Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinua pyydettiin viimeksi treffeille, ulos tms. tai milloin yritettiin viimeksi iskeä

Vierailija
20.05.2026 |

Saa kertoa

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ihan tuntemattomia asioita minulle. T. 66-v vanhapoika

Vierailija
62/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta sitten viimeksi. Puoliso siitä tarttui mukaan eli hyvin meni treffit. Voi olla, että joku on saattanut yrittää sen jälkeen iskeä, mutta en ole tajunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon torstaina. Nainen olis halunnut leffaan ja syömään, mutta kun ei halunnut maksaa omaa osaansa niin en lähtenyt.

M53

Vierailija
64/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitettiin iskeä tammikuussa 2005, tekijä minua 5 v nuorempi t ykä 42

Vierailija
65/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella. Itse olen 47, mies 38v. Ihan hyvännäköinen, mutta en viitsinyt lähteä kahville, koska olen ollut naimisissa vuodesta 2007.

Usein pyydetään kahville tai syömään. Myös lahjoja olen saanut. Mutta pitkä avioliitto estää minua menemästä näihin sen syvemmin.

Vierailija
66/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Onpa kiva lukea että muita on pyydetty kun oon pitänyt urbaanina legendana ja Hollywood hömppänä treffeille pyytämistä ja käymistä 

Mä olen saanut todistaa vierestä treffiehdotuksia mutta muuten varmasti kuvittelisin samoin. Omalle kohdalle ei ole osunut iskijää eikä treffiehdotusta koskaan. Olen myös nähnyt kun kaverit tekee aloitteita miehille ja saa poikkeuksetta ilahtuneen vastaanoton sekä ainakin ne yhdet treffit vaikka on tuollainen aloite johtanut pari kertaa avioliittoonkin. Itse en ole päässyt treffeille edes ehdottamalla sitä itse vaan pakit tuli joka kerta.

Vierailija
67/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina  kesäkuussa 1982.

Vierailija
68/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti yli 25v sitten joku yritti saada yöseuraksi narikkajonosta sanomalla no lähe ny ees pliis sä. En lähtenyt enkä tiedä lasketaanko tuo, mutta jos lasketaan niin se oli vika, eka ja ainoa kerta.

Vierailija
69/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tälläistä edes tapahtuu oikeassa elämässä. Ei ole koskaan pyydetty.

Miten sitten suurin osa aikuisväestössä on tai on ollut parisuhteessa?

Vierailija
70/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä treffit on? Jotain syötävää? 

Vierailija
71/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tälläistä edes tapahtuu oikeassa elämässä. Ei ole koskaan pyydetty.

Siten että sitä on joskus vahingossa päässyt tapahtumaan. Sitten loppunut.

Vierailija
72/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä treffit on? Jotain syötävää? 

Tryffeliä varmaankin tarkoittavat

Vierailija
73/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten.

Vierailija
74/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen vuotta sitten. Sen verran hyvät treffit oli, että nyt asutaan yhdessä ja odotetaan lasta 🥰

Vierailija
75/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten että sitä on joskus vahingossa päässyt tapahtumaan. Sitten loppunut.

Nyt ei kyllä aukee. Siis joskus muinoin ihmiset päätivät vahigossa parisuhteeseen ilman treffejä ja iskemisiä ja nyt sitä ei enää tapahdu? 

Vierailija
76/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Onpa kiva lukea että muita on pyydetty kun oon pitänyt urbaanina legendana ja Hollywood hömppänä treffeille pyytämistä ja käymistä 

Oikeasti vaikea kuvitella, että jotku kuvittelevat treffejä Hollywood- hömpänä. Miten nämä kuvittelee, että parisuhteet alkavat? Toki nyt Tinder- aikana sinkut rampaa treffeillä koko ajan, mutta jo omassa nuoruudessa kivaa opiskelu- tai työkaveria tai kaverin kaveria pyydettiin ulos ja siitä se sitten lähi - jos lähti. Toki tuohon aikaan treffeilyä oli vähemmän ja kumppania oli katseltu ehkä vähän pidempään ennen treffeille pyytämistä. 

Vierailija
77/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei pysty iskemään enkä minä iske ketään. Suhde lähtee luonnollisesti käyntiin ilman iskuyrityksiä. Silloisen tulevan vaimoni tapasin kuntosalilla ja päähänpistona ruvettiin kilpailemaan montako menee minuutissa. Kivaa oli ja naurettiin oikein vatsan pohjasta. Oli niin kivaa että salin jälkeen kun oli nälkä niin syötiin yhdessä. Seuraavana aamuna soiteltiin ja siitä se sitten lähti

Jotenkin tämä käsite "iskuyritys" on muuttanut sisältöään. Johtusiko ehkä pick up artistien esiin tulosta. Tämä kuvaushan on ihan suoraan se, miten kumppanin voi isekä. Vedetään kiinnostus itseensä, luodaan yhteys - ehdotetaan jotain jatkoa. Ei iskemisen tarvitse olla teennäistä - se on sitä, että osoitetaan kiinnostus ja yritetään saada toinen kiinnostumaan. 

Vierailija
78/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Aina itse joutunut tehdä aloitteet.

T: Tumma hiuksinen, pitkä ja komee

Vierailija
79/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä iskeä nyt yritetään, mutta treffeille ei kyllä kukaan kysy nykyään. 90-luvulla niitä treffejä kohdallani olikin ihan loppuelämän tarpeeksi tai miten se savolainen sananparsi kuuluu: "Kaunis naama on perseelle rasitus.." :D

Vierailija
80/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten. Valitettavasti. Vaikka en antanut edes mitään aihetta sellaiseen. Olen vannoutunut sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi