mihinkään ihmisten ilmoille. Voin lähteä märillä hiuksilla liikenteeseen, ne ehtivät kuivua matkalla auton ilmastoinnissa sen verran että en näytä ihan märältä koiralta. Hiukseni ovat paksut ja kiharat, joten en föönää niitä muutenkaan, pöyhin niitä käsin kuivumisen aikana.

Jos hiukset ehtii kuivua puolessa tunnissa, niin ne ei todellakaan ole paksut :D

Minulla on todella paksut hiukset, mutta kyllä vain ne ovat puolen tunnin kävelylenkin jälkeen kuivat, jos ulkolämpötila on 30 astetta.

Tuo kertoi istuvansa ilmastoidussa autossa, joten tuskin on 30 astetta ja suora auringonpaahde.

Opettele lukemaan! Tuo aiempi kirjoitti, että hiukset kuivuvat sen verran ettei näytä märältä koiralta!!!! Ei kirjoittanut, että hiukset ovat täysin kuivat. 

Hitto kun tämä palsta on täynnä tuollaisia tolloja kuin sä. Ei ymmärretä selvää suomen kieltä vaan ölistään omaa paskaansa. 

Vierailija
51/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan myös sellainen ihminen, jota ei haittaisi mennä kauppaan yöasussa? Minusta tuo vertautuu siihen.

Ap

Ja jos vaikka minkälaisilla paituleilla ihmiset käyvät kaupoissa ja toiset samat paitulit päällä nukkuvat vain yönsä. 😀 Ja pyjama housut päällä käydään myös koulua, kaupoissa ja liikutaan kaupungilla jne

Vierailija
52/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde märillä hiuksilla minnekään. Se vaan tuntuu oudolta. Jopa epäsiistiltä, vaikka puhtaathan hiukset ovat. Pesen hiukset yleensä illalla, enkä lähde minnekään enää pesun jälkeen. 

Vierailija
53/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Menen myös töihin hiukset märkänä. Ja niin menin nuorempana myös kouluun, lukioon ja yliopistoon. En muista että kukaan olisi kysellyt mitään. Tai jos kysyi, niin minä nauroin hänelle päin naamaa ja sen jälkeen unohdin koko asian. 🤣

Aika lapsellista vänkäämistähän se olisikin, että joku alkaisi kommentoida minun puhtaita hiuksiani. Vänkääjien kannattaisi käyttää energiansa siihen, että he ahdistuvat, ärsyyntyvät ja kommentoivat jonkun haisevan narkkarin tai alkoholistin hiuksia. "Miksi sun hiukset on noin likaiset? Milloin kävit viimeeksi suihkussa?" 

Vierailija
54/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen hiuslaatu että pakko vähintään föönillä ja harjalla yrittää saada hiukset ojennukseen. Jos lähtisin vaikka kauppaan (matka 500 metriä) märillä hiuksilla niin kaupassa jo olisin kuin röllipeikko 😂 

Jos mä annan hiusten kuivua itsekseen niin ne nousee päälaelta oudosti koholle ja sivut jää litteiksi, ja hiusten pinnasta tulee pörröinen syherö. Ja kuivuminen tietysti kestää tuntikausia.

Ap

Huonokuntoiset hauraat hiukset imevät vettä sisäänsä ja kuivuvat hitaasti kun taas terveet hiukset toimivat kuin hanhen selkä ja kuivuvat nopeasti. Jos hiuksillasi kestää kuivua tuntikausia ja lopputulema on pörröinen, niin hiuksesi ovat todella huonokuntoiset. Kuivumisnopeus ei riipuu hiusmäärästä neliösenttimetrillä vaan hiusten kunnosta.

Sehän on just päinvastoin. Huonokuntoisten hiusten suomut on auki, joten ne päästävät vettä nopeasti sisään ja myös ulos.

Ap

Vierailija
55/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ihmiset luulee heti että ne märät hiukset on likaiset ja rasvaiset.

Vierailija
56/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Menen myös töihin hiukset märkänä. Ja niin menin nuorempana myös kouluun, lukioon ja yliopistoon. En muista että kukaan olisi kysellyt mitään. Tai jos kysyi, niin minä nauroin hänelle päin naamaa ja sen jälkeen unohdin koko asian. 🤣

Aika lapsellista vänkäämistähän se olisikin, että joku alkaisi kommentoida minun puhtaita hiuksiani. Vänkääjien kannattaisi käyttää energiansa siihen, että he ahdistuvat, ärsyyntyvät ja kommentoivat jonkun haisevan narkkarin tai alkoholistin hiuksia. "Miksi sun hiukset on noin likaiset? Milloin kävit viimeeksi suihkussa?" 

Ei ole kyse siitä, että muiden märät hiukset häiritsisivät minua, vaan siitä että omat märät hiukset häiritsisivät itseäni ihan liikaa.

Ap

Vierailija
57/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartissa kuiva tukka pestään useimmin illalla klo 20 jälkeen suihkussa, joten en sen jälkeen todellakaan lähde mihinkään kauppaan ajelemaan 40 min matkaa ellei ole ihan hengenhätä. Sinänsä ei haittaa märillä kulkea kylällä, kunhan ei ihan vettä valu ja kastele vaatteet.

Vierailija
58/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähe, käytän hiusten kuivainta, silleen pikkusen märät saa olla, mut jos vaikka lippis niin mielellään kuivat.

Vierailija
59/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin. Minun mielessäni se kyllä vertautuu, joten olet oikeassa siitä, että ongelma on mun korvien välissä.

Ap

Vierailija
60/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Kannattaa olla tyytyväinen, jos hiukset kuivuvat hitaasti. Silloin ne ovat terveet, Hagros-Koski sanoo.

Vanha artikkeli mutta pitää edelleen paikkaansa

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005490090.html