te joiden mies ei muistanut teitä äitienpäivänä mitenkään..
miten teillä vietetään isänpäivää? saako isä passausta ja erityistä hemmottelua,lahjoja? Kumma jos ei mies tajua vastavuoroisesti tehdä samaa..
Miksipä ette viettäisi seuraavaa isänpäivää samoissa merkeissä kuin nyt äitienpäivää, eli ei muuta kun onnittelut aamulla ja siinä se.
Kommentit (64)
tekis miehelleni ruuat, jalkahieronnat, vaahtokylvyt..
ei me toisillemme lahjoja anneta. Rahastusta se vaan on.
Lapsi antoi tekemänsä kortin.
Teen aina kakun isänpäivänä ja laitan aamiaisen sänkyyn...
niinpä mutta eikö muka turhauttavaa!!??
minusta ainakin on!
mun mies, joo onnittelu kyllä mutta voi vittu sanon muuten tätä..
puuron syötti tytölle aamulla ja tuli jopa apuun lippua nostaan mutta siinä se sit olikin ja vittu mua ainakin sylettää.
ihan uuno ja oon tosi pettynyt vaikka ei se muutenkaan koskaan mitää synttäreitäkään muista mutta tää oli mun eka äitienpäivä ja olisin halunnut sen tuntea niin kun kuuluu ja isänpäivänä kyllä sillon marraskuussa, itse vein aamupalan sänkyyn ja tein kaikki maholliset ja annoin pienen paketin yms..mitä nyt kuuluu tai tuntuu kivalta.
mutta tää ei tehnyt mitään vaan tyyliin tuijotti tv:tä koko päivän ja oli ihan ...ääähhh
antaa olla mut mä myönnän että mä petyin ja hyvä ettei poru tuu nytkin!
pieni juttu mutta mulle olis ollu tärkeä..
paska äijä joo on , tiedän!!!!
toivottavasti muilla paremmin, tai edes joillain :)
kateellisena luin tänäänkin joidenki kirjoituksia ,kuinka on ollu ihana äitienpäivä ja lapset ja mies järjestelly kaikkea..
nyyh, meillä tyttä 9kk joten ei osallistu vielä kortilla, mutta toivottavasti ens vuonna jo..?
no mutta tää oli mun vuodatus,aika synkkis mut totuus minun äitienpäivästä.
Lapsi toki tekee kortin (ja lahjan) ja niitä tietenkin arvostetaan, mutta noin muuten näitä turhia päiviä emme vietä.
ei kukaan muu voi puhua/kirjoittaa noin. Eihän?
Siinä tapauksessa hänellä ei olisi mallia, miten isä toimii äitienpäivänä.
Mutta kannattaisiko ensi vuonna ottaa hyvissä ajoin esiin tämä asia? Ehkä mies ei vain tullut ajatelleeksi, että odotat häneltä toimintaa.
ysi täällä vielä!
:) tosiaan oli virheitä mut niin raivopäissäni rustasin että antakaa anteeks
ei ole mieheni yh:n lapsi.
ja ei jaksa kaikkea vuodattaa mutta pettymyksen vallassa kirjoitin ja pettymys juu jatkuu mutta annetaan olla loppujen.
kaikille äideille hyvää ä.päiväiltaa !
oli huono idis täällä mitään kirjoittaa kun saa vittuilut heti niskaan.
ja noh mä vastasin vaan kysyttyyn mutta ehkä liian raivon vallassa omaa miestäni kohtaan.
sori.
Isänpäiväksi järjestän joka vuosi jotain herkkuja, tehdään lasten kanssa kortti ja isä saa paketin. Näin siksi, että tykkään itse muistaa isänpäivänä lastemme isää. Mieheni ei ole koskaan kehitellyt mitään vastaavia juttuja äitienpäivinä (kuten myöskään synttäreinä, hääpäivinä yms). Muistaminen lähtee omasta itsestään, en haluaisi mitään pakkolahjoja. Tosin vaikkapa parin tunnin iltapäivävapaa tms maistuisi niin, että toinen ihan oma-aloitteisesti ehdottaisi... Vaikka en olekaan hänen äitinsä, olen kuitenkin hänen lastensa äiti ja siksi kai voisi edes kerran vuodessa jotenkin muistaa.
Mutta kuten sanottu, mieheltäni ei tule mitään oma-aloitteisesti ja pakolla ei kai kukaan oikeasti mitään toiselta halua.
Vierailija:
miten teillä vietetään isänpäivää? saako isä passausta ja erityistä hemmottelua,lahjoja? Kumma jos ei mies tajua vastavuoroisesti tehdä samaa..
Miksipä ette viettäisi seuraavaa isänpäivää samoissa merkeissä kuin nyt äitienpäivää, eli ei muuta kun onnittelut aamulla ja siinä se.
Itsellä 2 lasta olen toisen etävanhempi on 9v ei ole koskaan mulla isänpäivänä. Kortti tuli silloin kun oli vielä päiväkodissa. Muuten asuu mulla puolet kuukaudesta. Ex vaan on niin v#########N että kaikki juhlapyhät karkaa vanhempiensa luo. No niin mammat haukut niskaan niin kuin yleensä.
Näin hän tekee siitä huolimatta, että suurin osa meistä lapsista on jo lentänyt pesästä pois. Hän haluaa sillä lailla kiittää äitiä siitä, että on saattanut meidät maailmaan.
Toki äiti saa isältä myös kukkakimpun äitienpäivänä.
Mä sain tällä kertaa lahjat ja kortit, aamiaiset ja ruoat, kun mies unohti synttärini muistutteluista huolimatta... Pahoitin synttärijutusta mieleni ja sanoin sen myös, joten tavat paranivat heti.
Olin töissä yön ja aamupäivän, raskas yö vieläpä kun päivystävänä minut kutsuttiin aika ex tempore.. ja päivävuoro tänään siis klo 14 saakka.
kun tulin kotiin, mies ja lapsi olivat pyhäkamppeet päällä että nyt mennään kiertämään mummolat! ..mulle ei kahvia, ei kakkua, ei perkele edes sämpylää nälkään! no, vaihdoin vaatteet ja lähdettiin kiertämään.. illalla äijä lähti kaveriensa kanssa pubiin katsomaan jääkiekkoa.. oujee
mua ärsyttää muistamattomuus, kun itse oon sellainen että tykkään ilahduttaa toista! ..viimeksi, kun mies oli ollut yövuorossa, tehtiin lasten kanssa aamupala valmiiksi, keitettiin kahvit jne ja vietiin tarjottimella sänkyyn, ihan vaan huvin vuoksi ja urheilun kannalta.. niin mä en sitten saa mitään edes äitienpäivänä.. perseestä tämmöinen!
Tiedän miltä tuntuu.. itelläni koko päivä pilalla ihan miehen takia, vaikka illasta yritti paikkailla mokaansa, mutta liian myöhään. Lahjaa en odottanut, mutta ihan pieni muistaminen esim ite poimittu kukkakin aamusta kahvin kanssa olisi riittäny mulle. Meillä kans lapset niin pieniä ettei osaa/tiedä tehdä mitään lahjaa/korttia ilman apua.
Mies mokas tänään ja annoin sen kyllä sen huomata! Eihän lapset voi oppia mitään äitien/isienpäivän merkitystä jos ei vanhemmat auta ja opasta! Meilläkään lapset ei oo missään hoidossa!!
nim. samassa veneessä =(
Enhän ole mieheni äiti!
Lapseni hoitivat oman osuutensa :)
ite kans tykkään toista miellyttää ja ilahduttaa, mutta ehkä jos tämän päivän vielä marraskuussa muistan niin saa mies keitellä omat kahvit.. tietääpä ainakin miks pahotin omana päivänä mielen.. ei noista lapsista vielä aamupalan tekoon tai kahvia tarjoileen ole!
kahvit keitetään ja annan kortin ja lahjan.
mutta äitienpäivänä ei kuulu edes " hyvää äitienpäivää" jos en sitä erikseen pyydä... Tää oli nyt toinen äitienpäivä mulla.
Ollaan keskusteltu asiasta ja olen sanonut miehelleni, että minusta tuntuu ettei hän arvosta minua lapsensa äitinä, jos ei mitenkään noteeraa äitienpäivää.
Tänä äitienpäivänä mies tuli päivällä vasta kotiin (piti tulla eilen), krapulassa. Ja pian jo lähtikin töihin. Minä hoidin lapsen ja kodin niinkuin yleensä.
Johtuisikohan tämä käytös tosiaan siitä, että hän on yh:n lapsi? Mut luulis että sit viimeistään tajuaisi kun hänelle sanon asiasta tai itken loukkaantuneena...
Taitaa vaan olla ääliö toi mun mies (tässä asiassa ainakin). En taida noteerata seuraavaa isänpäivää ollenkaan. Mitäköhän muuten ukko sanois, jos MÄ olisin vaihteeksi se joka tulee ryyppyreissultansa milloin huvittaa...
no ehkä just sen takia jos lapset niin pieniä ettei kahvin keitto/ aamupalan laitto/kortin teko yksin onnistu!!! Meillä ei lapset edes tiedä ilman vanhemman apua mikä on äitienpäivä ym... ei alle 5 vuotiaat osaa kalenterista katsoa että katoppas veikka. tänään on äitienpäivä.. laita sää kahvit tippuun niin mää sulatan pullat!!
Mies ei juhlista välitä.