Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ysin päättäjäisiin puku vai eikö ole tapana?

Vierailija
21.05.2026 |

Meillä on ysin päättäjäiset tulossa kohta, ja aloin nyt miettiä, meneekö puku jo vähän yli. Katsottiin eilen netistä yhtä siistiä tummansinistä pukua, mutta tuli sellainen olo, että onko se liian juhlava peruskoulun lopetukseen. Onko teillä ollut tapana, että ysiluokkalaiset menevät puku päällä, vai riippuuko enemmän paikkakunnasta?

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, niinkö nyt väität?

Vierailija
182/184 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pitäisikö minun olla huolestunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet?

Vierailija
184/184 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi