Lue keskustelun säännöt.
Ysin päättäjäisiin puku vai eikö ole tapana?
21.05.2026 |
Meillä on ysin päättäjäiset tulossa kohta, ja aloin nyt miettiä, meneekö puku jo vähän yli. Katsottiin eilen netistä yhtä siistiä tummansinistä pukua, mutta tuli sellainen olo, että onko se liian juhlava peruskoulun lopetukseen. Onko teillä ollut tapana, että ysiluokkalaiset menevät puku päällä, vai riippuuko enemmän paikkakunnasta?
Kommentit (184)
En tiedä, pitäisikö minun olla huolestunut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.
Ai, niinkö nyt väität?