te joiden mies ei muistanut teitä äitienpäivänä mitenkään..
miten teillä vietetään isänpäivää? saako isä passausta ja erityistä hemmottelua,lahjoja? Kumma jos ei mies tajua vastavuoroisesti tehdä samaa..
Miksipä ette viettäisi seuraavaa isänpäivää samoissa merkeissä kuin nyt äitienpäivää, eli ei muuta kun onnittelut aamulla ja siinä se.
Kommentit (64)
ja äitienpäivä on jäänyt niiltä ajoilta mieleen ihanana kauniina juhlana. mummolla oli 11 lasta, ja heistä kaikki kynnelle kykenevät tulivat omine lapsineen meille mummoa onnittelemaan. mieleen jäi valkovuokot, hyvä kakku, limsa ja mukavat serkut, tädit ja sedät.
en muista saiko mummo mitään erikoisia lahjoja, joten materialistista se juhla ei ollut. kaikki tuntuivat olevan vilpittömän iloisia siitä, että heillä oli niin ihana äiti ja meille lapsenlapsilla mummo.
tätä perinnettä haluan itsekin viedä eteenpäin. haluan, että neljälle lapselleni jää muisto kivasta keväisestä päivästä, jolloin kakuteltiin ja poimittiin valkovuokkoja. jos tulee lahja tykö, niin sitten tulee, siitä en ota stressiä.
onneksi mieheni on viettänyt melko samanlaista äitienpäivää lapsuudessaan, joten en jäänyt ilman muistamisia = )
en näe siinä mitään väärää, että sukuperinteitä siirretään eteenpäin.
näistä pienistä perinteistä lapsi tietää, että hänellä on oma perhe, oma suku, ja juuret, mistä ponnistaa maailmalle
ei ole väkinäiset kissanristiäiset ja viiden euron markettisuklaa kerran vuodessa. Siksipä en niitä myöskään onnen ja rakkauden symbolina anna, vaan aitoa tavaraa.
Mulle kun ei se pinta ja muille näytteleminen ole tärkeintä.
62
en kyllä ymmärrä joitain kommentteja mutta ei kai tarvitsekaan.
68 teksti on kuitenkin hienoa puhetta ja täyttä asiaa.
näin minäkin ajattelen.
äitienpäivä on kaikkien äitien päivä eikä minusta mitään että " en ole mieheni äiti" höpinää, paremminkin naurattaa noi kommentit.
siis minusta mies voi muistaa vaimoaan /puolisoaan jollain pienillä eleillä ja uskon että se kaikille jotka sen jo saavat kokea tai vastedes kokisivat , tuottaisi kauniin mielen :)
minulle ainakin ja toivoisin että meillä myös näin tapahtuisi mutta kun ei niin ei.
ja voihan olla että sitä jonakin päivänä katkeroituu , kuka tietää, kun joku sitä kyseli.
mutta en minäkään ymmärrä sitä että kamalan kalliit lahjat tarttee olla isän -tai äitienpäivänä.
itselle ainakin riittäisi ihan vaikka se kahvi sänkyyn ja että saisi vaikka nukkua pikkusen pitempää kun muut.
mutta ei meillä ja olkaa te jotka sen äippäpäivän saatte kokea ihanana niin onnellisia :)
Olen hänen lastensa äiti joten olisi kiva että mieheni joillain sanoilla, teoilla tai eleillä osoittaisi että arvostaa mua. Arvostaisi siis sitä että olen hänen lastensa äiti ja hyvä äiti.
Mieheni toi aamulla kahvin sänkyyn, se riitti minulle :) Poika oli kanssani askarrellut kerhossa kortin ja vaati että minulle on tuotava kahvin kanssa aamulla myös keksiä (jotka hän sitten söi itse :)).