Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo kolme parisuhdetta on kaatunut siihen että en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä

Vierailija
21.05.2026 |

Ensimmäinen kumppani katseli kolme kuukautta ja toinen  kuukauden. Molemmat painostivat pillereihin, ja jättivät kun kerroin että lääkärit eivät kirjoita sairastetun veritulpan vuoksi. Kolmas sanoi heti että ei ala edes suhteeseen ellen syö pillereitä.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on vastuuttomia paskoja. Eivät ole kiinnostuneita ehkäisemisestä mutta eivät myöskään isyydestä. Oma seksuaaliterveyskään ei heitä kiinnosta.

Vierailija
42/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mammanpoikia ne oli?

Ota kunnollinen suomalainen mies, jolla on kyltymätön pillunhímo ja naida naputtelee paljaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehetkään käyttäisi hormonaalista ehkäisyä jos heille olisi sellainen keksitty.

Sehän on keksitty. Miehet, nuo herkät lumihiutaleet, eivät kestäneet sivuvaikutuksia.

Vierailija
44/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka... mutta jos meinasit saaha ukon joka suostuu koko lopun elämäänsä vetelemään sua kumin kanssa, niin tuota 😬

Se kumi on keksintönä hyvä, eipä sillä. Nuorille ja niille ketkä panee ties sun ketä. Mutta ei sitä missään kohti oo parisuhteeseen tarkoitettu. Se nimittäin vie niin paljon tuntoa pois (yleensä molemmilta). Mä voin ainakin ihan rehellisesti sanua, että oma käsi tuntuu hyvemmältä kuin kumiin paneminen. Ja toi totuus on vähän paha kyllä, jos niin kun pidemmälle kahtoo. Kyllähän siinä niin käypi, että parisuhde alkaa olla katkolla kuukauden parin päästä. Joku keino siihen ehkäisyyn pitää löytää, mutta kumi se ei kyllä pitkässä juoksussa ole.

Niin että parempi nainen mikä syö pillereitä, saa mahdollisesti veritulpan, lihoo ja on haluton? 

Kuulostaapa mahtavalta. Oot hieno mies. 

Vierailija
45/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, tai nainenkin, voi hakeutua sterilointiin. Miehillä se on pieni toimenpide, jonka voi purkaa. 

Uusien tuttavuuksien kanssa käytetään aina kondomia!

Sterilisaatiota ei tehdä alle 30-vuotiaille, ellei heillä ole vähintään kolme lasta.

Terveydellisistä syistä tehdään myös alle 30 vuotiaille.  Minulla on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö ja sain sen 26 vuotiaana. Ei pitäisi olla mikään ongelma oirepakki aikoina. 

Vierailija
46/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, tai nainenkin, voi hakeutua sterilointiin. Miehillä se on pieni toimenpide, jonka voi purkaa. 

Uusien tuttavuuksien kanssa käytetään aina kondomia!

Sterilisaatiota ei tehdä alle 30-vuotiaille, ellei heillä ole vähintään kolme lasta.

Raskaus lisää veritulpan riskiä, joten sillä perusteella jo saa 

Vierailija
47/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suostu pillereihin, jos et halua. Minä typeränä söin niitä kunnes halusimme lapsen. Minulla ne latistivat halut. Kukaan mies ei suostuisi syömään sellaisia. Lapsen syntymän jälkeen käytimme kumia kunnes lapset oli tehty ja mies meni vasektomiaan.

Et ymmärtänyt ettei aapeen suostumusta kysellä pilkereihin. Hänelle ei kirjoiteta reseptiä, halusi sitä tai ei. 

Minipillerit, kapseli ja kierrukka. Jos naisen ehkäisymotiivi on alhaalla, hänellä on halu tulla raskaaksi ja silloin on syytä jättääkin jos ei isäksi haikaile. 

Tää on kyllä jännä, että miehellä ei tosiaan ole mitään vastuuta asiasta. 

Mykäksi vetää joidenkin sielunmaisema. 

Ja kun te ootte vielä ihan tosissaan. 

Vierailija
48/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on vastuuttomia paskoja. Eivät ole kiinnostuneita ehkäisemisestä mutta eivät myöskään isyydestä. Oma seksuaaliterveyskään ei heitä kiinnosta.

Eikö tuo ole juuri sitä vastuullisuutta päättää suhde, jos yhteistä tahtoa ehkäisyyn ei löydy? Biologia on tässä kohtaa epäreilu. Äitiys on sen verran erityisominaisuus, että nainen joutuu tekemään erilaisia valintoja elämässään kuin mies.

Vierailija
49/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suostu pillereihin, jos et halua. Minä typeränä söin niitä kunnes halusimme lapsen. Minulla ne latistivat halut. Kukaan mies ei suostuisi syömään sellaisia. Lapsen syntymän jälkeen käytimme kumia kunnes lapset oli tehty ja mies meni vasektomiaan.

Et ymmärtänyt ettei aapeen suostumusta kysellä pilkereihin. Hänelle ei kirjoiteta reseptiä, halusi sitä tai ei. 

Minipillerit, kapseli ja kierrukka. Jos naisen ehkäisymotiivi on alhaalla, hänellä on halu tulla raskaaksi ja silloin on syytä jättääkin jos ei isäksi haikaile. 

Ketkä te?

Vierailija
50/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän on valtaa, sitä enemmän on myös velvollisuuksia. Nainen on elämän antaja, joka päättää lapsen elämästä tai kuolemasta.

Vierailija
51/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hanki kuparikierukkaa? 

Vierailija
52/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii-i, se mies voi ihan vapaasti painaa paljaalla ja häipyä kuin pieru saharaan kenenkään siihen puuttumatta. 

Vierailija
53/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tässä taloudessa on tästä ratkaisusta oikein hyviä kokemuksia.

Vierailija
54/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillerit. Ei veritulppariskiä. Bonuksena loppuvat menkat.

Vierailija
55/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tällä trollilla ole ehkäisy ihan kunnossa.

Vierailija
56/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut vain kumi käytössä alusta asti. En haluaisi, että nainen käyttää pillereitä koska niistä voi tulla haluttomuutta ja kaikkea muuta ongelmaa. Hyvältä se pano kumillakin tuntuu, en ymmärrä näitä miehiä joille vain paljaalla veto on ainoa oikea tapa. 

Vierailija
57/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen haluaa jotain metallihärpäkkeitä sisäänsä? Kuparikierukka lisää vuotojen määrää.

Vierailija
58/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nyt tuli vastattua tyhmästi pelkän otsikon perusteella. Aloittaja ei siis edes voi suostua tosiaan.

Vierailija
59/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tässä taloudessa on tästä ratkaisusta oikein hyviä kokemuksia.

Entä mitä mieltä vaimosi on? 

Vierailija
60/86 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaatunut johonkin muuhun. 

Samaa mieltä.  Ei ne olleet tosissaan jos tuollaiseen kaatuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme