Ensitreffit alttarilla -sulho pahoinpidellyt vaimoaan
Kommentit (1346)
Miten tunnistaa linkkarinarsku:
"Olin taas tänään palaverissa se ainoa huoneessa, joka uskalsi kyseenalaistaa johdon vanhanaikaiset strategiat. Johtajuus vaatii rohkeutta, ja tänäänkin minun ansiostani säästettiin puoli miljoonaa. Kiitos minä!"
Mitä sanovat po. yrityksen asiakkaat? Jos tällaista ei tuomita julkisesti eikä tästä seuraa pahoinpitelijälle mitään se tarkoittaa sitä, että naisen pahoinpitely on hiljaisesti hyväksytty. 529
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodelta 2025
”Ylen laskelmien perusteella Suomessa on tänä vuonna kuollut 21 naista väkivallan uhrina. Ainakin 11 henkirikoksessa taustalla on tiettävästi ollut parisuhde. Tiedot perustuvat avoimista lähteistä varmistettuihin tapauksiin.”Tässä on esittely jokaisesta. Jonkun äiti, tytär, sisar, lapsi, serkku, työkaveri, naapuri...
https://www.eeva.fi/jutut/vakivaltaan-kuolleet-naiset-vuonna-2026
Lainaus tuosta Eevan jutusta:
”Lähes kaikki naiset surmasi entinen tai nykyinen puoliso tai joku, jonka nainen tunsi.”
Niinpä niin. Ne murhaajat tai uhat ei ole mitään tuntemattomia miehiä pimeillä kujilla, vaan kaikkein vaarallisimpia naisille tilastollisesti on heidän omat entiset tai nykyiset kumppaninsa. Kiinnostaisi tietää, että keitä on tuossa joukossa ”jonka nainen tunsi”.
Pikku googlaus murha.infoon paljasti, että noissa Eevan tämän vuoden tapauksessa joka ikisessä epäilyn kohteena on entinen tai nykyinen kumppani. Sanon että epäilyn kohteena, koska mitään tuomioita tänä vuonna tehdyista rikoksista ei tietenkään ole vielä annettu.
Kuka muu tuttu sitten voi olla surmaaja? Aiemmilta vuosilta tulee mieleen tapauksia, joissa lapsi on surmannut äitinsä, ja muutama juttu jossa kohteena oli muu sukulaisnainen. Pari tapausta, jossa on surmattu perhekodin tms. työntekijä. Sitten on ollut päihdeporukoissa tapahtuneita surmia. Yhden murhan muistan, jossa tekijä oli naisen ystävätär, eikä kysymyksessä ollut seurustelu eikä päihteillä ollut osuutta asiassa, ja sitten toisen jossa tekijä oli (syyntakeeton, seonnut) luokkatoveri.
Aika harvinaisia ovat tapaukset, joissa naisen tappaa joku ihan tuikituntematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluista 2015, osa 4:
"Oscarin arvoin roolisuoritus Antti! Hyytävä jätkä kun toi liian hyvä ollakseen totta hömppä loppuu."
"Täällä on Antti teilattu tosissaankin narsistiksi ym hirviöksi. Että antaa ymmärtää olevansa unelmavävy mutta totuus on toinen. Itse en jaksa sanoa juuta enkä jaata näiden väitteiden todenperäisyydelle, se veisi jännityksen koko ohjelman katsomisesta jos haluaisin uskoa jostakin osallistujasta jotakin. Mutta oletteko tulleet miettineeksi sitä, että eikö se olisi ohjelman asiantuntijoilta melkoinen moka, jos ohjelmaan pääsisi joku narsisti tai muu hirviö? Maaret ja Mikael ovat kuitenkin psykologian alan ammattilaisia niin tuntuisi käsittämättömältä miten he eivät lukuisien haastatteluiden ja psykologisten testien jälkeen olisi huomanneet että tää jätkä on täys kusipää joka haluaa mukaan vain siksi että saa satuttaa naista. Ja kun tämä asia tulisi kuitenkin jossain vaiheessa suuren yleisön tietoisuuteen, niin osallistujahan pilaisi loppuelämänsä paljastamalla koko Suomelle olevansa narsisti. Jotenkin en jaksa uskoa että tällainen katastrofi tapahtuisi. Aika näyttää."
"Joku katkera av-mamma saanut pakit Antilta ja nyt levittelee juoruja."
"En ole Antin exä enkä ole ennen kommentoinut palstoilla, mutta kovasti Antti näyttää feikkaavan. Hassua, etteivät vaimo ja tuotanto ole huomanneet."
Maaret Kallion velikin on muuten tämä sotatieteilijä (?) ja nykyinen poliitikko. Kari Kanala taas.. mielestäni narsisti. Jospa asiantuntijat tykkäsivät parista niin paljon, kun jotenkin samaistuivat heihin…
Kallion mottohan on, että yleensä ei ole mitään hätää.
Kallio on kyllä valtakunnan ykköslässyttäjä. Kun alkaa puhua "terapeuttia", ääni muuttuu lässyttäväksi kuin puhuisi pienelle lapselle ja toistelee ulkoa opittuja fraaseja. Voin kuvitella, että hänellä ei ole mitään hajua ihmisluonnon moninaisuudesta ja mihin pahuuteen ihminen kykenee. Ei ole aidosti empaattisen oloinen tai vaikuta siltä, että on syvällisesti perillä asioista. Samaa tasoa kaikki nämä asiantuntijat, joiden olisi sitten tarkoitus löytää nämä mädät yksilöt hakijoiden joukosta.
Veikkaan, ettei tällaiseen osallistuisi asiantuntijaroolissa yksikään aidosti omaa ammattitaitoaan arvostava ammattihenkilö. Tietäisi jo valmiiksi, ettei olisi mitään mahdollisuutta viihdeohjelman rahoituksen puitteissa tehdä riittävän tarkkaa työtä, voidakseen seistä valintojensa ja kommenttiensa takana. Enemmän tässä on varmaan haettukin esiintyjätyyppisiä keulakuvia, viihdyttäviä juontajia.
Kakkoskaudella eli sillä Antin ja Sarin kaudella oli asiantuntijana myös Mikael Saarinen, joka vaikutti täysipäiseltä ja osaavalta.
Mutta tuskin minkään psykologin ammattitaito riittää ihan kaiken ihmisestä esiin tuollaisessa ajassa seulomaan.
Ehkäpä ohjelmaan osallistujilla on myös jonkin verran omaa vastuuta? Ei luvata täydellistä puolisoa. Eikä huonossa liitossa ole pakko jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyisin on leikkihäät. Lapsi kainalossa on vaikeaa erota. Ei kannata aloittaa tutustumista lapsi haaveen toteuttamisella. Tuo Ensitreffien tyyppi tunsi kyllä itsensä hyvin: heti vauva, koska ei jaksa pitkään esittää.
Se lapsihaave saattaa olla se elämän tärkein haave. Naisella varsinkaan ei ole loputtomasti aikaa sen toteuttamiseen. Sari oli avioituessaan jo 34-vuotias, eli alkoi olla kiire.
Tässäkin tapauksessa vaikka liitto meni ikävällä tavalla pipariksi, lapsi on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Miten tunnistaa linkkarinarsku:
"Olin taas tänään palaverissa se ainoa huoneessa, joka uskalsi kyseenalaistaa johdon vanhanaikaiset strategiat. Johtajuus vaatii rohkeutta, ja tänäänkin minun ansiostani säästettiin puoli miljoonaa. Kiitos minä!"
Kun minä kyseenalaistin johdon näkemyksen, sain seuraavissa yt:eissä lähtöpassit. Vaikka olin näkemyksessäni oikeassa.
En vain ollut johtajan tittelillä, niin ei sovi suuta avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodelta 2025
”Ylen laskelmien perusteella Suomessa on tänä vuonna kuollut 21 naista väkivallan uhrina. Ainakin 11 henkirikoksessa taustalla on tiettävästi ollut parisuhde. Tiedot perustuvat avoimista lähteistä varmistettuihin tapauksiin.”Tässä on esittely jokaisesta. Jonkun äiti, tytär, sisar, lapsi, serkku, työkaveri, naapuri...
https://www.eeva.fi/jutut/vakivaltaan-kuolleet-naiset-vuonna-2026
Lainaus tuosta Eevan jutusta:
”Lähes kaikki naiset surmasi entinen tai nykyinen puoliso tai joku, jonka nainen tunsi.”
Niinpä niin. Ne murhaajat tai uhat ei ole mitään tuntemattomia miehiä pimeillä kujilla, vaan kaikkein vaarallisimpia naisille tilastollisesti on heidän omat entiset tai nykyiset kumppaninsa. Kiinnostaisi tietää, että keitä on tuossa joukossa ”jonka nainen tunsi”.Pikku googlaus murha.infoon paljasti, että noissa Eevan tämän vuoden tapauksessa joka ikisessä epäilyn kohteena on entinen tai nykyinen kumppani. Sanon että epäilyn kohteena, koska mitään tuomioita tänä vuonna tehdyista rikoksista ei tietenkään ole vielä annettu.
Kuka muu tuttu sitten voi olla surmaaja? Aiemmilta vuosilta tulee mieleen tapauksia, joissa lapsi on surmannut äitinsä, ja muutama juttu jossa kohteena oli muu sukulaisnainen. Pari tapausta, jossa on surmattu perhekodin tms. työntekijä. Sitten on ollut päihdeporukoissa tapahtuneita surmia. Yhden murhan muistan, jossa tekijä oli naisen ystävätär, eikä kysymyksessä ollut seurustelu eikä päihteillä ollut osuutta asiassa, ja sitten toisen jossa tekijä oli (syyntakeeton, seonnut) luokkatoveri.
Aika harvinaisia ovat tapaukset, joissa naisen tappaa joku ihan tuikituntematon.
Myöskään miehet eivät yleensä joudu tuiki tuntemattomien surmaamaksi, vaikka yksi tapaus tänä vuonna on käynyt. Yleensä se on jollain tasolla tuttu tai kaveri, esim. samaa päihteidenkäyttöporukkaa. Myös niitä tapauksia on, että poika on surmannut isänsä, tai isänsä ja äitinsä. Ja oli se palkkamurhaajaa larppaava. Siinäkin uhrina oli tilaajan isä.
Antilla saattaapi olla työpaikalla kuumottavaa! Hah.
Työkamut kertokaa lisää, miten A torpedoi töissä! Ja muutenkin, millainen on työkaverina.
"Olen aivan häkeltynyt siitä, kuinka paljon saan päivittäin viestejä teiltä, jotka haluatte tietää salaisuuteni menestykseen. Vaatimaton luonteeni ei aina antaisi myöten puhua saavutuksistani, mutta johtajan vastuullani on näyttää suuntaa. Tänäänkin tiimini teki virheen, jonka korjaamiseen meni koko ilta – mutta onneksi minulla oli visio, jolla pelastimme tilanteen. Muistakaa johtaa esimerkillä!"
Älkää menkö naimisiin tuollaisia LinkedIniin suoltavien kanssa. Kyllä tekoäly narskun narauttaa!
Vierailija kirjoitti:
"Olen aivan häkeltynyt siitä, kuinka paljon saan päivittäin viestejä teiltä, jotka haluatte tietää salaisuuteni menestykseen. Vaatimaton luonteeni ei aina antaisi myöten puhua saavutuksistani, mutta johtajan vastuullani on näyttää suuntaa. Tänäänkin tiimini teki virheen, jonka korjaamiseen meni koko ilta – mutta onneksi minulla oli visio, jolla pelastimme tilanteen. Muistakaa johtaa esimerkillä!"
Älkää menkö naimisiin tuollaisia LinkedIniin suoltavien kanssa. Kyllä tekoäly narskun narauttaa!
Siis oliko tuo A:n tekstiä??
Oscarin arvoista valehtelua ja näyttelemistä. Uusi ura voisi löytyä Hollywoodista.
Vierailija kirjoitti:
nousee ylös, tärkeä asia!
Jep. Tämä ei todellakaan jää tähän. Jotain oikeita seurauksia on tultava, jotta muutkin tietävät, että tällaisesta ei selviä noin vain.
AI:n tekstiä oli Linkkari-sitaatit. Pyytäkää tekoälyä laatimaan narskutekstiä linkkariin niin saatte räkättää.
"Viimeiset 72 tuntia ovat olleet elämäni opettavaisinta aikaa. Neuvottelukierros Aasiassa, tiimin uudelleenorganisointi ja uuden strategian lanseeraus vaativat uhrauksia, mutta sitä tämä peli on. Eilen katsellessani auringonnousua hotellihuoneeni ikkunasta tajusin jotain olennaista: Johtajuus on luopumista mukavuudesta."
- Gemini
Olen tänään äärettömän kiitollinen ja nöyrä. 🚀
Viimeiset kuukaudet ovat olleet matka, joka on vaatinut sietokyvyn äärirajoja. Menetin erään ison projektin loppusuoralla, mutta viisaan analyyttisesti katsoen: se oli paras asia, mitä minulle on tapahtunut.
Opin, että menestys ei tule mukavuusalueelta. Se tulee sieltä, missä tehdään ne vaikeat päätökset, joita muut pelkäävät. 🦁
Haluan kiittää ex-tiimiäni uskomattomasta panoksesta (joka tosin vaati minulta paljon johtajuuden uudelleenkalibrointia ja kovaa kättä, jotta visio saatiin maaliin). Olette opettaneet minulle, miten ihmiset saadaan venymään. Vaikka tiet nyt eroavatkin, otan nämä opit mukaan seuraaviin haasteisiin! 🔥
Tämä kokemus kirkasti missioni: haluan auttaa muita yrityksiä skaalaamaan tuloksensa eksponentiaalisesti yli odotusten. Katse on nyt tiukasti tulevassa ja uusissa, vieläkin suuremmissa kuvioissa. 📈
Oletko sinä joutunut joskus luopumaan jostain saavuttaaksesi jotain merkittävämpää? Jaa tarinasi kommenteissa! 👇
#Growth #Leadership #Disruption #BusinessMindset #AlwaysWinning
Geminin luoma linkkariteksti tietynlaisilla epiteeteillä.
Hei tällanen idioottimainen AI touhu on nyt ihan asian vierestä! Löydät varmasti jostain kivoja hiekkalaatikoita tuollaiseen, tämä ei ole se paikka.
Vierailija kirjoitti:
Hei tällanen idioottimainen AI touhu on nyt ihan asian vierestä! Löydät varmasti jostain kivoja hiekkalaatikoita tuollaiseen, tämä ei ole se paikka.
Juuri näin! Tunkekaa ne AI tekstit per seeseenne, saaaatana...
AI-touhuista: auttaa jatkossa tunnistamaan paremmin tietynlaiset miehet. Eli ennaltaehkäisevää. Joku nainen saattaa tekstien/neuvojen ansiosta säästyä tämän tapauksen naisen kohtalolta. Ei minusta kovin turhaa siis...
Totta kai voi. Se on täysin keskeinen oikeusvaltioperiaate, että tuomioista voi valittaa.
Seuraava oikeusaste voi kyllä olla antamatta valituslupaa, jos asia on kattavasti ja oikeudenmukaisesti käsitelty alemmassa oikeusasteessa.