Milloin sinua pyydettiin viimeksi treffeille, ulos tms. tai milloin yritettiin viimeksi iskeä
Kommentit (136)
Onko kenellekään käynyt niin, että parisuhteessa ollessasi joku vanha tuttu tai joku muu ihastuneen oloinen mies järjestelee kanssasi jonkun tekosyyn varjolla tapaamisen, joka todellisuudessa vaikuttaa treffeiltä? Tajuat, että mies vain halusi nähdä sinut ja viettää aikaa kanssasi? Mies ei tietenkään kutsu ääneen tätä tapaamista treffeiksi. Minulle on käynyt muutaman kerran näin. Yhdestä vanhasta tutusta miehestä, joka yritti tehdä näin, olin aikaisemmin kuullut miehen sanoneen hänelle, että hän olisi aikoinaan halunnut minut. Olen väistänyt muutaman hänen suunnittelemansa kahdenkeskisen tapaamisen. Vähän vastaava juttu kävi myös työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenellekään käynyt niin, että parisuhteessa ollessasi joku vanha tuttu tai joku muu ihastuneen oloinen mies järjestelee kanssasi jonkun tekosyyn varjolla tapaamisen, joka todellisuudessa vaikuttaa treffeiltä? Tajuat, että mies vain halusi nähdä sinut ja viettää aikaa kanssasi? Mies ei tietenkään kutsu ääneen tätä tapaamista treffeiksi. Minulle on käynyt muutaman kerran näin. Yhdestä vanhasta tutusta miehestä, joka yritti tehdä näin, olin aikaisemmin kuullut miehen sanoneen hänelle, että hän olisi aikoinaan halunnut minut. Olen väistänyt muutaman hänen suunnittelemansa kahdenkeskisen tapaamisen. Vähän vastaava juttu kävi myös työpaikalla.
Korjaus viestiini 122: kuulin siis tutultani, että se mies oli kertonut hänelle, että olisi aikoinaan halunut parisuhteeseen kanssani. Mies ei ehkä tiedä, että minä tiedän asiasta. En olisi halunnut tietää, mutta nyt ymmärrän paremmin hänen yhteydenottojaan ja suunnittelemiaan tapaamisia kanssani. Koin tuon manipuloivaksi ja epäkunnioittavaksi ja estin hänet lopulta kaikissa kanavissa.
Olen ajanut taksia pääkaupunkiseudulla viimeiset 8 kuukautta. Useimmiten ajan yöllä. Puolenkymmentä kertaa kapakasta kotiutuvat asiakkaat, miehiä kaikki, on pyytäneet saunomaan luokseen kun olen maininnut että tämä on vuoroni viimeinen ajo. En tiedä varmaksi, viaton maalaispoika kun olen, mikä heillä on ollut motiivina, pelkkä ystävällisyyskö vai joku muu. Kollegoiden kanssa olen jutellut aiheesta ja heidän mielestä "joku muu".
- M22
3. 7. 1972 Niissä merkeissä yhä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Onpa kiva lukea että muita on pyydetty kun oon pitänyt urbaanina legendana ja Hollywood hömppänä treffeille pyytämistä ja käymistä
Oikeasti vaikea kuvitella, että jotku kuvittelevat treffejä Hollywood- hömpänä. Miten nämä kuvittelee, että parisuhteet alkavat? Toki nyt Tinder- aikana sinkut rampaa treffeillä koko ajan, mutta jo omassa nuoruudessa kivaa opiskelu- tai työkaveria tai kaverin kaveria pyydettiin ulos ja siitä se sitten lähi - jos lähti. Toki tuohon aikaan treffeilyä oli vähemmän ja kumppania oli katseltu ehkä vähän pidempään ennen treffeille pyytämistä.
Pidän itsekin tuollaisia treffejä fiktiivisenä hömppänä, koska minun todellisuudessani sellaista ei tapahdu.
Kun koskaan kukaan ei ole pyytänyt treffeille, ja jopa deittisovelluksessa ollut hiljaista, niin tuntuuhan se uskomattomalta lukea näitä juttuja, miten joku pyydetty treffeille tyyliä kesken arkisen ruokakauppakäynnin tai bussia odottaessa.
Miten treffeillä käynti voi olla fiktiivistä, koska sitä tapahtuu kaikkialla ja kaiken aikaa? Jos pienen pieni vähemmistö ei ole koskaan käynyt treffeillä, niin ei se ole silti fiktiivistä hömppää. Eihän homoseksuaalisuuskaan on fiktiota vaikka iso osa ihmisistä ei ole sitä kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajanut taksia pääkaupunkiseudulla viimeiset 8 kuukautta. Useimmiten ajan yöllä. Puolenkymmentä kertaa kapakasta kotiutuvat asiakkaat, miehiä kaikki, on pyytäneet saunomaan luokseen kun olen maininnut että tämä on vuoroni viimeinen ajo. En tiedä varmaksi, viaton maalaispoika kun olen, mikä heillä on ollut motiivina, pelkkä ystävällisyyskö vai joku muu. Kollegoiden kanssa olen jutellut aiheesta ja heidän mielestä "joku muu".
- M22
Trollihan tämä on, mutta vastaanpa silti.
1. Sinä kuskaat homoja tai bi seksuaaleja jotka yrittävät vielä viimeisenä hetkenä iskeä jonkun
2. Sinä olet tyyppiä helposti lähestyttävä kaikkien kaveri. Juuri sellainen jonka seurassa viihtyy ja on hauskaa. Tällainen ihminen saa kutsuja jatkoille jne. eikä siinä ole (välttämättä) kyse seksistä vaan hyvästä seurasta ja sosiaalisesta tapahtumasta.
Ennen nykyistä miestäni olen käynyt viimeksi treffeillä vuonna 1998. Entinen työkaveri pyysi. Myöhemmin ajateltuna olisi pitänyt jättää väliin ne muutamat treffit, joille lähdin, vaikka en ollut itse romanttisesti kiinnostunut tutusta treffeille pyytäneestä miehestä. Olin ehkä vähän lapsellinen kun lähdin treffeille ihan kaveripohjalta ja mies tuli sinne ruusun kanssa. Kerroin kyllä rehellisesti, etten ole sillä tavalla kiinnostunut.
Pari vuotta sitten lapsen harrastuksen kautta. Olen toimihenkilönä joukkueessa, yksi vanhempi kysyi jotain hallinnollista asiaa ja pyysi siinä ohessa treffeille. Ihan rohkeaa toimintaa, mutta en lähtenyt.
Kerran on suoraan pyydetty treffeille. Oli silloin 17v nuorimies ja aikuinen mies pyysi treffeille. Tämä tapahtui siis 35 vuotta sitten. Heterona en ole kiinnostunut miehistä.
Ei milloinkaan, olen 36 nyt, joskus irvailumielessä ollessani 22 joku mies kuiskasi toiselle miehelle jotakin kun olin kassajonossa sit se mies kysyi virneessä et saaks sun numeron, sit kieltäydyin ja se mies puhkes toisen miehen räkäseen nauruun ja sanoi ettei olis halunnutkaan noin ruman numeroa
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, miehistä ei koskaan tiedä pyytävätkö treffeille vai yrittävätkö ryöstää. Ryöstöyritys oli ainakin pari päivää sitten ja treffeillä kävin pari viikkoa sitten. Se on aina jännä paikka kun mies lähestyy, tuleeko tappo vai kiva hetki
Ota ihan rauhallisesti, ja muista ottaa lääkkeet säännöllisesti ja levätä oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus viestiini 122: kuulin siis tutultani, että se mies oli kertonut hänelle, että olisi aikoinaan halunut parisuhteeseen kanssani. Mies ei ehkä tiedä, että minä tiedän asiasta. En olisi halunnut tietää, mutta nyt ymmärrän paremmin hänen yhteydenottojaan ja suunnittelemiaan tapaamisia kanssani. Koin tuon manipuloivaksi ja epäkunnioittavaksi ja estin hänet lopulta kaikissa kanavissa.
Aijaa. Kiva tietää.
Kukaan ei ole koskaan pyytänyt treffeille. Kerran yksi nainen eräällä netin keskustelupalstalla kysyi yksityisviestillä, yritinkö iskeä häntä. En yrittänyt (en edes ollut varma kirjoittajan sukupuolesta), mutta tästä alkoi muutamia vuosia kestänyt suhde. M53
Kävin muutaman kerran treffeillä viimeksi 1990-luvulla. Olin oikeasti kiinnostunut vain kahdesta ihmisestä ennen miestäni. Se ensimmäinen tapaus oli pojan kavereiden järjestämä sokkotreffimäinen tilanne. Olimme molemmat kiinnostuneita, mutta kumpikaan ei saanut sanaa suustaan. Vietimme sen päivän nuorten porukassa ulkona. Siinä hiljaisessa jännitteessä oli jotakin kaunista, vaikka ei siitä tullut mitään suhdetta. Minä olin ainakin vielä ihan liian nuori sellaiseen. Suunnilleen eka kerta kun joku poika oli kiinnostunut minusta. Toinen kerta oli muutamia vuosia myöhemmin aikuisemman miehen kanssa. Spontaani kohtaaminen muuttui treffeiksi ja se mies todella kolahti minuun. Päätin kuitenkin olla jatkamatta suhdetta. Koin silloin olevani vielä liian nuori ym. Kävin lisäksi treffeillä parin muun tutun miehen kanssa, vaikka minä en ollut kiinnostunut heistä muuten kuin kaverina. Enää en lähtisi sellaisille treffeille.
Pidän itsekin tuollaisia treffejä fiktiivisenä hömppänä, koska minun todellisuudessani sellaista ei tapahdu.
Kun koskaan kukaan ei ole pyytänyt treffeille, ja jopa deittisovelluksessa ollut hiljaista, niin tuntuuhan se uskomattomalta lukea näitä juttuja, miten joku pyydetty treffeille tyyliä kesken arkisen ruokakauppakäynnin tai bussia odottaessa.