Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähdetkö hiukset pesun jäljiltä märkinä liikkeelle esim. töihin tai kauppaan?

Vierailija
22.05.2026 |

Mä en pystyisi tuohon koskaan.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä en?

Vierailija
2/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, en ymmärrä. Teen aina niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa iltapissalle tai ehkä joskus lähikauppaan hakemaan unohtunut tuote, mutta yleensä en muuten.

Vierailija
4/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan myös sellainen ihminen, jota ei haittaisi mennä kauppaan yöasussa? Minusta tuo vertautuu siihen.

Ap

Vierailija
5/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan myös sellainen ihminen, jota ei haittaisi mennä kauppaan yöasussa? Minusta tuo vertautuu siihen.

Ap

Eri. En lähde yöasussa mihinkään, mutta jos olen illalla jo pessyt hiukset ja muistan, että jotain pitää vielä hakea kaupasta niin en kyllä jää ensin odottelemaan, että hiukset kuivuvat ennen kuin kävelen sinne kauppaan.

Vierailija
6/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden helteellä, viilentää alkumatkalla.

Vierailija
7/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki!  Varsinkin näin kesällä annan kuivua ulkona.

En kiharra, käherrä, föönaa, kun en viitsi enkä osaa.  Hiukset saavat kuivua itsekseen.

Pitkä ja paksu tukka. 

Vierailija
8/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiharra, käherrä, föönaa, kun en viitsi enkä osaa.  Hiukset saavat kuivua itsekseen.

Pitkä ja paksu tukka. 

Eikö sua häiritse, kun hiukset on vielä kuuden tunnin kuluttua takaraivolta kosteat?

Ap

Vierailija
9/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on puolen tunnin ajomatka kauppaan tai töihin tai mihinkään ihmisten ilmoille. Voin lähteä märillä hiuksilla liikenteeseen, ne ehtivät kuivua matkalla auton ilmastoinnissa sen verran että en näytä ihan märältä koiralta. Hiukseni ovat paksut ja kiharat, joten en föönää niitä muutenkaan, pöyhin niitä käsin kuivumisen aikana.

Vierailija
10/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Oon myös käyny pyjamassa lähikaupassa, ei ketään kiinnosta. Ja täälläpäin ainakin nuorisolla on ihan muotia kulkea pyjamahousuissa:) 

Vierailija
11/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en halua, että hiukset kastelee mun paidan selkämystä.

Vierailija
12/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä on puolen tunnin ajomatka kauppaan tai töihin tai mihinkään ihmisten ilmoille. Voin lähteä märillä hiuksilla liikenteeseen, ne ehtivät kuivua matkalla auton ilmastoinnissa sen verran että en näytä ihan märältä koiralta. Hiukseni ovat paksut ja kiharat, joten en föönää niitä muutenkaan, pöyhin niitä käsin kuivumisen aikana.

Jos hiukset ehtii kuivua puolessa tunnissa, niin ne ei todellakaan ole paksut :D

Vierailija
13/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen hiuslaatu että pakko vähintään föönillä ja harjalla yrittää saada hiukset ojennukseen. Jos lähtisin vaikka kauppaan (matka 500 metriä) märillä hiuksilla niin kaupassa jo olisin kuin röllipeikko 😂 

Vierailija
14/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran vuodessa kesähelteellä. En koskaan muuten.

Vierailija
15/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen joka aamu hiukset märkänä hotellin aamiaiselle. Onko tähän jotain mussutettavaa?

Vierailija
16/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä lähden, koska kosteat hiukset viilentävät kivasti ja pitkistä luonnonkiharista hiuksistani tulee ihanat korkkiruuvikiharat, kun saavat kuivua vapaasti. Mutta jos on viileämpi ilma, en lähde ulos hiukset märkinä, koska silloin alan palella.

Vierailija
17/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hiukset ehtii kuivua puolessa tunnissa, niin ne ei todellakaan ole paksut :D

No mutta, edellinen kommentoja sanoi että kuivuvat sen verran ettei näytä märältä koiralta.

Oliko sulla nyt kirjoitetun ymmärtämisessä jotain vialla 😜

Vierailija
18/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja paksu tukka. 

Eikö sua häiritse, kun hiukset on vielä kuuden tunnin kuluttua takaraivolta kosteat?

Ap

Mulla kuivuu vartissa ja kauppaan tai töihin on matkaa kauemmin. Varmaan jos kotona kampaa asentoonsa ja antaa kuivua matkalla, niin ne on lopulta siistimmin kuin jos lähden kotoa kuivalla tukalla.

Vierailija
19/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen hiuslaatu että pakko vähintään föönillä ja harjalla yrittää saada hiukset ojennukseen. Jos lähtisin vaikka kauppaan (matka 500 metriä) märillä hiuksilla niin kaupassa jo olisin kuin röllipeikko 😂 

Jos mä annan hiusten kuivua itsekseen niin ne nousee päälaelta oudosti koholle ja sivut jää litteiksi, ja hiusten pinnasta tulee pörröinen syherö. Ja kuivuminen tietysti kestää tuntikausia.

Ap

Vierailija
20/98 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallista kotiin tullessa käyn kaupassa märät hiukset nutturalla. En usko, että on ketään haitannut.