Ensitreffit alttarilla -sulho pahoinpidellyt vaimoaan
Kuka kyseessä?
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
On päivittänyt Linkkarissa ettei oo enää töissä siellä
Hyvää kesää Antin linkkariin!
Vkonloppuiskä, vuoroviikkoisä väkivaltainen paha paha mies. Sylkeää sen päälle siellä töissä?🤡🥋
Vierailija kirjoitti:
Vkonloppuiskä, vuoroviikkoisä väkivaltainen paha paha mies. Sylkeää sen päälle siellä töissä?🤡🥋
Aijai kun naurattaa...hahahaahaa
Vierailija kirjoitti:
Onkohan lähteny linkkarista seuraajat vähenee?
Niinpä! Hahahha!
Iltasanomissa tänään juttua näistä "salanimillä", ilmeisesti morsiamen haastattelu, mutta se on maksumuurin takana ni en pysty lukemaan
On siivonnut myös linkedIn profiiliaan tai ainakaan ei näy yhtä paljon kuin ennen. Eikö halua että seuraavaankin työpaikkaan ilmoitellaan tekemisistään?
Siinä alkaa vähitellen porukka lähtemään ympäriltä! Kuka haluaa olla tuollaisen h_llun vaikutuspiirissä??
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomissa tänään juttua näistä "salanimillä", ilmeisesti morsiamen haastattelu, mutta se on maksumuurin takana ni en pysty lukemaan
Kertokaa nyt joku sanoma-tilin omistava, että mitä jutussa kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomissa tänään juttua näistä "salanimillä", ilmeisesti morsiamen haastattelu, mutta se on maksumuurin takana ni en pysty lukemaan
Ei ole näistä tuo juttu, vaikka harhaanjohtavasti antaa sen kuvan. Nämä jutun henkilöt on olleet nuoria tavatessaan ja tutustuneet yöelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomissa tänään juttua näistä "salanimillä", ilmeisesti morsiamen haastattelu, mutta se on maksumuurin takana ni en pysty lukemaan
Ei ole näistä tuo juttu, vaikka harhaanjohtavasti antaa sen kuvan. Nämä jutun henkilöt on olleet nuoria tavatessaan ja tutustuneet yöelämässä.
Just tulin laittamaan saman kommentin. Siinähän sanotaan ”Tosi-tv-ohjelmaan osallistuminen oli Ennin mukaan Janin idea. Karismaattinen mies olikin…” jne. Eli joku toinen hää- ohjelma kyseessä
nouse kärkeen...heheh