Jo kolme parisuhdetta on kaatunut siihen että en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä
Ensimmäinen kumppani katseli kolme kuukautta ja toinen kuukauden. Molemmat painostivat pillereihin, ja jättivät kun kerroin että lääkärit eivät kirjoita sairastetun veritulpan vuoksi. Kolmas sanoi heti että ei ala edes suhteeseen ellen syö pillereitä.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Liittyy jotenkin kun pojat kehittyy älyllusesti hitaammin. Eskarissa töissä ollessa tämän huomaa selvästi, jotkut pojat ovat niin levottomia ja heiluttelevat itseään vidlä kuten pikkulapset. Tumneälykin lashaa tyttäihin verrartuna.
Mimullwkin ylsi päivä alkoi jutella naapurin mies. Hän kirkkain silmin sanoi kuinka kela on törkrä kun hänen pitää myydä 10000 e osakkeet ensin. Sanoin että hehän toimivat oikein kun käskevät. Mies 50 plus koulutettu väitti myös että kela pakottaa hakemaan psiasin opiskelija-asuntoja. Ihmettelin miiksi kela toimusi niin ja miksi puolituttu ihminen selitäå minulle tällaista.
Mitäh? Ei mitään tollkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitta harrastakaa niin että se vetää sen ulos ajoissa, keskeyttäen ennen siemensyöksyä. Toimii hyvin, ei raskauksia , hedelmällisyys kun on nykyään niin alhainen
Tämä, mutta vakiintuneessa parisuhteessa. Keskeytetty yhdyntä toimii, mutta miehen pitää hallita tilanne täysin ja naisella olla luotto siihen, että mies osaa vetäistä ulos ajoissa.
Minusta kondomi alkaa kuulostaa aivan huiman spontaanilta ja kätevältä, kun kuvittelen tuollaista sähellystä.
Ei ole sähellystä kun homman osaa. Kortsu vie tuntuman molemmilta, se on minun kokemukseni naisena.
Mun kokemukseni naisena kyllä on, että nuo ulosvetohommat vie täysin fiiliksen. Ja ehkäisytehohan on sellainen, että 20-27 prosenttia terveistä naisista tulee raskaaksi vuoden aikana.
Kannattaisi varmaan vähän kehittää naiseuttaan ja keksiä muuta tekemistä kuin huorulointi. Ihan vaan ystävällinen vinkki toiselta naiselta.
Sinulle nainen sellainen ystävällinen vinkki, että pesepä suusi saippualla.
Oletko jo hakeutunut hoitoon?