Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa taas merkityksetön olo....

Vierailija
16.06.2024 |

...kun kukaan läheistä ei lähettänyt edes tekstaria merkkipäivänäni. Sielua hiertää, että olen näinkin näkymätön. Itse muistan aina ystäviäni ja läheisiäni vähintään kortilla, tekstarilla tai lähettämällä kukkia jonkin verkkopalvelun kautta kotiosoitteeseensa. 

Tänään oli minun merkkipäiväni, mutta ei ainuttakaan muistamista tullut.

Itkettää. Olen siis täysin merkityksetön näille, joita olen itse muistanut onnitella.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voitkin sitten unohtaa heidät.

Vierailija
2/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee halit ja paljon onnea sinulle<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta röyhistely ap.

Vierailija
4/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun synttäreitä muistettu myöskään. No miesystävä kyllä mutta vain koska olin sanonut päivämäärän monesti ennemmin. 

Vierailija
5/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranteet auki vaan

Vierailija
6/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ap, että tuo on yleistynyt eikä kyse ole sinusta vaan ihan maaimanlaajuisesta ilmiöstä. Yksilökeskeinen itsekkyyden aika.

Paljon onnea sinulle <3

Vierailija
7/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!

Minulla sama tilanne, ei kukaan muista minua mitenkään merkkipäivänäni. Erona, ettei minulla ole niin läheisiä ystäviä kenelle lähettäisin esim. kukkaonnitteluja.

Vierailija
8/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex anoppi vois kirjottaa noin. Oikea uhriutuja.

Sillä erolla tietty että ei itse kyllä onnittele muita heidän päivänä mutta häntä tulee kyllä muistaa.

Vierailija
9/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mutta ei meillä enää vanhempina kukaan kavereista mitään muista, ei kannata murehtia tollasia.

Vierailija
10/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranteet auki vaan

Olet kuvottava

Vierailija
11/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 50 niin sisaruksiltani sain tekstarit. Tästä tuli aika paha mieli. Muut läheiset sentään muisti henkilökohtaisemmin. 

Vierailija
12/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden ihmisen, jota hänen läheiset ei muista, mutta joka itse muistaa läheisiään aivan ylenpalttisesti. Oon josku miettinyt, mutta en ole rohjennut kysyä, että onko hän jotenkin triggeröitynyt johonkin vanhaan traumaan, kun aina vain muistaa ihmisiä, jotka ei häntä muista. Jotenkin tuntuisi loogiselta, että ei muista ihmisiä, jotka on itseä kohtaan välinpitämättömiä. Joten syyn täytyy olla jotenkin tunneperäinen, että sitä toistaa ja toistaa.

Vierailija
13/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa tämä merkityksetön olo. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Vierailija
14/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muista kenenkään synttäreitä, ellei Facebook muistuta. Jostain syystä se ei tee sitä enää joten ohi menee. Jos ei ole hyvä muisti tai päivämäärät ylhäällä jossain, niin helposti jää onnittelut välistä.

Vierailija
15/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lista heistä ketkä tiesivät tai saivat kutsun, mutta eivät reagoineet. Minä teen niin, että kolme yhteydenottoa puhelu+tekstiviestipari muutaman viikon välein. Ellei yhteyttä synny, putoaa listoilta. Tässä on viimeisen vuoden sisällä neljä sukulaista pudonnut listoilta, kyynel siitä. Lisäksi noista parhaimmat sankarit onnistuivat pudottamaan itsensä vaikka saivat juhlakutsuihinsa vp:n sekä työesteistäni johtuen rahan arvoisen lahjakortin ja onnitteluviestin. Muistatteko Apollo kuulentojen hätäproseduurin? Jos kuussa olisi käynyt kylmät, olisi NASA jättänyt vastaamatta miehistön kutsuihin. Olisiko syytä todeta sukulaisten oleva niin pahasti kuutamolla, että on syytä kääntää vipu heidän osaltaan off-asentoon?

Vierailija
16/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, vaan porskuta eteenpäin. Niin monet muutkin tekevät. Keksi itsellesi hauskaa tekemistä syntymäpäiväksi, tutustu uusiin ihmisiin.

Vierailija
17/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otankin tästä sitten opikseni ja lopetan yhteydenpidon niihin aikaisempiin itselleni tärkeisiin ihmisiin. Kaipa se sitten niin menee. Ihmisiä menee, uusia tulee. Jos joku minut kokee tärkeäksi niin ottakoon sitten itse yhteyttä-

Vierailija
18/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
19/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle kaikilta meiltä

Kaikilta meiltä ja heiltä ja heiltä

Ketään me ei täällä muisteta koskaan

mitään se ei vaan haitanne joskaan

Tulipa kakkua, kukkia, lahjoja

aina me ollaan yhtä kahjoja

Merkkipäivää aapeelle toivottanevat kaikki vauvapalstan "mammat" !

Vierailija
20/21 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan onnittele tai anna lahjoja sillä ajatuksella, että odotan itselle jotain sitten omana synttärinä. Joskus muistan joskus en, joskus ostan kalliinkin lahjan jos osuu silmään juhlakalulle jotain just sopivaa ja joskus laitan vaan testarin, tai unohdan kokonaan. Siksi en kyttääkään jos kukaan ei muista mua, ei sitä tarvi ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, ihmisillä on muutakin meneillään!

Tietty jos jostain ei koskaan kuulu enää mitään, niin sitten oletan, ettei olla enää ystäviä, ainakaan nyt. Jätän kuitenkin oven auki jos haluavat myöhemmin lämmitellä suhteen uudelleen. Sehän ystävyydessä on just hienointa, että se ole mustasukkaista, kyttäävää tai rajoittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän