Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ysin päättäjäisiin puku vai eikö ole tapana?

Vierailija
21.05.2026 |

Meillä on ysin päättäjäiset tulossa kohta, ja aloin nyt miettiä, meneekö puku jo vähän yli. Katsottiin eilen netistä yhtä siistiä tummansinistä pukua, mutta tuli sellainen olo, että onko se liian juhlava peruskoulun lopetukseen. Onko teillä ollut tapana, että ysiluokkalaiset menevät puku päällä, vai riippuuko enemmän paikkakunnasta?

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammoille tuntuu menevän kovasti tunteisiin jos joku poika ei pukeudu pukuun. Mitä jos lakkaisitte tuon poikien tyrannoimisen omien mielihalujenne mukaan.

Osa nuorista osaa ihan itse kertoa, että laittaa puvun. Ei siihen tyranneja tarvita.

 

Toki osa isistä on jo kerennyt kertoa, että rikkaat ne vaatteilla koreilee eivätkä itsekään omista pukua. Mustat farkut käy hautajaisiinkin. Eli näissä perheissä collarit lienee juhlava päättäjäisasu.

Tuollaisissa perheissä saatetaan pilkata teiniä todella paljon, jos ja kun hän haluaa pukeutua siististi juhliin. Siinä voi olla kynnys saada pukea silitetty paita ja chinot olla todella korkealla kun vanhempi kettuilee ja nälvii siinä vieressä. Niitä siistejä kauluspaitoja, chinoja ja irtotakkejakin on aika ajoin kirpputoreilla. Sieltä minun opiskelijapoikanikin on omansa löytänyt edullisesti. Hän on ihan itse tullut siihen lopputulokseen, että on hyvä olla yksi sellainen vaatekerta kun kerran voi tulla yllättäviä menoja ja tilaisuuksia. 

Vierailija
162/184 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu on vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asu on vapaa.

Kunhan se on puku.

Vierailija
164/184 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli pojilla puvut päällä (kun ne oli jo hommattu rippijuhliin) Espoossa. 

Ja Tampereen naapurikunnassa Lempäälässä.

Valtaosalla pojista edelliskesän rippipuku sopii vielä hyvin, sillä mennään. 

Vierailija
165/184 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asu on vapaa.

Kunhan se on puku.

Heikot antaa muiden pompottaa.

Vierailija
166/184 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/184 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yrittää selvästi saada huomiota.

Vierailija
168/184 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYi yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/184 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vedetä happea ja mietitä uudelleen.

Vierailija
170/184 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sä kai sanot, että lehmät lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/184 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä Lauttasaaressa, mutta me ollaankin eliittiä. 

Vierailija
172/184 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/184 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla hieman diplomaattisempi?

Vierailija
174/184 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin suuhuni mustan makkaran majoneesilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/184 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisiminen loppuu.

Vierailija
176/184 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

See through lingerie riittää

Vierailija
177/184 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosio laski kun sensuuri kasvoi.

Vierailija
178/184 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ihan kuin susikoiran ja kultakalan sekoitus.

Vierailija
179/184 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä opettaa, jos ei muuten niin kantapään kautta.

Vierailija
180/184 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan vain ketjua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi