Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinua pyydettiin viimeksi treffeille, ulos tms. tai milloin yritettiin viimeksi iskeä

Vierailija
20.05.2026 |

Saa kertoa

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Naiset eivät ole aloitteellisia.

T: Mies

Sinäkö et tee aloitetta?

Ymmärrätkö suomea ollenkaan?

Ymmärrän. Naiset eivät tee aloitteita joten kysyin tekeekö hän. Mikä tuossa kysymyksessä on väärin?

Vierailija
102/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkeni, että kukaan ei tule iskemään tai pyytämään treffeille. Muutaman vuoden olen onnistunut tässä hyvin, kun en käy kuin töissä ja lähikaupassa. Ja onneksi on sellainen työ, että mistään iskemisestä ei ole pelkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 

Vierailija
104/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin välttämään muita ihmisiä kuin puolisoani kaikin keinoin. Työt täysin etänä, talo syrjässä, harrastukset yksin tai kumppanin kanssa.

Tähän nähden ihme että ollenkaan tultu virittelemään romantiikkaa mutta viime kesänä erehdyin kyläkaupalle ilman miestä kaksi kertaa ja toisella niistä minua tuli jututtamaan hyvin sinnikkäästi joku ilmeisesti paikkakunnalla sukuloiva tai mökkeilevä mies. Keskustelua ei saanut nätisti lopetettua ennen kuin tuli suora kysely että törmääköhän minuun täällä useamminkin ja lähtisinkö ehkä kahville. Totesin että ei törmää enkä lähde, kotona viihdyn miehen kanssa. Ihan hyvin otti hän sen. Säästäisi kaikkien aikaa jos olisi sosiaalisesti ok hihkaista heti että En Ole Saatavilla Treffeille! 

Vierailija
105/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissaviikolla luontopolun nuotiopaikalla eväitä syödessä juteltiin mukavan naisen kanssa muun muassa metsäpalovaroituksesta, joka esti tuolloin tulen teon. Kysyi pitäisikö sateiden jälkeen lähteä nuotiotulille johonkin vastaavalle polulle. Ei se treffeille pyytäminen tämän kummempaa ole.

Vierailija
106/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla viimeksi 17 vuotta sitten. 

Vierailija
107/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tälläistä edes tapahtuu oikeassa elämässä. Ei ole koskaan pyydetty.

Miten sitten suurin osa aikuisväestössä on tai on ollut parisuhteessa?

Siten että sitä on joskus vahingossa päässyt tapahtumaan. Sitten loppunut.

Nyt ei kyllä aukee. Siis joskus muinoin ihmiset päätivät vahigossa parisuhteeseen ilman treffejä ja iskemisiä ja nyt sitä ei enää tapahdu? 

Että joku joskus sattui lähestymään naista, joka ei ole perseeseen ammuttu karhu, tai avohoitotapaus ja nainen ei saanut paskahalvausta.

Tilanne on sittemmin muuttunut.

Vaikea uskoa, että sinun ajatusmaailmallasi olisit koskaan jäänyt pakitta naisilta

Trolli

Vierailija
108/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Olen hetero

2. Olen mies

3. En ole upporikas

4. En haise testosteronille sadan kilsan päähän (lue: en ole aivoton apina)

5. En näytä kreikkalaiselta jumalalta

Siinäpä ne oleellisimmat

Miten tämä liittyy aloituksen kysymykseen? Vastauksesi perusteella voidaan kyseenalaistaa vastauksesi kohta 4.

Peukutatko aina omia kommenttejasi?

Tyhmä kysymys. Tietenkin peukutat.

Vierailija
109/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut noita. Mutta olenkin mies eikä naiset noista suostu miehille tekemään kun naiset sanoo että se on ainoastaan miesten tehtävä tehdä nuo naiselle

Kyllä minä olen halutessani pyytänyt miestä treffeille. Sillä tiellä edelleen, kymmenes vuosi menossa. 

N

Vierailija
110/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran on mies lähestynyt baarissa, tämä tapahtui Tampereen yössä 2017. Treffeillä en ole käynyt ikinä. N37

Vierailija
111/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kahdesti. Toinen kehui ulkonäköäni (aivan överivuolain adjektiivein), toinen pyysi treffeille. 

Vierailija
112/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on aikaa, tosin suomi-akat on niin laadutonta sakkia että ei ole kyllä itseäkään kiinnostellut niitä kysellä tai pyytää mihinkään.

Vierailija
113/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha lihava saksalainen homo yritti iskeä bussipysäkillä 6 vuotta sitten, pakit tuli.

Vierailija
114/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä. Odotin bussia rasittavan matkan jälkeen matkatavaroiden kanssa laittamattomana, huonosti nukkuneena ja sateessa kastuneena. En tiedä lasketaanko tätä, mutta ei se kaveri pilaillut.

Vierailija
115/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tylsää, pyytäkää ihmisiä treffeille!

Miehet eivät jostain syystä enää lähesty naisia.

No voi vttu!

Vaan johan on JÄNNÄ! että miksi näin on.

Eikä akat varmaankaa ole itse halunneet just näin, eipä tietenkään, vaan syyhän on automaattisesti miesten, kuinkas muuten... 

Teille saatana kyllä koskaan ole mikään hyvin, ei edes silloin kun saatte sen mitä haluatte.

Vierailija
116/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan koskaan, kaikki parisuhteet historiassani ovat alkaneet omasta aloitteestani (ja päättyneet kun tullut ilmi, että olen ollut parempaa odotellessa).

Kokeilin joskus deittisovellustakin, hiljaista oli. Baarissa kun olen käynyt nuorena tai viime aikoina, on mukana olleita kavereita jututettu ja pyydetty treffeille, minun tilallani voisi yhtä hyvin olla vaikka naulakko.

Ja nainen siis olen.

Vierailija
117/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan sanoa treffeiksi spontaanisti syntyneitä tilanteita. Törmäsin tuttuun mieheen kaupungilla ja lähdimme siitä picnicille puistoon ja hän pyysi minua lopuksi kanssaan uimaan. Oli mukava jutella, mutta en lähtenyt uimaan. En olisi lähtenyt uimaan kenenkään miehen kanssa. Toisen kerran lähdin toisessa kaupungissa asuvan kaverini kanssa illalla ravintolaan. En muuten käynyt baareissa. Siellä kohtasin miehen, jonka kanssa tulimme niin hyvin juttuun, että tilanne muuttui treffeiksi. Totesimme ääneen, että olemmekin nyt treffeillä.

Vierailija
118/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä

M65

Vierailija
119/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan ikinä. On saatettu sanoa kadulla, että olen kaunis, mutta kukaan ei ikinä ole pyytänyt ulos.

Monesti on sanottu kauniiksi, joten siinä se siitä miesten luulosta, että kaikkia kauniita naisia isketään koko ajan. Ei todellakaan.

Minuakin on sanottu kauniiksi, muttei koskaan spontaanisti pyydetty treffeille, eikä kukaan ole ollut minuun ihastunut.

Epäilen, että nuo kauniiksi sanoneet ovat yrittäneet olla kilttejä. Uskon, että oikeasti kaunista pyydettäisiin treffeille koko ajan.

Vierailija
120/136 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi ollut varsinaisilla treffeillä vuonna 2002 nykyisen mieheni kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän