Jo kolme parisuhdetta on kaatunut siihen että en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä
Ensimmäinen kumppani katseli kolme kuukautta ja toinen kuukauden. Molemmat painostivat pillereihin, ja jättivät kun kerroin että lääkärit eivät kirjoita sairastetun veritulpan vuoksi. Kolmas sanoi heti että ei ala edes suhteeseen ellen syö pillereitä.
Kommentit (86)
Eivät tuollaiset miehet ole parisuhteen arvoisia.
Minulla ei ole kaatunut yhtään suhdetta tuohon ongelmaan. Kerran olen hormoniehkäisyä kokeillut ja se teki minusta masentuneen ja haluttoman. Kumppani oli pelkästään iloinen, kun lopetin ehkäisyn. Kunnon miehiäkin on.
Ei mitään ongelmaa. Naisystäväni ei voi myöskään käyttää hormonaalista ehkäisyä. Käytetään kortsua ja hän tykkää myös peppuiloista kuten minäkin.,
Vierailija kirjoitti:
Kuparikierukka... mutta jos meinasit saaha ukon joka suostuu koko lopun elämäänsä vetelemään sua kumin kanssa, niin tuota 😬
Se kumi on keksintönä hyvä, eipä sillä. Nuorille ja niille ketkä panee ties sun ketä. Mutta ei sitä missään kohti oo parisuhteeseen tarkoitettu. Se nimittäin vie niin paljon tuntoa pois (yleensä molemmilta). Mä voin ainakin ihan rehellisesti sanua, että oma käsi tuntuu hyvemmältä kuin kumiin paneminen. Ja toi totuus on vähän paha kyllä, jos niin kun pidemmälle kahtoo. Kyllähän siinä niin käypi, että parisuhde alkaa olla katkolla kuukauden parin päästä. Joku keino siihen ehkäisyyn pitää löytää, mutta kumi se ei kyllä pitkässä juoksussa ole.
Höpö höpö. Meillä käytettiin kondomia seitsemän vuotta ennen kuin ikä lopulta riitti sterilointiin. Hormoniehkäisyä en suostunut edes kokeilemaan. Ja hyvin pärjättiin, ei ollut suhde katkolla missään vaiheessa.
Eli et ole kohdannut miestä, joka tykkäisi sinusta ja kokisi sinua kohtaan edes alkeellista välittämisen tunnetta.
Mitä keskusteltavaa tässä on? Hirveän monta sivua tekstiä, no toki minäkin nyt lisään tänne tämän kommenttini. :D
Mutta siis kenenkään naisen, miehen tai muun ei pidä tuhlata elämäänsä ja omanarvontuntoansa roikkumalla seurassa, joka ei ole kiinnostunut heistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ukko osaa/voi käyttää kortsua, niin NEXT.
Nainenkin voi käyttää!
Kolme pientä punaista varoituslippua vollotti näin