Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinua pyydettiin viimeksi treffeille, ulos tms. tai milloin yritettiin viimeksi iskeä

Vierailija
20.05.2026 |

Saa kertoa

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Onpa kiva lukea että muita on pyydetty kun oon pitänyt urbaanina legendana ja Hollywood hömppänä treffeille pyytämistä ja käymistä 

Vierailija
42/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuotta sitten kun tapasin vaimoni. Hän oli se aloitteen tekijä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan noita treffikutsuja/iskemisyrityksiä ehkä kerran-pari vuodessa. Olen asiakaspalvelutyössä oleva viiskymppinen, ylipainoinen, naimisissa oleva nainen, enkä todellakaam mikään kaunotar. 

Lähinnä noita tulee töissä. Olen kuulemma hyvä kuuntelemaan, ja moni mies hämmästyy kuinka kertoivat minulle asioita itsestään joita eivät yleensä kerro. Eli siinä varmaan syy.

Oman miehen kanssa ollaan oltu yli 30 vuotta yhdessä, ja kyllä me treffeillä käydään edelleen. 

Vierailija
44/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31.5.2021 klo 15.20 yx gimma punttisalilla kysäsi lähtisinkö bisselle. Sovittiin että vartti yli seiskan siihen kulman pubiin.  Hän ei tullu. Eikä näkyny enää salillakaan. Outo kimuli, kiinnostava ja naurava, hiton häilyvä eroottinen persoona. No, elämä on 🦖lifeä. 

M66

Teki kaverinsa kanssa jonkin jäynän ja naureskelivat kulman takana? 

Varmaan kadehti kyykkynostosarjani salilaisilta saamaa ihailua ja päätti kyykyttää pappaa huolella. Tyly veto rautatätskyltä. Kyllä täällä papalla yhä raudat kolisee enemmän kuin luut. 

Gimma/tätsky oli upea /nelivitonen bodari. 

Se vielä selvenykseksi, että aikuisia oltiin. 

M66

Vierailija
45/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat ovat nähtävästi muuttuneet. 80-luvulla tuli yritettyä iskeä naisia ihan pirusti ja aika usein onnistuttiinkin, Pääasiassa yhden illan juttuja, joita kyllä siihen aikaan teki mnoni muukin.

Jos noihin aikoihin oli naissukupuolen edustaja kylillä edes jossakin määrin hengailemassa, varmasti sai iskuyrityksiä osakseen.

Tietty, jos kotona istui, ei sieltä monikaan tullut hakemaan. Toisaalta taas, kävin minä yhden misun ikkunan takana keskiyöllä koputtelemassa ja lähtihän tyttö sitten kanssani naimaankin...

Niin ne ikävä kyllä ovat. Tuijotetaan ruuduilta ihmisten kuvia sekä tekstiä sen sijaan, että tutustuttaisiin aidossa ympäristössä toiseen. Inhimillisyys on kadonnut.

Vierailija
46/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31.5.2021 klo 15.20 yx gimma punttisalilla kysäsi lähtisinkö bisselle. Sovittiin että vartti yli seiskan siihen kulman pubiin.  Hän ei tullu. Eikä näkyny enää salillakaan. Outo kimuli, kiinnostava ja naurava, hiton häilyvä eroottinen persoona. No, elämä on 🦖lifeä. 

M66

Teki kaverinsa kanssa jonkin jäynän ja naureskelivat kulman takana? 

Eri. Miksi ajatella noin? Ehkä hänelle tuli este tai sitten tuo outo persoona muutti mielensä.

Vierailija
47/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Ei nainen kykene lähestymään miestä.

Vierailija
48/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Onpa kiva lukea että muita on pyydetty kun oon pitänyt urbaanina legendana ja Hollywood hömppänä treffeille pyytämistä ja käymistä 

Sehän on normaalia toimntaa käydä treffeillä.

Vierailija
49/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on treffit kohta makuuhuoneessa <3 

Vierailija
50/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspatyössä viimeksi, ehkä 10 vuotta sitten. Iskijät olivat kuusikymppisiä, itse silloin alle 30 v. Nuorempana käytiin paljon baareissa ja silloin lähestymisiä oli lähes joka ilta. Suurin osa oli ihan asiallisia. Nyt ei ole huvittanut käydä baareissa vuosikausiin ja teen töitäkin pääasiassa etänä, joten aika rauhassa sai olla. 

Vierailija
51/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut alle kolmekymppisenä käynyt koskaan treffeillä 😇 :D Oma elämäntyyli oli sellainen et siihen eivät miehet mahtuneet! Mut miehet on kyl ihania (osa) 💗

Vierailija
52/136 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta sitten. Ei oo kukaan ehdotellut aikoihin

N55

Vierailija
53/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi RUSTASSA noin 20-23v kassaneiti kysyi puhelinnumeroa. Hämmennyin, sanoin että "kiitos kaunis, mutta lienee parempi että pidämme tämän puhtaasti asiakassuhteena". Neito hieman pettyi mutta toivotti silti mukavat päivänjatkot.

En viitsinyt siinä jonotustilanteessa alkaa selittää, kuinka olen hänelle liian vanha ja naimisissakin. Mutta tulihan siitä lämmin olo, että viehättää noinkin nuoria ja kauniita naisia ihan spontaanisti.

M55

Vierailija
54/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut noita. Mutta olenkin mies eikä naiset noista suostu miehille tekemään kun naiset sanoo että se on ainoastaan miesten tehtävä tehdä nuo naiselle

Vierailija
55/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle on, kenelle ei. Itse en ole ollut kertaakaan treffeillä eikä ole kukaan yrittänyt iskeäkään. Nuorena olin itse aloitteellinen mutta yhtä olematonta se vastakkaisen sukupuolen kiinnostus oli eli pakit olen saanut joka kerta. Ja vaikka siihen ei kuollutkaan niin kyllähän se pahalta tuntui ja etenkin kun ympärillä oleville ihmisille treffailu ja isketyksi tuleminen oli normaalia ja jopa ihan arkistakin. 

Vierailija
56/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pyys 3 eri naista ulos viimeks kun kävin uimahallilla. Olin mennyt "vahingossa" naisten puolelle pukuhuoneeseen.

T Himokas setä

Vierailija
57/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verraten usein ottaen 

huomioon sen seikan, 

etten käytä dèittialustoja lainkaan.

En ole edes huumorilla kokeillut.

Puhumattakaan baareissa 

notkumisesta, olenhan full sobriety hlö.

En käy 'juhlimassa' perinteiseen tyyliin..

Minulle on käynyt niinkin, että 

tuotettaan myynyt henkilö on

ihastunut *pelkästään ääneni/

persoonani perusteella, ja

lähestynyt työtuntiensa jälkeen

tapaamispyynnöllä.

Oikein ihastuttavaa huomenta. 💛

-E-

Vierailija
58/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä milloinkaan pyydetty, ei siis koskaan. Minua eivät katso edes ulkomaalaiset miehet, joiden sanotaan katsovan jokaista naista. 

Vierailija
59/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pyys 3 eri naista ulos viimeks kun kävin uimahallilla. Olin mennyt "vahingossa" naisten puolelle pukuhuoneeseen.

T Himokas setä

Kolme pyysi ulos, mutta pyysikö loput tulemaan sisään?

Vierailija
60/136 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ollut jotain 2003? Asuin noin 500 km kotipaikkakunnalta opiskelukaupungissa, ja yläasteaikaisen kaverin tuttu laittoi viestiä ja pyysi kahville. Oli nähnyt mun kuvan siellä mun kaverin luona. En lähtenyt. En ole missään vaiheessa katunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme