Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla -sulho pahoinpidellyt vaimoaan

Vierailija
20.05.2026 |

Kuka kyseessä? 

Kommentit (557)

Vierailija
541/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi huvittavaa, että tämä tapaus ei ole ole M ínfossakaan herättänyt juuri mitään keskustelua.

Oli vääränlainen tekijä.

Jonkinlainen ns. corporate psychopath tämä mies on. Mikähän mahtaa olla suomenkielinen termi tuolle ilmiölle.

Vierailija
542/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi huvittavaa, että tämä tapaus ei ole ole M ínfossakaan herättänyt juuri mitään keskustelua.

Oli vääränlainen tekijä.

Kyllähän minfossa käydään paljonkin keskusteluja, en tunnista tuota mitä tarkoitat vääränlaisella tekijällä..? Ehkä parisuhdeväkivalta ei ole sen foorumin keskustelujen kärki noin yleisesti, vaan enemmänkin katoamiset ja muut sen tyyppiset tapahtumat ja rikokset joissa pohditaan mahdollisia skenaarioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli vääränlainen tekijä.

Jonkinlainen ns. corporate psychopath tämä mies on. Mikähän mahtaa olla suomenkielinen termi tuolle ilmiölle.

Suomenkielinen termi on kyrvänsyylä.

Vierailija
544/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minfossa keskitytään enemmän tapauksiin mistä löytyy media-aineistoa ja on teknisiä todisteita, joita analysoidaan. Esimerkiksi auto-onnettomuudet, missä ollaan vajottu jäihin on jaksettu auton mahdollisia ajosuuntia ja ajosuorituksia pohtia kymmeniä sivuja. Tässä pahoimpitelytapauksessa ei ole mahdollisuutta samanlaisiin pohdintoihin. Lähinnä on haettu asianosaisten henkilöllisyyttä. 

Vierailija
545/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka henkilöllisyys on annettu, tieto ei kelpaa.

Kun on vääränlainen tekijä.

Vierailija
546/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minfolla kiinnostus lopahtaa sillä hetkellä, kun tekijäksi paljastui vaaleaihoinen suomalainen. Jos olisi joku muu, niin "keskustelua" olisi jo monta kymmentä sivua. 

Mä olen kiinnostunut rikoksista, katoamisista, kriminologiasta, luen dekkareita ja poliisien elämäkertoja jne, mutta minfolla en jaksa pyöriä. Kauhea wt-mesta. Olisipa joku fiksujen rikosharrastajien paikka ja hyvin moderoitu palsta, jossa voisi näistä puhua.

Vierailija
547/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Minfossa pitäisi nyt kauhistella, että kyllä kantasuomalaisetkin hakkaavat vaimojaan? Näin on ollut aikojen alusta lähtien. 

Vierailija
548/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylekin uutisoi asiasta

https://yle.fi/a/74-20227177

Vierailija
549/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuon A:n kanssa lukiossa yhtä aikaa ja jälkeenpäin en yhtään ihmettele. Massia oli ilmeisen paljon, hemmoteltu, itsekeskeinen epäkypsä ihminen.

Vierailija
550/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ohjelmaformaatti on voinut laajemminkin kiinnostaa persoonallisuushäiriöisiä. Jos pääsee ohjelmaan mukaan, niin saadaan heti koukutettua se toinen osapuoli. Ohjelma tulisi lopettaa kokonaan. 

Vierailija
551/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Minfossa pitäisi nyt kauhistella, että kyllä kantasuomalaisetkin hakkaavat vaimojaan? Näin on ollut aikojen alusta lähtien. 

Jokaisesta kansasta löytyy pahoja ihmisiä. 

Vierailija
552/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylekin uutisoi asiasta

https://yle.fi/a/74-20227177

Voi vähän työpaikan kahvihuoneessa olla kiusaantunutta mukin tuijottelua ja hermostunutta eväsrasian tiskaamista. 

Vierailija
553/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli vääränlainen tekijä.

Valkokauluspsykopaatti.

Vierailija
554/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kuvottava ihminen tuo Antti. Hyvä vaan, että tuli julkisuuteen nämä teot.

Vierailija
555/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman kaunis nainen tuo Sari. Toivon hänelle kaikkea hyvää.

Vierailija
556/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies olisikin alistanut vaimoaan, hän voi silti olla ihan kelvollinen isä. Etenkin miehen lapsenmielisyys voi olla eduksi lapsen kanssa aikaa vietettäessä, tämän olen itse todistanut. Tuomio on saatu ja kärsitty. Mitään syytä ei ole hankaloittaa miehen elämää nyt. Se ei tee hänestä yhtään parempaa eikä muuta mennyttä. Totean tämän parisuhteessa pahoinpideltynä naisena. Vaikka aluksi pelkäsinkin, niin isäsuhteesta lapselleni tuli kuitenkin hyvä eron jälkeen. Isänä hän on hyvä. 

Miten voit sanoa että on kelvollinen isä kun on pahoinpidellyt vaimoaan, lapsensa äitiä tuon lapsen nähden ja jopa niin että lapsi on ollut sylissä?! En ole ikinä edes kuullut kenenkään tekevän tuollaista, lyödä toista oliko peräti nyrkillä kun lapsi on sylissä. Ei jumalauta. 

Tervetuloa todellisuuteen! Minulla oli pikkuvauva sylissä, kun ex potkaisi. Eron jälkeen jonkun vuoden kiusattuaan ja kiukuteltuaan lapsen tapaamisissa pelkkiä ohareita tekemällä, hän ryhdistäytyi. Lapsi on jo aikuinen ja hänellä on hyvä suhde isäänsä. Toiseen pahoinpitelyyn olisin lääkärin arvion mukaan voinut kuolla. Minä siis kirjoitan kokemuksesta. Kommentoijat toitottavat omaa totuuttaan ennakkoluulojen pohjalta. 

No kiva ettet kuollut ja kiva että lapsella on suhde isäänsä, siltäkään hän ei todellakaan ole samalla viivalla niiden oikeasti kelvollisten isien kanssa.

Et tunne häntä. Oma isäni hylkäsi meidät lapset ja omistautui ryyppäämiselle toki töissä käyden. Ilmeisesti työt hoituivat pienessä sievässä. Lapseni isä teki lapsenmielisyydellään vaikutuksen myös päiväkodin johtajaan. Osasi lapsen lelujen nimetkin ulkoa ja kyseli niiden kuulumisia. Mustavalkoajattelun ei pitäisi enää aikuisena olla hallitsevana. Sanonta kuuluu: kukaan ei ole niin hyvä kuin luullaan tai niin paha. 

Oma isäni rakenteli minulle puuhevosia, leikki kanssani ja vaikka mitä. En silti todellakaan pidä häntä hyvänä isänä koska hän hakkasi äitiäni minun nähden. Turvallisuus on se tärkein asia, mitä hyvä vanhempi lapselleen tarjoaa. 

Vierailija
557/557 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä A ollut Telialla/Soneralla töissä? Näyttää tutulle.

On ollut. Sekin vielä.

Joo ei mukava tyyppi töissäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi