Milloin sinua pyydettiin viimeksi treffeille, ulos tms. tai milloin yritettiin viimeksi iskeä
Kommentit (172)
On siitä jotakin 34 vuotta aikaa, luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa on muutama humalainen nainen baarissa tullut juttelemaan, mutta ovat melkein heti vaan alkaneet vollottamaan omaa "surkeata elämäänsä", ongelmiaan yms. ja lähtivät sitten vuodatettuaan pois. Kaipasivat vaan kait hetkeksi aikaa jotain emotionaalista tamppoonia.
Miesten Mielestä perus inhimillisyys ja empatia = emotional tamppooni riistoa.
Hyvä juttu, lakkaammekin sitten antamasta seksiä ja huomiota säälistä ja perusinhimillisyydestä. Jatkossa saatte näitä asioita vaan jos nainen on aidosti kiinnostunut ja kiihottunut teistä. Ei kannata pidättää hengitystä :)
Just. Eli sinä olisi lääpällään, jos sekunti sitten baarissa tapaamasi mies alkaisi vuodattamaan sinulle omia ongelmiaan. Koska perus inhimillisyys.
Ei kertaakaan mitään noista, aina on pitänyt olla itse aktiivinen. M60
Koulun käytävällä, kun olin 54, mies 32. Nyt olen 56 enkä ole ihan varma yhdestä paikallisesta miehestä. Sanoi jotakin johonkin suuntaan, lähetteli paljon tekstareita, mutta ei niissä kuitenkaan sanonut aivan suoraan, että olisi ollut kiinnostunut musta naisena, enkä ymmärrä muuta kuin suoraa puhetta. En koskaan tajua, kun joku on minusta kiinnostunut. Mut piti nuorenakin melkein kantaa pois bileistä väkisin ennenkuin annoin itselleni luvan ajatella, että mies SAATTAISI EHKÄ olla musta kiinnostunut. (Vinkiksi miehille; kertokaa suoraan vaan, älkää lähetelkö jonkun teeman tiimoilta tekstareita ym. Arpominen kyllästyttää)
Mieheni järjestää meille säännöllisesti kahdenkeskisiä treffejä. Tekee varaukset valmiiksi ja sitten kysyy, mitäs mieltä olet lähdetäänkö. Näin jo 35 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa on muutama humalainen nainen baarissa tullut juttelemaan, mutta ovat melkein heti vaan alkaneet vollottamaan omaa "surkeata elämäänsä", ongelmiaan yms. ja lähtivät sitten vuodatettuaan pois. Kaipasivat vaan kait hetkeksi aikaa jotain emotionaalista tamppoonia.
Miesten Mielestä perus inhimillisyys ja empatia = emotional tamppooni riistoa.
Hyvä juttu, lakkaammekin sitten antamasta seksiä ja huomiota säälistä ja perusinhimillisyydestä. Jatkossa saatte näitä asioita vaan jos nainen on aidosti kiinnostunut ja kiihottunut teistä. Ei kannata pidättää hengitystä :)
Vaihda roolit tuossa tilanteessa. Kiinnostaako kuunnella jonkun viittä vaille sammumista vaille olevan tuntemattoman äijän valitusta elämästään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenellekään käynyt niin, että parisuhteessa ollessasi joku vanha tuttu tai joku muu ihastuneen oloinen mies järjestelee kanssasi jonkun tekosyyn varjolla tapaamisen, joka todellisuudessa vaikuttaa treffeiltä? Tajuat, että mies vain halusi nähdä sinut ja viettää aikaa kanssasi? Mies ei tietenkään kutsu ääneen tätä tapaamista treffeiksi. Minulle on käynyt muutaman kerran näin. Yhdestä vanhasta tutusta miehestä, joka yritti tehdä näin, olin aikaisemmin kuullut miehen sanoneen hänelle, että hän olisi aikoinaan halunnut minut. Olen väistänyt muutaman hänen suunnittelemansa kahdenkeskisen tapaamisen. Vähän vastaava juttu kävi myös työpaikalla.
Ei ole. Opin jo nuorena että miesten kanssa ei puhuta, viestitellä tai hengailla kahden kesken ellei halua panna näitä, sillä tällaiset miehet haluavat aina panna sinua. He eivät tee tätä sellaisille naisille, joita eivät halua panna. Kun tämän opin, niin opin myös lyömään suoraan kurkkuun minua lähestyvää miestä, jos hän ei ole itselleni jollakin tavalla kiinnostava tai hyödyllinen. Sinulla on selvästi vielä linssit huurussa
Olen tuo, jota kommentoi inceliksi nimitelty kirjoittaja. Olen itse asiassa aika samaa mieltä hänen kanssaan. Nuoresta asti olen pitänyt sen rajan, etten ole halunnut miehiä kavereiksi enkä ystäviksi enkä puhu miesten kanssa henkilökohtaisia asioita tai viestittele heidän kanssaan. Juuri niistä kommentoijan mainitsemista syistä johtuen.
Sen miehen, joka yritti minua vielä vuosia myöhemmin, olin tuntenut jo pitkältä ajalta nuoruudestani. Olin kieltäytynyt seurustelusta ja ystävyydestä. Hänellä on ollut jokin manipuloiva fiksaatio saada minut vielä lämpenemään. Olen estänyt hänet jo ajat sitten.
Toinen esimerkkini oli samalla työpaikalla toisella osastolla olevasta miehestä, jota en ollut koskaan edes nähnyt livenä, mutta joka alkoi viestitellä ja selvästi flirttailla minulle työasioissa. Hän kerran säikäytti minut ilmaantumalla samaan lounaspöytään ja juttelemalla ummet lammet. Eli kyllä aina joskus näitä yrittäjiä on ilmaantunut, vaikka minulla on omat rajani. Tosin minä en hae heistä kenestäkään mitään hyötyä, kuten minulle kommentoinut kirjoittaja.
Summa summarum. Kohtelette miehiä kuin spitaalisia murhaajaraiskaajia ja ihmettelette, miksi saatte huonoa kohtelua miehiltä...
Ei milloinkaan olen nyt 36, edes nuorempana ei kukaan iskenyt tai tullut juttelemaan, silti sanottiin että olin ihan nätti tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan olen nyt 36, edes nuorempana ei kukaan iskenyt tai tullut juttelemaan, silti sanottiin että olin ihan nätti tyttö.
Kaikille 80 ja 90 luvulla syntyneille on toitotettu kuinka nainen on parempi ja arvokkaampi. Se tarkoitti sitä että vain ne ylimieliset mulkut saivat lähestyä naista (jostain syystä aggressiivinen öykkäri saa naisen märäksi ja kaikki ajatustoiminta lakkaa - nörtti tms yrittää lähestyä naista, niin saa vaan turpaansa tai nöyryytetään porukalla). Tarkoitti myös sitä että toi sama ylistäminen nousi naisille päähän ja naisista(kin) tuli ylimielisiä mulkkuja.
Mutta toisaalta nyt todellakin ansaitsette toisenne. Mulkkuja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille 80 ja 90 luvulla syntyneille on toitotettu kuinka nainen on parempi ja arvokkaampi. Se tarkoitti sitä että vain ne ylimieliset mulkut saivat lähestyä naista (jostain syystä aggressiivinen öykkäri saa naisen märäksi ja kaikki ajatustoiminta lakkaa - nörtti tms yrittää lähestyä naista, niin saa vaan turpaansa tai nöyryytetään porukalla). Tarkoitti myös sitä että toi sama ylistäminen nousi naisille päähän ja naisista(kin) tuli ylimielisiä mulkkuja.
Onko hiukan katkeruutta ilmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hiukan katkeruutta ilmassa?
Ei oikeastaan.
PS. On muuten noloa poistaa toisten kommentteja.
Olen tuo, jota kommentoi inceliksi nimitelty kirjoittaja. Olen itse asiassa aika samaa mieltä hänen kanssaan. Nuoresta asti olen pitänyt sen rajan, etten ole halunnut miehiä kavereiksi enkä ystäviksi enkä puhu miesten kanssa henkilökohtaisia asioita tai viestittele heidän kanssaan. Juuri niistä kommentoijan mainitsemista syistä johtuen.
Sen miehen, joka yritti minua vielä vuosia myöhemmin, olin tuntenut jo pitkältä ajalta nuoruudestani. Olin kieltäytynyt seurustelusta ja ystävyydestä. Hänellä on ollut jokin manipuloiva fiksaatio saada minut vielä lämpenemään. Olen estänyt hänet jo ajat sitten.
Toinen esimerkkini oli samalla työpaikalla toisella osastolla olevasta miehestä, jota en ollut koskaan edes nähnyt livenä, mutta joka alkoi viestitellä ja selvästi flirttailla minulle työasioissa. Hän kerran säikäytti minut ilmaantumalla samaan lounaspöytään ja juttelemalla ummet lammet. Eli kyllä aina joskus näitä yrittäjiä on ilmaantunut, vaikka minulla on omat rajani. Tosin minä en hae heistä kenestäkään mitään hyötyä, kuten minulle kommentoinut kirjoittaja.