Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka tupakoit parvekkeella

Vierailija
22.05.2026 |

Miten estät savun ja hajun kulkeutumisen muille parvekkeille? Lasit kokonaan auki vai kiinni, vai osittain auki? Tuuletin puhaltamaan lasin eteen savut ulos parvekkelta, vai parvekkeelle päin? Vinkkejä? 

Haluan tehdä kompromissin naapurin kanssa, ja yhdessä tässä mietimme vaihtoehtoja.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen teistä savuttajasti selvää, olen täynnä vihaa ja raivoa!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
82/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijat tulisi poistaa lopullisesti

Moi Hitler onko kivet kädessä Stalin ?  Se Will rock you homokivitys Mooses sä rikot kaikki käskyt ihan itse . Mooses älä tapa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morris tupakka tehdas maksaa työntekijöille palkkaa juutalaisten tehdas. 

Vierailija
84/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep!

Vierailija
85/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooses myy amokselle tupakkaa kumpi saa selkäänsä . 

Vierailija
86/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAHVE LYÖ TAAS MOORRIS MOOSESTA KUN MYY TUPAKKAA AHARONILLE. 

Vierailija
87/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointipaikka on aina hyvä olla kohtuu kaukana asuinrakennuksesta, missä asuu myös savuttomia asukkaita. Se on myös paloturvallinen ratkaisu.

Sen verran tulee vaivautua ja olla huomaavainen jos tykkää sauhutella.

Vierailija
88/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjaminkin on maannut miesten kanssa vaikka MOOSES . TOORA. 

Vierailija
89/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi ihmisillä olevan tässä maailmanajassa isompia huolia kuin toisten tupakointi. Taidankin mennä turauttamaan piipullisen kahvin kanssa.

he eivät halua tupakasta johtuvia sairauksia.  ei haitta, jos tupakoitsija itse haluaa ehdoin tahdin lyhentää elämäänsä, mutta ei tupakoitsijalla ole mitääön oikeutta tehdä sitä toisille. 

Pahoinpitely on sellainen että aiheuttaa toiselle haittaa tai vamman. 

Tupakansavun haitta on pahoinpitely. Siitä pitää antaa vähintään sakkoja. 

Vierailija
90/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOSSE MYY TUPAKKAA MOSSE ON HOMONA MOSSE RIKKOO MOOSESTA . MOSSE MYY VIINAA . 

Vierailija
91/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi ihmisillä olevan tässä maailmanajassa isompia huolia kuin toisten tupakointi. Taidankin mennä turauttamaan piipullisen kahvin kanssa.

he eivät halua tupakasta johtuvia sairauksia.  ei haitta, jos tupakoitsija itse haluaa ehdoin tahdin lyhentää elämäänsä, mutta ei tupakoitsijalla ole mitääön oikeutta tehdä sitä toisille. 

Tupakointi ei lyhennä elämää . Syöt itse itsesi sairaaksi .  Ethän sinä polta sitä savuketta kun joku toinen polttaa. Savusta tulee vain haju kuin muotoista tulee . Et sä siihen kuole. 

tutkmusten mukaan passiivinen tupakointi altistaa ihan samoille sairauksille kuin itse vetäisi tupakat sisuksiinsa. En muuten syö itseäni sairaaksi, vaikka haluaisit niin kuvitella. 

Ne tutkimukset koskettavat vain sisätiloissa tapahtuvaa tupakointia, jolloin se savu jää huoneilmaan leijumaan ja tarttuu lopulta seiniin ja vaatteisiin jne. Näytä yksikin tutkimus, jonka mukaan ulkoilmassa tapahtuva tupakointi aiheuttaa "ihan samoja sairauksia" jollekulle muulle kuin tupakoijalle itselleen. 

Parvekkeella tupakoidaan juuri siitä syystä ettei verhot vaatteet haise savulle jos et ymmärrä tätä . SIKSI SE PARVEKE ON ETTÄ OLLAAN ULKONA. 

ikävä kyllä, tupakansavut pasrvekkeilta kulkeutuvat toisten ihmsiten koteihin ja elimistöön. 

Vierailija
92/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahakov kusettaa kaikkia . 

Vierailija
93/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun talossa, jossa asuu sivistyneitä ihmisiä ja kävivät ulkona sauhuttelemassa jo silloin kun parveketupakointikieltoa ei vielä ollut taloyhtiössämme! Nyt se on ollut jo useita vuosia! En muuten lue tähän tulevia paskakommentteja joten ihan sama mitä kommentoitte!

Vierailija
94/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustassa asuessa ei passiivinen tupakki ole se saaste johon pelkään kuolevani

Vierailija
95/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Hitler onko kivet kädessä Stalin ?  Se Will rock you homokivitys Mooses sä rikot kaikki käskyt ihan itse . Mooses älä tapa . 

olen eri, kelle vastasit, mutta tupakoitsijoiden soisin todellakin muistavan "älä tapa" käskyn. Ei ole ok tappaa toisia tupakalla. 

Vierailija
96/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites hajusteiden käyttäjät? Miksi ne saa kulkea yleisissä tiloissa? Haisee hissi jäätävälle myrkylle

Vierailija
97/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointipaikka on aina hyvä olla kohtuu kaukana asuinrakennuksesta, missä asuu myös savuttomia asukkaita. Se on myös paloturvallinen ratkaisu.

Sen verran tulee vaivautua ja olla huomaavainen jos tykkää sauhutella.

Ei tupakoitsijat halua tätä tehdä! Ovat moukkija!

Vierailija
98/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄY KERTOMASSA TUPAKKA TEHTAAN OMISTAJILLE TOI .   

Vierailija
99/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUPAKKATEHTAALLE TÖIHIN SITTEN . 

Vierailija
100/142 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tupakanhaju häiritsee noin paljon, niin muuttakaa taloyhtiöön jossa tupakointi on kielletty. Kyllä niitäkin löytyy ihan tarpeeksi.

Tämä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi