Sinä joka tupakoit parvekkeella
Miten estät savun ja hajun kulkeutumisen muille parvekkeille? Lasit kokonaan auki vai kiinni, vai osittain auki? Tuuletin puhaltamaan lasin eteen savut ulos parvekkelta, vai parvekkeelle päin? Vinkkejä?
Haluan tehdä kompromissin naapurin kanssa, ja yhdessä tässä mietimme vaihtoehtoja.
Kommentit (121)
Miten te voitte nuotiolla ja grillistä tulevan hajun kestää siinäkin on savua oikein syötte savustettua . Nielette savustettua. Salmiakki värjää suolesi mustiksi ja punajuuri punaiseksi ulosteesi. KYLLÄ ELÄMÄÄ PITÄÄ KESTÄÄ . PAKOKAASU SUT TAPPAA .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ihmisillä olevan tässä maailmanajassa isompia huolia kuin toisten tupakointi. Taidankin mennä turauttamaan piipullisen kahvin kanssa.
he eivät halua tupakasta johtuvia sairauksia. ei haitta, jos tupakoitsija itse haluaa ehdoin tahdin lyhentää elämäänsä, mutta ei tupakoitsijalla ole mitääön oikeutta tehdä sitä toisille.
Oletko ihan varma että se pelkkä tupakanhaju sairastuttaa ? ? Lääkärit tuskin allekirjoittaa tuota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ihmisillä olevan tässä maailmanajassa isompia huolia kuin toisten tupakointi. Taidankin mennä turauttamaan piipullisen kahvin kanssa.
he eivät halua tupakasta johtuvia sairauksia. ei haitta, jos tupakoitsija itse haluaa ehdoin tahdin lyhentää elämäänsä, mutta ei tupakoitsijalla ole mitääön oikeutta tehdä sitä toisille.
Tupakointi ei lyhennä elämää . Syöt itse itsesi sairaaksi . Ethän sinä polta sitä savuketta kun joku toinen polttaa. Savusta tulee vain haju kuin muotoista tulee . Et sä siihen kuole.
tutkmusten mukaan passiivinen tupakointi altistaa ihan samoille sairauksille kuin itse vetäisi tupakat sisuksiinsa. En muuten syö itseäni sairaaksi, vaikka haluaisit niin kuvitella.
MITÄHÄN NAAPURIT AJATTELEE TEISTÄ TEIDÄN HAJUISTA ?
Tupakan myynti tulisi suomessa kieltää. Ei ihminen sitä tarvitse, mielummin niin, kuin että kohta joutuu maksamaan kohta 20e/toppa. Ei itse tulisi ainakaan savuteltua, jos ei olisi joka kaupassa niin helposti saatavilla. Tuo hintojen nostelu on niin tekopyhää.
Ja aloittajalle, pyydät taloyhtiötä kieltämäån parveketupakoinnin, ja rakennutatte tupakkapaikan pihalle. Tuskin sekään kyseiseen naapuriin auttaa, sillä nikotiini on paha riippuvuus ja saa ihmisen tekemään sitä, mitä ei todellisuudessa halua. Mutta ehkä ajan myötä, kun hän muuttaa pois ja joku uusi tulee tilalle.
T. Pahasti addiktoitunut nikotiiniin
Monilla käy vieraita jotka polttaa parvekkeella tai pihalla satunnaisesti. Olihan ennen tuhkakupit autoissa . Mitä sä oikein voohotat . Kaikki on elossa edelleen vaikka on poltellut . Huumepiiput erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma että se pelkkä tupakanhaju sairastuttaa ? ? Lääkärit tuskin allekirjoittaa tuota
nimenomaan passiivien tupakoinnin haittojen vuoksi tupakointikieltoa ollaan tekemässä ja lopulta tupakka tullaan kieltämään kokonaan. Nyt ollaan keskustelemassa siitä että nykyisiltä nuorilta ja tulevilta kielletään tupakan ostaminen, käyttäminen ja hallussapito kokonnan. Lopulta se kielletään kaikilta.
JA kaikki tämä sen vuoksi ettei tupakoitsijat tunnu yhtään osaavan ottaa muita ihmisiä humioon sen myrkkynsä levittämisen suhteen.
Helvettiin kuitenkin menossa kieltää Jeesuksen ja varastelee. Väärentää.
Kerran joku huuteli kun sauhuttelin parvekkeellani. Kyselin että kuka sielä huutelee. Toisella kertaa huuteli taas, mutta minä päästin kolmen sekunnin pitkän rupluttavan pierun ja avasin sen jälkeen tölin halvinta bulkkilaageria. Hyvin sihahti ja päästin myös ääniefektiksi aaah äänen. Sitten ovi meni kiinni. Ei sanonut muuta.
Täytyykin oikein olla omat asuin alueet tupakoivat ja juovat erikseen narkomaanit erikseen ja tupakoimattomat erikseen AITA VÄLIIN .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi ei lyhennä elämää . Syöt itse itsesi sairaaksi . Ethän sinä polta sitä savuketta kun joku toinen polttaa. Savusta tulee vain haju kuin muotoista tulee . Et sä siihen kuole.
tutkmusten mukaan passiivinen tupakointi altistaa ihan samoille sairauksille kuin itse vetäisi tupakat sisuksiinsa. En muuten syö itseäni sairaaksi, vaikka haluaisit niin kuvitella.
Ne tutkimukset koskettavat vain sisätiloissa tapahtuvaa tupakointia, jolloin se savu jää huoneilmaan leijumaan ja tarttuu lopulta seiniin ja vaatteisiin jne. Näytä yksikin tutkimus, jonka mukaan ulkoilmassa tapahtuva tupakointi aiheuttaa "ihan samoja sairauksia" jollekulle muulle kuin tupakoijalle itselleen.
Kerrostalossa voi hyvin olla tupakka huone ilmastoinnilla . Tai puoli taloa tupakoiville toinen puoli tupakoimattomille. Ei ole mikään syy syrjiä ketään tupakka .
Parveketupakointi ja tupakan maahantuonti pitäisi kieltää heti niin saisipa lopetettua. T. 50 vuotta kärytellyt
Vierailija kirjoitti:
Parveketupakointi ja tupakan maahantuonti pitäisi kieltää heti niin saisipa lopetettua. T. 50 vuotta kärytellyt
Sitten sinä ostaisit Virosta rahdattua tupakkaa. Jos et pysty nytkään lopettamaan, niin ei se lopu vaikka maahantuonti kiellettäisiin.
Tupakoitsijat tulisi poistaa lopullisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tutkimukset koskettavat vain sisätiloissa tapahtuvaa tupakointia, jolloin se savu jää huoneilmaan leijumaan ja tarttuu lopulta seiniin ja vaatteisiin jne. Näytä yksikin tutkimus, jonka mukaan ulkoilmassa tapahtuva tupakointi aiheuttaa "ihan samoja sairauksia" jollekulle muulle kuin tupakoijalle itselleen.
Parvekkeella tupakoidaan juuri siitä syystä ettei verhot vaatteet haise savulle jos et ymmärrä tätä . SIKSI SE PARVEKE ON ETTÄ OLLAAN ULKONA.
Nuotion ja rasvan haju on yhtä oksettavaa sisällä kuin ulkona. Grillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se koirasi kuselle muualle kuin oven viereen . Kidutat elukkaa tunteja kusematta joka päivä.
Liittyy tupakointiin miten ?
Haju se on kusen hajukin!
Vierailija kirjoitti:
50 vuotta savua etkä ole kuollut vieläkään . Ei se tupakka sitten tapakaan. Yx mies poltti 90 vuotiaaksi asti .
Sitä sitten että minulla on tuollainen tapa. Ärsyttää kun naapuri ei polta enää. Minulla on matot odottaneet puistelua jo puoli vuotta. Milloin minä pääsen puhdistamaan ne.