Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joiden mies ei muistanut teitä äitienpäivänä mitenkään..

Vierailija
13.05.2007 |

miten teillä vietetään isänpäivää? saako isä passausta ja erityistä hemmottelua,lahjoja? Kumma jos ei mies tajua vastavuoroisesti tehdä samaa..

Miksipä ette viettäisi seuraavaa isänpäivää samoissa merkeissä kuin nyt äitienpäivää, eli ei muuta kun onnittelut aamulla ja siinä se.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa yleensä aina.

Vierailija
22/64 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan täyspäinen äitienpäivää itsensä takia vietä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne menisin yöksi? Enhän mä oikeesti edes ryyppää, mitä mä sit tekisin koko illan? Ja kenen kanssa?

T. 23

Vierailija
24/64 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin hieno idea. Ensi vuonna pärjäämme kaikki pienemmällä täytekakulla kun annamme vain lasten ja äidin syödä sitä kakkua. Mitäs siitä nyt isälle palaa antamaan - eihän se ole hänen äitinsä kakku!

Pitääkin muistaa tämä kun mies kinuaa ensi vuonna äitienpäivätäytekakusta palaa :D :D :D

Muistakaa myös ajaa mummolassa appiukko eli ukki pois kahvipöydästä. Mitäs se äitienpäivä sille kuuluu!

Vierailija
25/64 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis haloo..

Vierailija
26/64 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Vierailija
27/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos lapset alle kouluikäisiä eikä hoidossa niin eiköhän ne isän apua silloin tarvitse..

Isän pitäisi opettaa lapsille äitienpäivän merkitys!

Vierailija
28/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis arvostuksen osoituksesta, ei vaan omaa äitiään vaan kaikkia äitejä kohtaan. Sitä arvostusta on tavattu osoittaa niille lähimmille ympärillä oleville äideille: omalle äidille, vaimolle ja isoäideille.

Kylmältä tuntuu tuo et ole mun äiti, joten eipä sinua vaimo kulta nyt tartte noteerata. Missä tunneköyhässä junttilassa teidän miehet ovat kasvaneet?

Vierailija
29/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

höyrähtää markkinamiesten ansaan. Lapsille juhlan suon, mutta järkevissä mitoissa, enkä todellakaan ymmärrä moista lapsellista " minun mieheni ei arvosta minua" -soopaa.

Vierailija
30/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita ketjuun kirjoittaneita naisia nyppi miehen välinpitämättömyys eikä se ettei tyynyltä löytynyt Tillanderin timanttikaulanauhaa. Välittäminen näkyy muussakin kuin krääsässä, ystävät hyvät. Monen mielipahan voi välttää hyvin pienellä, vaikka sillä kahvin kärräämisellä vuoteeseen!

Vierailija
31/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa voi ilman suurta rahallista panostusta. Aamukahvin keitto ja aamupalapöydän kattaminen, kortin askartelu lasten kanssa ja vaikka vielä lounaan valmistaminen ei perheen normaalista sunnuntaibudjetista paljoa eroa. Syödään kai sitä joka perheessä muutenkin?! Jos siihen ostaa vielä esim. 5 euron kukan tai suklaalevyn, niin huima on se markkinamiesten ansa, johon on tippunut!

Muistaminen ja arvostaminen ei ole euroista kiinni, vaan ajatuksesta.

Vierailija
32/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

markettilahja kerran vuodessa, vaan ihan jokin muu ne 364 muuta päivää.

Vierailija
33/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlitaan koiran serkun nimpparitkin. Juhlia ja iloista juhlimista ei voi koskaan olla liikaa.

Lapsikin osaa jo kysyä, että mikä on seuraava juhla ja kauanko se kestää. Arki on niin kypsää puurtamista, että kakkukahvit ja kortin tekeminen on aina katko arkeen!

Mä lahjon kaikki, jotka eteeni osuvat! Hienoa on katsoa lahjan saajan naamaa kun se saa jotain pientä kivaa.

Lopettakaa se jurpottaminen ja juhlikaa! Ei se mistään ole pois...

Vierailija
34/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä arki on ihanaa, ei tarvitse " piristää" sitä keinotekoisesti.

38

Vierailija
35/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään avioliitto ole 5 euron muistamisesta kiinni. Vaan toisen huomioimisesta ja arvostamisesta. Jos puoliso tietää toisen ODOTTAVAN JA TOIVOVAN jotain pientä kivaa äitienpäiväksi, niin onko se teidän mielestä ihan ok, että tämä puoliso jättää päivän noteeraamatta?! Miksi se on teidän mielestä ok?

On ihan eri asia jos on yhdessä sovittu, että kun meillä on niin huippuihana arki, joka ei ikinä kaipaa mitään piristystä, niin jätetään kaikki merkkipäivät juhlimatta.

Meillä eletään ihan tavallista arkea. Mies ei ole mikään yltiöromanttinen, joka joka päivä hemmottelisi mua jollain tapaa. Hänelle on helpompaa se, että on ne tietyt päivät vuodessa, jolloin keksii jotain extra-kivaa. Siis synttärit, hääpäivä ja äitienpäivä. Arjessa on siis ihan tavallinen mies, tekee kotitöitä, hoitaa lapsia, on hyvä puoliso kaiken kaikkiaan. Ja sitten näinä erikoisina päivinä on aina superihania juttuja =) Vaikka varmasti pitäisin miehen omanani ilman näitä juhlia, niin onhan ne kivoja yllätyksiä. Minusta on ainakin ihanaa, että arjen lomassa on juhlia. Päiviä, joilloin saa olla huomion keskipisteenä.

Mä haluaisin kyllä olla kärpäsenä katossa katsomassa sellaisen perheen elämää, jonka arki on " niin ihanaa ettei keinotekoisia piristyksiä tarvita" . Mahtaa olla upeaa! Jätetään kaikki juhlat juhlimatta (tokikaan teillä ei sitten ole synttäreitä lapsille, ei joulua, ei vappupalloja, ei mitään muutakaan " keinotekoista" ) kun on muutenkin ihan älyttömän ihanaa ja hauskaa. Uskoo ken tahtoo.

t. 37

Vierailija
36/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes korttia ja kahvia.

nimim. miksköhän mä olen yh?

Vierailija
37/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä pikkukakaramaista kitinää täällä aikuisilta (?) naisilta. Ei joku helkutin äitienpäivä voi olla kenellekään se elämää suurempi asia. Elämässä, ja maailmassa ylipäätään, on monia tuhannesti tärkeämpiä asioita, kuin jonkin juhlapäivän keinotekoinen korostaminen.

Ette kuitenkaan edelleenkään ole miestenne äitejä.

21

Vierailija:

no ehkä just sen takia jos lapset niin pieniä ettei kahvin keitto/ aamupalan laitto/kortin teko yksin onnistu!!! Meillä ei lapset edes tiedä ilman vanhemman apua mikä on äitienpäivä ym... ei alle 5 vuotiaat osaa kalenterista katsoa että katoppas veikka. tänään on äitienpäivä.. laita sää kahvit tippuun niin mää sulatan pullat!!

Vierailija
38/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei meillä vietetä juhlia. Meillä vietetään juhlat, koska lapset tykkää niistä ja koska heidän kaverinsa viettää.

Mutta itse en kyllä todellakaan saa mitään kicksejä jostain viiden euron suklaalevystä, eikä itsetuntoni ole niin heikko, että kerjäisin jotain ihme keinotekoista " arvostusta" väkisin. Äitienpäivät, isänpäivät, ystävänpäivät yms. on keinotekoisia ja päälleliimattuja. Vietetään niitä, koska esikoinen tekee kerhossa ko. päiviin liittyvät kortit ja siellä niistä hössötetään, mutta ei ne aikuisten oikeesti ole aikuisille. Tämä ihan vaan tiedoksi...

40

Vierailija
39/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa myös äitienpäivänä korostaa sitä, että olen hänen lapsilleen paras mahdollinen äiti.

Omaa äitiään ei juuri muista, koska äitinsä ei muistamisia ansaitse.

Vierailija
40/64 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

21/43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi