Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinua pyydettiin viimeksi treffeille, ulos tms. tai milloin yritettiin viimeksi iskeä

Vierailija
20.05.2026 |

Saa kertoa

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta sitten ja olemme parisuhteessa.

N55

Vierailija
22/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 v sitten kun kävin vielä viihteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten.

Vierailija
24/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissani. Viime oikeasta kerrasta liian pitkä aika.

- Mina.

Vierailija
25/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Oon vähän alle 40, pään takana aina pitkä palmikko. En käytä meikkiä ja hymyilen paljon. Olen normaalipainoinen, hauska enkä ole pilannut nahkaani tatuoinneilla. 

Vierailija
26/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten Luandassa. Valehtelematta ainakin tusinan verran näitä iskuyrityksiä tuli. Ehkä maitonaamana olin paikallisille naisille eksoottinen ja tavoiteltava saalis. 

M32

Vierailija
27/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsää, pyytäkää ihmisiä treffeille!

Vierailija
28/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei pysty iskemään enkä minä iske ketään. Suhde lähtee luonnollisesti käyntiin ilman iskuyrityksiä. Silloisen tulevan vaimoni tapasin kuntosalilla ja päähänpistona ruvettiin kilpailemaan montako menee minuutissa. Kivaa oli ja naurettiin oikein vatsan pohjasta. Oli niin kivaa että salin jälkeen kun oli nälkä niin syötiin yhdessä. Seuraavana aamuna soiteltiin ja siitä se sitten lähti

Vierailija
29/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yhdeksän vuotta sitten pyydettiin treffeille ja sillä tiellä edelleen ollaan. Pari vuotta sitten saman illan aikana parikin miestä yritti iskeä, toisen mielestä parisuhteeni ja heterouteni olivat vain neuvoteltavissa olevia pikkuvikoja.

Vierailija
30/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan, olen niin ruma ettei kukaan varmasti tule minua pyytämään treffeille T: mies

Eihän sitä edes tarvitse olla mitenkään erityisen ruma mies. Kenenkään ei tietenkään ole yhtään mikään pakko pyytää ketään miestä treffeille ellei itse halua. Edelleen kohtaa ajattelua, jossa naisia kehoitetaan vain odottamaan, että häntä pyydetään treffeille tai kuinka mies ei oikeasti voisi olla naisesta kiinnostunut, ellei hän tekisi, ainakin sen 1.aloitteen. Ja tai kuinka käy vain naiselle erinomaisen huonosti jos osoittaa miestä kohtaan its kiinnostuksen ja tappaisi näin miehen sisällä elävän saalistajan, jonka tähtäimessä on nainen, josta kostoksi mies olisi parisuhteessa, jos sellainen kaikesta huolimatta muodostuisi perässä vedettävä vässykkä, jolta puuttuisi 97 3% omaloitteisuus ja kyky ottaa vastuuta siitä, että molemmilla saattaisi olla, ainakin enimmäkseen parisuhteessa miellyttävää.

Tasa-arvoon siis vielä matkaa, vaikka eiväthän kaikki edes halua sitä, vaan riittää kun saa siitä parhaat palat.

Vierailija
31/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä eikä koskaan.

M59

Vierailija
32/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2024 kolmekymppinen uusi työkaveri maanitteli mua kuukausikaupalla treffeille ja lopulta sitten suostuin. Hauskinta tuossa oli, että hän luuli minua itseään nuoremmaksi vaikka olin tuolloin jo yli 40.. En koskaan kertonut totuutta.

Vierailija
33/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tylsää, pyytäkää ihmisiä treffeille!

Miehet eivät jostain syystä enää lähesty naisia.

Vierailija
34/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.5.2021 klo 15.20 yx gimma punttisalilla kysäsi lähtisinkö bisselle. Sovittiin että vartti yli seiskan siihen kulman pubiin.  Hän ei tullu. Eikä näkyny enää salillakaan. Outo kimuli, kiinnostava ja naurava, hiton häilyvä eroottinen persoona. No, elämä on 🦖lifeä. 

M66

Vierailija
35/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taitaa olla jo 31 vuotta ja on tossa vieläkin.

Vierailija
36/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31.5.2021 klo 15.20 yx gimma punttisalilla kysäsi lähtisinkö bisselle. Sovittiin että vartti yli seiskan siihen kulman pubiin.  Hän ei tullu. Eikä näkyny enää salillakaan. Outo kimuli, kiinnostava ja naurava, hiton häilyvä eroottinen persoona. No, elämä on 🦖lifeä. 

M66

Teki kaverinsa kanssa jonkin jäynän ja naureskelivat kulman takana? 

Vierailija
37/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista viikkoa sitten. Olin yökerhossa kahden vuoden jälkeen. Nyt saakin olla loppuelämän tauko. 

N57

Vierailija
38/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta sitten. olin ihmeissäni, kun käyn jo hyvän matkaa kuudetta kymmentä. siitä poiki muutaman vuoden raastavan suhteen (varattu, vaikka aloitteentekijä). sen jälkeen toivuttuani yllätyksenä iskin itse kollegan, joka oli vapaa. tasapainoista, yhdessä katse tulevaisuuteen. en olisi näillä vuosirenkailla uskonut.

Vierailija
39/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä olis, puolisen vuotta. Lapsuuden kaveri soitti aamuysiltä kännissä ja pyysi treffeille. Kappas, kun en lähtenyt. 

Vierailija
40/144 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä olis, puolisen vuotta. Lapsuuden kaveri soitti aamuysiltä kännissä ja pyysi treffeille. Kappas, kun en lähtenyt. 

Kerään sitä paitsi treffikutsuja alkkiksilta, jostain syystä tai mua houkutellaan oluella. En juo pahemmin, mutta onkohan mulla pubiruusumainen olemus tai jotain... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi