Minua ei ainakaan hävetä miehenä sanoa että vihaan miehiä/naisia jotka ovat jossain minua parempia
Koko elämä on auottu päätä milloin puhetyylistä, milloin lyhyydestä, milloin tönköistä liruhiuksista jne.
Kun näen esim. kauniin naisen jolla lapsia tai komean miehen jolla joku kallis auto tms. niin tekee mieli tirvaista päin näköä.
En siksi viitsi enää kulkea ulkona, tai pitäisi muuttaa kaupungista maaseudulle.
Kommentit (10)
Eivät ne ihmiset ole tehneet sinulle mitään eikä heitä kiinnosta olemassaolosi. Heille kostaminen tuottaa sinulle vain sakkoja tai putkaa.
Ota yhteyttä entisiin kiusaajiin ja vaadi tilintekoa, sitten on oikea osoite.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei taas hävetä vaikeuttaa sun kaltaisten ihmisten elämä. Ihan hyvää hyvyyttäni en hiero mun saavutuksia sun naamaan mutta se on ihan eri homma jos alat hyppimään silmille.
Ja sieltä taas monsteri
No oman elämäsi kitkerissä liemissähän ei ole kiellettyä lillua.
Eihän narsistia hävetäkään, koska ei osaa hävetä eikä osaa myöntää tappiotaan.
Eli olet nössö huonolla itsetunnolla varustettu sääliö, ja vielä kehut sillä. Mistä näitä sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Eihän narsistia hävetäkään, koska ei osaa hävetä eikä osaa myöntää tappiotaan.
Narskut ovat lisääntyjiä
Jos ajattelisin kuin ap, en muuta ehtisi tekemään kuin vihaamaan. AINA on jossain joku, joka on parempi, rikkaampi, kauniimpi, suositumpi. Ihan turhaa hommaa tuommoinen vihaaminen.
Minua ei taas hävetä vaikeuttaa sun kaltaisten ihmisten elämä. Ihan hyvää hyvyyttäni en hiero mun saavutuksia sun naamaan mutta se on ihan eri homma jos alat hyppimään silmille.