Vain elämää 2026 OFFICIAL
Suositun Vain elämää -ohjelman uudet tähdet on julkistettu.
Syksyllä alkavalla kaudella esiintyvät Bess, Freeman, Heikki Salo, Ares, Nelli Matula, Benjamin, Jippu ja Timo Kotipelto.
Erikoisvieraiksi saapuvat Nylon Beat, Lordi ja Samuli Putro.
Nelonen tiedottaa, että uusi kausi nähdään televisiossa syyskuussa.
Katso lähetysajat : Vain elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1715)
Vierailija kirjoitti:
Benkkukin sais opetella puhua.
Ja sinun opetella kirjoittamaan. Vasta sitten voit arvostella muitten puhekykyä.
Vierailija kirjoitti:
Hitto noita jonnan xl huulia.
Miehiä ei tunnu kiinnostavan voimaantumis jutut.
Jonna on pilannut kasvonsa. Oli nuorena tosi nätti blondi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö nämä Jonna ja Erin ole jotain viisikymppisiä nykyisin?
Niin? Eikö viisikymppinen nainen saa enää esiintyä telkkarissa vai mikä kysymys toi on?!
Saa tietenkin, en sitä tarkoittanut. En ollut vain aiemmin miettinyt heidän ikiään, nyt sen tein.
😄😄😄😄 eikö sitä saa enää kysy edes julkkiksen ikää ku joku vetää jo hernee. 50 v on ikä ok ikäm etkö ole tottunut vielä siihen?
Ihan kysyä pitää? 90-luvulla oollet parikymppisiä, niin mitä veikkaat? "Kysymyksesi" vaikutti enemmän toteamiselta, että ovat JO viiskymppisiä, hui kauheeta.
Sä oot kiukkuinen vanha(?) tamma. Ei sun selkään uskaltais hypätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä 5kymppisiä? Mutta kovasti on alamäki alkanut kun olivat niin hottiksia ja nyt kaksi turvonnutta tätiä.
Sitä se siideri teettää...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo puhe oikeassa olosta ja viime aikoina saadusta arvostuksesta on? Siis olihan naikkarit arvostettuja ja suosittuja jo aikanaan. Ja missä olivat oikeassa?
Bimboilussa ja tyttöydessä. Nainenkin saa hullutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon päässyt joskus Jonnan ja Erinin kanssa sovittuun tapaamiseen ja olivat tylyjä ja kaikin puolin epäkohteliaita.Huvittaa nämä jutut, että fanit oli niiiin ihania. Voi pliis!
Varmaan aika monella olisi siinä iässä noussut hattuun jos olisi ystävän kanssa päässyt vastaavaan asemaan. Ja lisäksi se vähättely ja seksistinen asenne musiikkipiireissä on varmaan vaikuttanut siihen että käytös on välillä ollut röyhkeää ja huonoa.
Siis noi 2 tyttöä on handlannut 2 vanhaa ja pahasuista sovinistisetää, Ilen ja Risto Asikaisen. Mulle ei mee läpi, että noita kahta tyttöä olisi vähätelty
Kyllä minä muistan, että suunnilleen kaikki tykkäsi Naikkareista ja kuunteli, mutta silti kukaan ei sitä oikein avoimesti myöntänyt kun se oli jotenkin noloa.
Hyväksyttävämpi mielipide oli, että yäk en kuuntele ja ei ne osaa laulaa jne. Kuitenkin levyt ja keikat möivät.
Ja me jotkut emme kuunnelleet, koska emme kestäneet sitä honotusta. Mutta jotkut biisit ovat silti hyviä (jos joku muu laulaisi ne).
Vierailija kirjoitti:
Menkää ylipainoaktiivit juoksulenkille, ulkona on hyvä raikas sää. Tässä ketjussa keskustelemme musiikista.
Kumpaa ylipainoaktiivi tarkoittaa, läskejä vai normaalipainoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Nylon Beatin Jonna ottanut huulitäytettä? Minusta ei sovi, niinku ei Kerttu Rissasellekaan. Pääasia toki jos itse on tyytyväinen.
Että onko? Sen tietää tuosta kun niitä kokoajan kielellä nyprätään, ovatko lie niin tunnottomat, että pitää kokeilla vaistomaisesti, että onko ne huulet sielä vielä.
Lienevätkö tunnottomat! Keksi joitakin muita ilmauksia, kun et näemmä osaa käyttää lie-sanaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetin katsomisen. Tiesin etukäteen että tää musiikki ei nappaa ja silti yritin katsoa. No, yritetty ainakin.
Mä oon tykännyt Naikkareiden biiseistä aina. Harmitonta ja hauskaa. Hyvin laulettua. Poppia.
Ja siis oon 10v heitä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon bessin pitää aina esiintyä melkein alasti.
Koska tykkää että hänen pyllyä ja tisuja katsotaan.
Hedelmällinen nainen kun on.
Ei halua lapsia, on itse ilmoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon päässyt joskus Jonnan ja Erinin kanssa sovittuun tapaamiseen ja olivat tylyjä ja kaikin puolin epäkohteliaita.Huvittaa nämä jutut, että fanit oli niiiin ihania. Voi pliis!
Varmaan aika monella olisi siinä iässä noussut hattuun jos olisi ystävän kanssa päässyt vastaavaan asemaan. Ja lisäksi se vähättely ja seksistinen asenne musiikkipiireissä on varmaan vaikuttanut siihen että käytös on välillä ollut röyhkeää ja huonoa.
Jepjep, ja se oikeuttaa fanien huonoon kohteluun? Kyllä heillä ihan kunnolla porukkaa kävi keikalla. Mut joo, lippuja tässä tietty myydään. Että onpa aitoa.
Ei tietenkään oikeuta. Voi silti yrittää ymmärtää, että parikymppisenä ei ehkä ole ihan fiksuimmillaan.
Yks ehka fani kirjoittaa tänne ett NB on kohdellut faneja aikoinaan tylysti, 25 v sitten? Ja nyt siitä puhutaan täällä kuin se olisi oikeasti tapahtunut, jopa niin että se olisi heidän yleistä käytöstä. Vauva on kyllä niin sekaisin, tänne voi heittää mitä vaan ja jengi uskoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Eikö viisikymppinen nainen saa enää esiintyä telkkarissa vai mikä kysymys toi on?!
Hui, oletpas kiukkuinen tamma
Sano mitä sanot, mutta kukaan ei sano alentuvasti Timo Kotipellosta, että "Hui kauheeta, onkos tää Timppa jo kohta 60 vuotias? Onpa vanha kurppa! Sekin oli nuorena niin hottis."
Ei , näin puhutaan vain naisista. Koska naisen arvoa määrittää ikä ja ulkonäkö.
Kyllä täällä tai jossain sanottiin Timon tukasta. Harmaa ja hapsuinen. Ei ole pitänyt huolta siitä. Tänään olikin kivempi, kun oli kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tietenkin, en sitä tarkoittanut. En ollut vain aiemmin miettinyt heidän ikiään, nyt sen tein.
😄😄😄😄 eikö sitä saa enää kysy edes julkkiksen ikää ku joku vetää jo hernee. 50 v on ikä ok ikäm etkö ole tottunut vielä siihen?
Ihan kysyä pitää? 90-luvulla oollet parikymppisiä, niin mitä veikkaat? "Kysymyksesi" vaikutti enemmän toteamiselta, että ovat JO viiskymppisiä, hui kauheeta.
Sä oot kiukkuinen vanha(?) tamma. Ei sun selkään uskaltais hypätä
Ja taas "vanha"DD. Mikä sua niissä harmittaa, jonna ja erinkin jo 5-kymppisiäDDD
Vierailija kirjoitti:
Areksen päivänä tulee Timolta ihan jumalaista power metallia.
Vihdoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 v miehenä sanon ett ei kyllä nappais Bess. Hänen pitäisi hiukan ryhdistäytyä
No siis mä ajattelen 6-kymppisenä naisena, että noin nuoren pitäis tosiaan käydä myös siellä kuntosalilla, eikä vaan siiderillä. Voimaa ja kiinteyttä vartaloon, eikä pelkästään ulkonäön takia, vaan terveyden ja jaksamisen. Tuollainen mahanröllykkä synnyttämättömällä naisella kertoo vain laiskuudesta. Esiintymisessä on kuitenkin se esteettinen puolikin.
Sanon että tämä plösö ulkonäkö ja laiska tanssiminen/esiintyminen on se este Bessin breikkaamiselle kansainvälisesti. Katsoisi vaikka kuinka Timo Kotipelto esiintyy, ei se löhöä siellä lavalla. Ja on timmissä kunnossa.
Ei kai Bess ole mihinkään ulkomaille yrittämässä.
Kantsis.
Bessin esityksiä odotan aina eniten. Mikä muikkeli ja upea ääni.
Jippu on ollut positiivinen yllätys, olen vastoin odotuksiani tykännyt hänen monesta vedosta hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Menkää ylipainoaktiivit juoksulenkille, ulkona on hyvä raikas sää. Tässä ketjussa keskustelemme musiikista.
On käyty jo lenkillä tänään. Sateessa. Ja kastuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 v miehenä sanon ett ei kyllä nappais Bess. Hänen pitäisi hiukan ryhdistäytyä
No siis mä ajattelen 6-kymppisenä naisena, että noin nuoren pitäis tosiaan käydä myös siellä kuntosalilla, eikä vaan siiderillä. Voimaa ja kiinteyttä vartaloon, eikä pelkästään ulkonäön takia, vaan terveyden ja jaksamisen. Tuollainen mahanröllykkä synnyttämättömällä naisella kertoo vain laiskuudesta. Esiintymisessä on kuitenkin se esteettinen puolikin.
Sanon että tämä plösö ulkonäkö ja laiska tanssiminen/esiintyminen on se este Bessin breikkaamiselle kansainvälisesti. Katsoisi vaikka kuinka Timo Kotipelto esiintyy, ei se löhöä siellä lavalla. Ja on timmissä kunnossa.
Ei kai Bess ole mihinkään ulkomaille yrittämässä.
Kantsis.
Samaa mieltä, vois mennä Krista Siegfriedin kans laulaa duettoa Hollantiin
Heikki oli valinnut NBltä ihanan herkän melodiallisen kappaleen jonka olemassaolosta en tiennyt. Se oli erittäin kaunis päivän päätteeksi.