Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo kolme parisuhdetta on kaatunut siihen että en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä

Vierailija
21.05.2026 |

Ensimmäinen kumppani katseli kolme kuukautta ja toinen  kuukauden. Molemmat painostivat pillereihin, ja jättivät kun kerroin että lääkärit eivät kirjoita sairastetun veritulpan vuoksi. Kolmas sanoi heti että ei ala edes suhteeseen ellen syö pillereitä.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suostu pillereihin, jos et halua. Minä typeränä söin niitä kunnes halusimme lapsen. Minulla ne latistivat halut. Kukaan mies ei suostuisi syömään sellaisia. Lapsen syntymän jälkeen käytimme kumia kunnes lapset oli tehty ja mies meni vasektomiaan.

Et ymmärtänyt ettei aapeen suostumusta kysellä pilkereihin. Hänelle ei kirjoiteta reseptiä, halusi sitä tai ei. 

Vierailija
22/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota sellainen mies, joka ei laukea ollenkaan.

Tai sellainen jonka kanssa ei atrvitse harrastaa yhdyntää. On muitakin keinoja harrastaa seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Parisuhde miehen kanssa on oudon yliarvostettua. Säästyt siltä.

Vierailija
24/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, tai nainenkin, voi hakeutua sterilointiin. Miehillä se on pieni toimenpide, jonka voi purkaa. 

Uusien tuttavuuksien kanssa käytetään aina kondomia!

Joo, joskus kolme kymppisenä. 

Vierailija
25/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko kondomi tai ei yhdyntää

Vierailija
26/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ja miksi tuhlaat aikaasi seksuaalisiin hyväksikäyttäjä -miehiin? Kuinka monta pitää käydä vielä läpi että opit? Miksi ylipäätään päästät niitä noin lähelle, että alkavat puhumaan sinulle jotain ehkäisystä? Kannattaisko puhua ennemmin lakimiehistä ja papeista kuin sinun pillustasi.

Vierailija
27/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suostu pillereihin, jos et halua. Minä typeränä söin niitä kunnes halusimme lapsen. Minulla ne latistivat halut. Kukaan mies ei suostuisi syömään sellaisia. Lapsen syntymän jälkeen käytimme kumia kunnes lapset oli tehty ja mies meni vasektomiaan.

Et ymmärtänyt ettei aapeen suostumusta kysellä pilkereihin. Hänelle ei kirjoiteta reseptiä, halusi sitä tai ei. 

Pikkuhiljaa ilmeisesti aika lääketieteen tuoda markkinoille kastraatiokemikaalit kun touhu menee tällaiseksi.

Vierailija
28/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota kierukkaa?

Ota itse kierukka.

Vierailija
29/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Vierailija
30/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä, oma mies on tehnyt selväksi etten saa syödä pillereitä, oli niin huonoja kokemuksia aiemmasta suhteesta. Mentiin useampi vuosi kondomeilla, nykyään ollaan pääosin ilman ja hyödynnetään varmoja päiviä/keskeytettyä yhdyntää ja omakin hedelmällisyys on jo iän puolesta matalampi.

Vierailija
31/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka

Kuparikierukka on tosi hyvä. Mulla on ollut niitä kaksi. Ei lainkaan hormoneja.

Vierailija
32/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme miehiä liikenteessä. Ei tämä minulle ole kummassakaan pitkässä suhteessani ollut ongelma. Jos mitään niin miehet arvostaneet, etten hormoniehkäise. Ehkä joku ero miestyypissäkin, omani ovat sekä eksä että nyksä suhtautuneet todella luontevasti naisen hormonikiertoon, kehoon, ehkäisyyn/turvaseksiin, kuukautisiin yms. 

Olen kyllä kuullut, että on miehiä jotka eivät tiedä hormonaalisen ehkäisyn haitoista eivätkä kai välitäkään kun tärkeintä on panna paljaalla milloin tahansa, halusi nainen tai ei. 

Vierailija
33/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota sellainen mies, joka ei laukea ollenkaan.

Tai sellainen jonka kanssa ei atrvitse harrastaa yhdyntää. On muitakin keinoja harrastaa seksiä. 

Juuri näin. Sillä tavoin säästyy bakteeritulehduksiltakin kun ei päästä pesemätöntä kikkelikkeliä sisäänsä. Tämän tietää joka nainen.

Vierailija
34/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, tai nainenkin, voi hakeutua sterilointiin. Miehillä se on pieni toimenpide, jonka voi purkaa. 

Uusien tuttavuuksien kanssa käytetään aina kondomia!

Sterilisaatiota ei tehdä alle 30-vuotiaille, ellei heillä ole vähintään kolme lasta.

Vierailija
35/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä sinun rasittavalla luonteellasikin oli vaikutusta eroihin

Mitä ehkäisyä sinä käytät, kun et kerran ole luonteeltasi rasittava?

Vierailija
36/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minipillerit, kapseli ja kierrukka. Jos naisen ehkäisymotiivi on alhaalla, hänellä on halu tulla raskaaksi ja silloin on syytä jättääkin jos ei isäksi haikaile. 

Vierailija
37/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä sinun rasittavalla luonteellasikin oli vaikutusta eroihin

Mitä ehkäisyä sinä käytät, kun et kerran ole luonteeltasi rasittava?

Kapselia ja kondomia. Ja olen sterilisaatiojonossa, joka on julkisella puolella lähes kolme vuotta. 

Vierailija
38/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan kyllä ollut ongelmaa tuon suhteen. En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, vaan kortsu kyllä on riittänyt. Pidin suhde tällöin on kestänyt kaksi vuotta. Nykyään olen naisen kanssa, joten ei tarvitse miettiä koko asiaa.

Vierailija
39/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehetkään käyttäisi hormonaalista ehkäisyä jos heille olisi sellainen keksitty.

Vierailija
40/71 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ja miksi tuhlaat aikaasi seksuaalisiin hyväksikäyttäjä -miehiin? Kuinka monta pitää käydä vielä läpi että opit? Miksi ylipäätään päästät niitä noin lähelle, että alkavat puhumaan sinulle jotain ehkäisystä? Kannattaisko puhua ennemmin lakimiehistä ja papeista kuin sinun pillustasi.

Mitähän tekstiä sinä suollat. Kyllä ehkäisyasiat tulevat puheeksi mielumin heti kuin kohta. Mitä hyväksikäyttöä se on, kun molemnat haluavat panna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan