Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinua pyydettiin viimeksi treffeille, ulos tms. tai milloin yritettiin viimeksi iskeä

Vierailija
20.05.2026 |

Saa kertoa

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tälläistä edes tapahtuu oikeassa elämässä. Ei ole koskaan pyydetty.

Miten sitten suurin osa aikuisväestössä on tai on ollut parisuhteessa?

Siten että sitä on joskus vahingossa päässyt tapahtumaan. Sitten loppunut.

Nyt ei kyllä aukee. Siis joskus muinoin ihmiset päätivät vahigossa parisuhteeseen ilman treffejä ja iskemisiä ja nyt sitä ei enää tapahdu? 

Että joku joskus sattui lähestymään naista, joka ei ole perseeseen ammuttu karhu, tai avohoitotapaus ja nainen ei saanut paskahalvausta.

Tilanne on sittemmin muuttunut.

Vierailija
82/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isketty ikinä. Sen takia jäi koulut käymättä ja ura saamatta. Mitään ei voi tehdä kun ei naisille kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen hetero

2. Olen mies

3. En ole upporikas

4. En haise testosteronille sadan kilsan päähän (lue: en ole aivoton apina)

5. En näytä kreikkalaiselta jumalalta

Siinäpä ne oleellisimmat

Vierailija
84/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, miehistä ei koskaan tiedä pyytävätkö treffeille vai yrittävätkö ryöstää. Ryöstöyritys oli ainakin pari päivää sitten ja treffeillä kävin pari viikkoa sitten. Se on aina jännä paikka kun mies lähestyy, tuleeko tappo vai kiva hetki

Vierailija
85/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 52-vuotias kun yritettiin iskeä bussissa. Äijä istui viereiselle penkille ja alkoi lässyttää kaikkea typerää. Lopulta sanoin hänelle, että voisitko mennä muualle istumaan ja onneksi lähti. Vasta silloin huomasin, että oli joku valkohapsinen vanha ukko, varmaan 65-70v. Sen jälkeen olen saanut onneksi olla rauhassa. Ihanaa olla huomaamaton.

Vierailija
86/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, miehistä ei koskaan tiedä pyytävätkö treffeille vai yrittävätkö ryöstää. Ryöstöyritys oli ainakin pari päivää sitten ja treffeillä kävin pari viikkoa sitten. Se on aina jännä paikka kun mies lähestyy, tuleeko tappo vai kiva hetki

En ole sillä tavalla ronkeli että jos jumala tarjoaa minulle aterian miehen lompsan kautta tai miehestä, otan vastaan kumman vaan

Vierailija
87/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset takavuosikymmeninä baarissa tuli puhumaan ja ensimmäinen lause oli: 'oletko sinä kukka, niin minä olen mehiläinen'.

Terveisin keski-ikäinen mies. Nykyisin naiset eivät enää halua olla mehiläisiä, eivätkä vertaa minua kukkaan.

Vierailija
88/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei oo kaikki lepakot tapulissa

Vierailija
89/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli yks ulkkis verestävät silmät. Ehkä pilvessä seurasi kotiovelle tai rapun ovelle. Tuosta monta vuotta. Kysyi olenko raskaana . Olin jotain 7 kk ehkä. Näytti tyttöystävänsä  kuvaa lompakostaan. Ehkä sen piti toimia täkynä että oli jopa nätti tyttöystävä. No ei tullut treffejä. 

Vierailija
90/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä tuli viime viikonloppuna, mutta olen varattu joten en lähtenyt leikkiin mukaan.

N

Vierailija
91/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tälläistä edes tapahtuu oikeassa elämässä. Ei ole koskaan pyydetty.

Miten sitten suurin osa aikuisväestössä on tai on ollut parisuhteessa?

Siten että sitä on joskus vahingossa päässyt tapahtumaan. Sitten loppunut.

Nyt ei kyllä aukee. Siis joskus muinoin ihmiset päätivät vahigossa parisuhteeseen ilman treffejä ja iskemisiä ja nyt sitä ei enää tapahdu? 

Että joku joskus sattui lähestymään naista, joka ei ole perseeseen ammuttu karhu, tai avohoitotapaus ja nainen ei saanut paskahalvausta.

Tilanne on sittemmin muuttunut.

Vaikea uskoa, että sinun ajatusmaailmallasi olisit koskaan jäänyt pakitta naisilta

Vierailija
92/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvulla viimeksi 😄

Vierailija
93/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Olen hetero

2. Olen mies

3. En ole upporikas

4. En haise testosteronille sadan kilsan päähän (lue: en ole aivoton apina)

5. En näytä kreikkalaiselta jumalalta

Siinäpä ne oleellisimmat

Miten tämä liittyy aloituksen kysymykseen? Vastauksesi perusteella voidaan kyseenalaistaa vastauksesi kohta 4.

Vierailija
94/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Onpa kiva lukea että muita on pyydetty kun oon pitänyt urbaanina legendana ja Hollywood hömppänä treffeille pyytämistä ja käymistä 

Sehän on normaalia toimntaa käydä treffeillä.

Kenelle on, kenelle ei. Itse en ole ollut kertaakaan treffeillä eikä ole kukaan yrittänyt iskeäkään. Nuorena olin itse aloitteellinen mutta yhtä olematonta se vastakkaisen sukupuolen kiinnostus oli eli pakit olen saanut joka kerta. Ja vaikka siihen ei kuollutkaan niin kyllähän se pahalta tuntui ja etenkin kun ympärillä oleville ihmisille treffailu ja isketyksi tuleminen oli normaalia ja jopa ihan arkistakin. 

Kyllä treffailu on silti normaalia toimintaa. En usko sinunkaan pitävän treffailua outona vaikkei sinulla ole siitä kokemusta.

Vierailija
95/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä milloinkaan pyydetty, ei siis koskaan. Minua eivät katso edes ulkomaalaiset miehet, joiden sanotaan katsovan jokaista naista. 

Oletko itse pyytänyt ketään treffeille?

Vierailija
96/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hyvä ketju jollei noita katkeroituneiden incelien "totuuksia" olisi mukana. 

Vierailija
97/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ikinä. On saatettu sanoa kadulla, että olen kaunis, mutta kukaan ei ikinä ole pyytänyt ulos.

Monesti on sanottu kauniiksi, joten siinä se siitä miesten luulosta, että kaikkia kauniita naisia isketään koko ajan. Ei todellakaan.

Vierailija
98/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Naiset eivät ole aloitteellisia.

T: Mies

Vierailija
99/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et tee aloitetta?

Vierailija
100/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et tee aloitetta?

Ymmärrätkö suomea ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi