Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinua pyydettiin viimeksi treffeille, ulos tms. tai milloin yritettiin viimeksi iskeä

Vierailija
20.05.2026 |

Saa kertoa

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan, sillä olen mies. 

Miehiäkin pyydetään jos panostavat vetovoimaansa. Et ole panostanut, olet rölli

Vierailija
142/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan, sillä olen mies. 

Syy on jossain muussa kuin tuo. T:Tavallinen mies jota on pyydetty treffeille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään käynyt niin, että parisuhteessa ollessasi joku vanha tuttu tai joku muu ihastuneen oloinen mies järjestelee kanssasi jonkun tekosyyn varjolla tapaamisen, joka todellisuudessa vaikuttaa treffeiltä? Tajuat, että mies vain halusi nähdä sinut ja viettää aikaa kanssasi? Mies ei tietenkään kutsu ääneen tätä tapaamista treffeiksi. Minulle on käynyt muutaman kerran näin. Yhdestä vanhasta tutusta miehestä, joka yritti tehdä näin, olin aikaisemmin kuullut miehen sanoneen hänelle, että hän olisi aikoinaan halunnut minut. Olen väistänyt muutaman hänen suunnittelemansa kahdenkeskisen tapaamisen. Vähän vastaava juttu kävi myös työpaikalla.

Ei ole. Opin jo nuorena että miesten kanssa ei puhuta, viestitellä tai hengailla kahden kesken ellei halua panna näitä, sillä tällaiset miehet haluavat aina panna sinua. He eivät tee tätä sellaisille naisille, joita eivät halua panna. Kun tämän opin, niin opin myös lyömään suoraan kurkkuun minua lähestyvää miestä, jos hän ei ole itselleni jollakin tavalla kiinnostava tai hyödyllinen. Sinulla on selvästi vielä linssit huurussa

Vierailija
144/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään käynyt niin, että parisuhteessa ollessasi joku vanha tuttu tai joku muu ihastuneen oloinen mies järjestelee kanssasi jonkun tekosyyn varjolla tapaamisen, joka todellisuudessa vaikuttaa treffeiltä? Tajuat, että mies vain halusi nähdä sinut ja viettää aikaa kanssasi? Mies ei tietenkään kutsu ääneen tätä tapaamista treffeiksi. Minulle on käynyt muutaman kerran näin. Yhdestä vanhasta tutusta miehestä, joka yritti tehdä näin, olin aikaisemmin kuullut miehen sanoneen hänelle, että hän olisi aikoinaan halunnut minut. Olen väistänyt muutaman hänen suunnittelemansa kahdenkeskisen tapaamisen. Vähän vastaava juttu kävi myös työpaikalla.

Ei ole. Opin jo nuorena että miesten kanssa ei puhuta, viestitellä tai hengailla kahden kesken ellei halua panna näitä, sillä tällaiset miehet haluavat aina panna sinua. He eivät tee tätä sellaisille naisille, joita eivät halua panna. Kun tämän opin, niin opin myös lyömään suoraan kurkkuun minua lähestyvää miestä, jos hän ei ole itselleni jollakin tavalla kiinnostava tai hyödyllinen. Sinulla on selvästi vielä linssit huurussa

Jäikö incel yksin kotiin?                  

Vierailija
145/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on muutama humalainen nainen baarissa tullut juttelemaan, mutta ovat melkein heti vaan alkaneet vollottamaan omaa "surkeata elämäänsä", ongelmiaan yms. ja lähtivät sitten vuodatettuaan pois. Kaipasivat vaan kait hetkeksi aikaa jotain emotionaalista tamppoonia.

Vierailija
146/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legenda kertoo että kerran olisi neito kysellyt aktiivisesti minua treffeille bileissä -90 luvun alussa. Valitettavasti en ollut sillä hetkellä siinä kunnossa että olisin voinut huomioida pyyntöä tai jälkeenpäin edes muistaa tilannetta saati ihmistä. Sen jälkeen on sitten ollut hiljaisempaa.  

Vierailija
147/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies niin en ole koskaan kokenut tuommoisia. Naiset kun ovat päättäneet että nuo on miehen tehtävä eikä naiset niitä suostu miehille tekemään

Vierailija
148/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä incel? Olen nainen eikä minun tarvitse olla yksin, jos en halua. 

Vierailija
149/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies niin en ole koskaan kokenut tuommoisia. Naiset kun ovat päättäneet että nuo on miehen tehtävä eikä naiset niitä suostu miehille tekemään

En ihmettele ettei sinulle tule treffikutsuja. Et sinäkään haluaisi treffeille naisen kanssa joka olisi yhtä katkeroitunut miehiä kohtaan.

Vierailija
150/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita Itsesi nätiksi, mekko päälle ja hymyile enemmän niin katsotaan sitten. Turha olla tuppisuu mörökölli ja odottaa että kukaan seuraasi tuppautuisi.

Vierailija
151/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa on muutama humalainen nainen baarissa tullut juttelemaan, mutta ovat melkein heti vaan alkaneet vollottamaan omaa "surkeata elämäänsä", ongelmiaan yms. ja lähtivät sitten vuodatettuaan pois. Kaipasivat vaan kait hetkeksi aikaa jotain emotionaalista tamppoonia.

Miesten Mielestä perus inhimillisyys ja empatia = emotional tamppooni riistoa. 

Hyvä juttu, lakkaammekin sitten antamasta seksiä ja huomiota säälistä ja perusinhimillisyydestä. Jatkossa saatte näitä asioita vaan jos nainen on aidosti kiinnostunut ja kiihottunut teistä. Ei kannata pidättää hengitystä :)

Vierailija
152/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä incel? Olen nainen eikä minun tarvitse olla yksin, jos en halua. 

Aivan sama oletko mies vai nainen. Tuollainen yleistys sukupuoleen vedoten on merkki incelistä.

Vierailija
153/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisinpä mielelläni treffeille, jos joku mukava nainen joskus pyytäisi. Olisin hänelle oikein mukava.

m46 (ujo)

Vierailija
154/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias mies eikä kukaan ole koskaan pyytänyt minua treffeille tai yrittänyt iskeä. Ja ei, en ole mikään kotona kyhjöttävä nörtti vaan tavallinen baareissa ja harrastuksissa käyvä mies, joka tuntee useita naisia. 

Vierailija
155/155 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisinpä mielelläni treffeille, jos joku mukava nainen joskus pyytäisi. Olisin hänelle oikein mukava.

m46 (ujo)

En usko että kelpaisin koska en ole nuori, isotissinen blondi sellaisesta te miehet haaveilette, tavallinen nainen ei kelpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi