Jo kolme parisuhdetta on kaatunut siihen että en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä
Ensimmäinen kumppani katseli kolme kuukautta ja toinen kuukauden. Molemmat painostivat pillereihin, ja jättivät kun kerroin että lääkärit eivät kirjoita sairastetun veritulpan vuoksi. Kolmas sanoi heti että ei ala edes suhteeseen ellen syö pillereitä.
Kommentit (86)
Meillä käytettiin kondomia 10 vuotta kunnes alettiin yrittää lasta. Nyt ollaan oltu yli 20 vuotta yhdessä. Enpä usko, että sinun suhteesi olisi ollut kovin pitkäikäinen tai ainakaan onnellinen sellaisen miehen kanssa, jolle mahdollisuus paljaalla panemiseen on kriteeri suhteen jatkumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki kuparikierukkaa?
Ainakin tässä taloudessa on tästä ratkaisusta oikein hyviä kokemuksia.
Entä mitä mieltä vaimosi on?
Ei jumalauta.😂 Eihän tällaisella 31-vuotiaalla täysivaltaisella aikuisella mitään omaa tahtoa ole ja ehkäisykin on miellyttämiseksi keksittyjä. Sedät viettelevät puhtaat tyttöset ja syöttävät heille tarpeen ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuparikierukka
Kuparikierukka on tosi hyvä. Mulla on ollut niitä kaksi. Ei lainkaan hormoneja.
Entäs tuplavarmistus? Mies käyttää kondomia ja nainen kierukkaa.
Tällä meillä mennään kunnes ikä riittää sterilisaatioon. Kumpikaan meistä ei sitä riskiä lapsesta halua.
Kukaan ei halua, että limavaostasi tulee uusi limavako, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehetkään käyttäisi hormonaalista ehkäisyä jos heille olisi sellainen keksitty.
Sehän on keksitty. Miehet, nuo herkät lumihiutaleet, eivät kestäneet sivuvaikutuksia.
Yksi käytetyimmistä selityksistä, mutta tutkimuksia tekevillä asiantuntijoilla on kuitenkin toisenlainen käsitys miesten mielenkiinnosta. Rekrytointi tutkimuksiin on ollut helppoa.
En olisi miehen kanssa jolle kondomi olisi mitenkään ongelma. Jos miehelle se tuntuma olisi niin paljon huonompi, niin sitten on, harmi, ja erilleen. Imeä voin ilman, mutta sisälläni vain kumin kanssa. Eipä tämä ole ongelma ollut kenenkään kanssa.
Seksi kuuluu vain ja ainoastaan miehen ja naisen väliseen avioliittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä sinun rasittavalla luonteellasikin oli vaikutusta eroihin
Mitä ehkäisyä sinä käytät, kun et kerran ole luonteeltasi rasittava?
Kapselia ja kondomia. Ja olen sterilisaatiojonossa, joka on julkisella puolella lähes kolme vuotta.
Mut laitettiin julkisella jonoon seitsemän vuotta sitten eikä sterilisaatiota koskaan tehty.
Vierailija kirjoitti:
En olisi miehen kanssa jolle kondomi olisi mitenkään ongelma. Jos miehelle se tuntuma olisi niin paljon huonompi, niin sitten on, harmi, ja erilleen. Imeä voin ilman, mutta sisälläni vain kumin kanssa. Eipä tämä ole ongelma ollut kenenkään kanssa.
Voi tyttökulta, sukupuolitaudit tarttuu myös suuseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö itseltäsi naisten kondomia?
Mua on aina myös painostettu. Kuparikierukka onneksi sopii kohtuullisesti, ja sen olen lopulta hankkinut aina suhteessa. Hemoglobiini tosin laskee vuotojen vuoksi aina niin, että joudun käymään rautatiputuksissa.
Sattuipa kerran sellainenkin mies, jonka exällä oli ollut hormonikierukka, ja mies yritti painostaa minua ottamaan sellaisen, ettei hänen tarvitsisi elää naisen kanssa jolla on kuukautiset.
En minä naisenakaan haluaisi käyttää vakituisessa suhteessa kumia. Se tuntuu minulle itsellenikin pahalta, tai siis tuntuma ei ole yhtä ihana, kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki kuparikierukkaa?
Minulla oli joskus kuparikierukka. Ensinnäkin vuodin ihan älyttömästi,ja se kierukka jotenkin tuntui kokoajan, kun se sitten käyttöiän tullessa otettiin pois, kipu katosi siihen paikkaan. Se todellakin sattui kaikki ne vuodet. Ei koskaan enää.
Selibaatti on paras ehkäisy. Ilmainen ja myrkytön. Pientä vapinaa ja ynähtelyä voi peiton aika ajoin ilmetä.
Eivät ole kovin kiinnostuneita sinusta kyllä olleet.
Vierailija kirjoitti:
Minipillerit. Ei veritulppariskiä. Bonuksena loppuvat menkat.
Eiköhän paras olisi sterilisaatio, ei mitään järkeä syödä pillereitä tai laittaa kierukoita, raskaus olisi jo vaarallinen.
"Raskaus lisää veritulpan (laskimotukoksen) vaaran 4–5-kertaiseksi. Riski on koholla koko odotusajan, mutta se on suurimmillaan synnytyksen jälkeen. Tukos voi vaatia välitöntä hoitoa estääkseen hengenvaarallisen keuhkoveritulpan syntymisen"
Ei kun kolme runkkaria on saanut sulta kenkää. Kirjoita niin.
Tommosilla äijillä kukaan mitään tee.
Oliko kolmella miehellä liian pieni pippeli kondomeihin?
Kiusallista.
Entäs tuplavarmistus? Mies käyttää kondomia ja nainen kierukkaa.