Sinä joka tupakoit parvekkeella
Miten estät savun ja hajun kulkeutumisen muille parvekkeille? Lasit kokonaan auki vai kiinni, vai osittain auki? Tuuletin puhaltamaan lasin eteen savut ulos parvekkelta, vai parvekkeelle päin? Vinkkejä?
Haluan tehdä kompromissin naapurin kanssa, ja yhdessä tässä mietimme vaihtoehtoja.
Kommentit (115)
parveketupakonti tullaan kieltämään näillä näkymin tämän vuoden lopussa voimaan tulevalla lailla
Vierailija kirjoitti:
parveketupakonti tullaan kieltämään näillä näkymin tämän vuoden lopussa voimaan tulevalla lailla
Onpa sitten mukavaa lapsille ja lemmikeille, kun tupakoivat siirtyvät tupakoimaan sisälle.. Oikein järjen riemukarnevaali tuo päätös.
Kummaltakin reunalta lasi auki. Ja vähä koittelee puhallella ikkunasta ulos. Eipä kummoisesti jää savut pyörimään
Vierailija kirjoitti:
Minä poltan omalla parvekkeellani juuri silloin kun haluan. Pistä ovi kiinni, jos haittaa.
Tulee muuten loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Anyone?
Tuohan on nyt laissa kiellettyä! Siis parveketupakointi! Miksi et mene ulos sauhuttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää kun jotkut bussipysäkillä vetää viimeiseen sekuntiin asti tupakkaa ja sitten tulee istumaan bussissa viereen. Siihen hajuun ei turru millään vaikka olisi pitkä bussimatka. Mulla työmatka kesti bussilla 1,5h ja varmaan tunninkin jälkeen sen tupakan käryn kyllä huomasi.
Porukka on kyllä herkkähipiäistä nykyisin. Kun olin lapsi, niin ihan normaalia oli, että kyläpaikoissa porukka veti röökiä useampikin yhtä aikaa ihan olohuoneessa, jossa oleskeltiin me lapsetkin. Ja kun menin töihin, niin toimistoissa sai polttaa ja kahvihuoneessa.
Joo, ja töissä dokailtiin. Oli hyviä aikoja ne.
ja naisia sai kouria ja laukoa typeriä vitsejä naisista tai heidän jalkovälistään
Nyt tarjolla on vain etnistä ullatusseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kummaltakin reunalta lasi auki. Ja vähä koittelee puhallella ikkunasta ulos. Eipä kummoisesti jää savut pyörimään
Mutta eikö savu tällöin helpommin mene muille parvekkeille? Jos taas polttaa syvemmällä parvekkeella lasien ollessa suurimmalta osin kiinni, niin silloinhan savut jää omalle partsille? Vai olenko nyt aivan väärässä.
Minä puistelen pölyiset mattoni parvekkeella kun haistan tupakan savua. Minulla on siinä parvekkeella aina paskasimmat matot valmiina.
En voi olla parkkeella koska naapuri käyttää tosi pajon hajusteita.
Hiuslakka, deodorantit jne, jopa rappukäytäväkin haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anyone?
Tuohan on nyt laissa kiellettyä! Siis parveketupakointi! Miksi et mene ulos sauhuttelemaan?
Eihän ole, ainakaan vielä.
Siitä se ilmassa hälvenee. Jos parveketupakointi kielletään, niin siirryn polttamaan sisälle liesituulettimen alle.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa meteliä luvassa rappukäytävissä, yölläkin.
Parvekelasi auki siihen suuntaan missä sä et ole kyttäämässä . On sullakin heikot hermot .
Talossa saa polttaa joten en vaivaa päätäni asialla. Kulkeehan se ovia availlessa, not my problem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anyone?
Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anyone?
Eihän ole, ainakaan vielä.
Ok, mutta tulee! On kuitenkin ääliömäistä ja itsekästä polttaa siellä parvekkeella, kun se savu taatusti kantautuu naapureille! Minkä helvetin takia ei voi mennä ulos sauhuttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä puistelen pölyiset mattoni parvekkeella kun haistan tupakan savua. Minulla on siinä parvekkeella aina paskasimmat matot valmiina.
minulla parvekkeella pilaantuneita kananmunia täynnä oleva kannellinen purkki. se aukeaa heti kun naapuri on tupakalla ja tuuletin suunnataan sitten alakerran parveketta kohti. nopeasti yllä häipyy parvekkeeltaan pois, kun avan purkin
LOPETTAKAA NYT JO SAATANA TOI HYSTERIA . KAIKKI IHMISET KUOLEE SILTI VAIKKA EI POLTA JA SE ON VAIN HAJU EIKÄ HAJU SUA TAPA .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa meteliä luvassa rappukäytävissä, yölläkin.
Tai sitten tupakoijat siirtyvät sisälle polttamaan liesituulettimen ääreen kuten vanhoina hyvinä aikoina.
On tulossa loistava lakiuudistun,jonka jälkeen taloyhtiöt voivat kieltää tupakoinnin yhtiökokouksen päätöksellä,sitä odotellessa.Tällä hetkellä päätöksen tekeminen on hankalaa ja kallista .