Jo kolme parisuhdetta on kaatunut siihen että en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä
Ensimmäinen kumppani katseli kolme kuukautta ja toinen kuukauden. Molemmat painostivat pillereihin, ja jättivät kun kerroin että lääkärit eivät kirjoita sairastetun veritulpan vuoksi. Kolmas sanoi heti että ei ala edes suhteeseen ellen syö pillereitä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ota sellainen mies, joka ei laukea ollenkaan.
Tai sellainen jonka kanssa ei atrvitse harrastaa yhdyntää. On muitakin keinoja harrastaa seksiä.
Onneksi olkoon. Parisuhde miehen kanssa on oudon yliarvostettua. Säästyt siltä.
Vierailija kirjoitti:
Mies, tai nainenkin, voi hakeutua sterilointiin. Miehillä se on pieni toimenpide, jonka voi purkaa.
Uusien tuttavuuksien kanssa käytetään aina kondomia!
Joo, joskus kolme kymppisenä.
Se on joko kondomi tai ei yhdyntää
Ok. Ja miksi tuhlaat aikaasi seksuaalisiin hyväksikäyttäjä -miehiin? Kuinka monta pitää käydä vielä läpi että opit? Miksi ylipäätään päästät niitä noin lähelle, että alkavat puhumaan sinulle jotain ehkäisystä? Kannattaisko puhua ennemmin lakimiehistä ja papeista kuin sinun pillustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suostu pillereihin, jos et halua. Minä typeränä söin niitä kunnes halusimme lapsen. Minulla ne latistivat halut. Kukaan mies ei suostuisi syömään sellaisia. Lapsen syntymän jälkeen käytimme kumia kunnes lapset oli tehty ja mies meni vasektomiaan.
Et ymmärtänyt ettei aapeen suostumusta kysellä pilkereihin. Hänelle ei kirjoiteta reseptiä, halusi sitä tai ei.
Pikkuhiljaa ilmeisesti aika lääketieteen tuoda markkinoille kastraatiokemikaalit kun touhu menee tällaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota kierukkaa?
Ota itse kierukka.
Älytöntä, oma mies on tehnyt selväksi etten saa syödä pillereitä, oli niin huonoja kokemuksia aiemmasta suhteesta. Mentiin useampi vuosi kondomeilla, nykyään ollaan pääosin ilman ja hyödynnetään varmoja päiviä/keskeytettyä yhdyntää ja omakin hedelmällisyys on jo iän puolesta matalampi.
Vierailija kirjoitti:
Kuparikierukka
Kuparikierukka on tosi hyvä. Mulla on ollut niitä kaksi. Ei lainkaan hormoneja.
Ihme miehiä liikenteessä. Ei tämä minulle ole kummassakaan pitkässä suhteessani ollut ongelma. Jos mitään niin miehet arvostaneet, etten hormoniehkäise. Ehkä joku ero miestyypissäkin, omani ovat sekä eksä että nyksä suhtautuneet todella luontevasti naisen hormonikiertoon, kehoon, ehkäisyyn/turvaseksiin, kuukautisiin yms.
Olen kyllä kuullut, että on miehiä jotka eivät tiedä hormonaalisen ehkäisyn haitoista eivätkä kai välitäkään kun tärkeintä on panna paljaalla milloin tahansa, halusi nainen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota sellainen mies, joka ei laukea ollenkaan.
Tai sellainen jonka kanssa ei atrvitse harrastaa yhdyntää. On muitakin keinoja harrastaa seksiä.
Juuri näin. Sillä tavoin säästyy bakteeritulehduksiltakin kun ei päästä pesemätöntä kikkelikkeliä sisäänsä. Tämän tietää joka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mies, tai nainenkin, voi hakeutua sterilointiin. Miehillä se on pieni toimenpide, jonka voi purkaa.
Uusien tuttavuuksien kanssa käytetään aina kondomia!
Sterilisaatiota ei tehdä alle 30-vuotiaille, ellei heillä ole vähintään kolme lasta.
Vierailija kirjoitti:
ehkä sinun rasittavalla luonteellasikin oli vaikutusta eroihin
Mitä ehkäisyä sinä käytät, kun et kerran ole luonteeltasi rasittava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suostu pillereihin, jos et halua. Minä typeränä söin niitä kunnes halusimme lapsen. Minulla ne latistivat halut. Kukaan mies ei suostuisi syömään sellaisia. Lapsen syntymän jälkeen käytimme kumia kunnes lapset oli tehty ja mies meni vasektomiaan.
Et ymmärtänyt ettei aapeen suostumusta kysellä pilkereihin. Hänelle ei kirjoiteta reseptiä, halusi sitä tai ei.
Minipillerit, kapseli ja kierrukka. Jos naisen ehkäisymotiivi on alhaalla, hänellä on halu tulla raskaaksi ja silloin on syytä jättääkin jos ei isäksi haikaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä sinun rasittavalla luonteellasikin oli vaikutusta eroihin
Mitä ehkäisyä sinä käytät, kun et kerran ole luonteeltasi rasittava?
Kapselia ja kondomia. Ja olen sterilisaatiojonossa, joka on julkisella puolella lähes kolme vuotta.
Mulla ei ainakaan kyllä ollut ongelmaa tuon suhteen. En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, vaan kortsu kyllä on riittänyt. Pidin suhde tällöin on kestänyt kaksi vuotta. Nykyään olen naisen kanssa, joten ei tarvitse miettiä koko asiaa.
Eivät miehetkään käyttäisi hormonaalista ehkäisyä jos heille olisi sellainen keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ja miksi tuhlaat aikaasi seksuaalisiin hyväksikäyttäjä -miehiin? Kuinka monta pitää käydä vielä läpi että opit? Miksi ylipäätään päästät niitä noin lähelle, että alkavat puhumaan sinulle jotain ehkäisystä? Kannattaisko puhua ennemmin lakimiehistä ja papeista kuin sinun pillustasi.
Mitähän tekstiä sinä suollat. Kyllä ehkäisyasiat tulevat puheeksi mielumin heti kuin kohta. Mitä hyväksikäyttöä se on, kun molemnat haluavat panna?