Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain elämää 2026 OFFICIAL

Vierailija
20.05.2026 |

Suositun Vain elämää -ohjelman uudet tähdet on julkistettu.

Syksyllä alkavalla kaudella esiintyvät Bess, Freeman, Heikki Salo, Ares, Nelli Matula, Benjamin, Jippu ja Timo Kotipelto. 

Erikoisvieraiksi saapuvat Nylon Beat, Lordi ja Samuli Putro.

Nelonen tiedottaa, että uusi kausi nähdään televisiossa syyskuussa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011988118.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1715)

Vierailija
1661/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon päässyt joskus Jonnan ja Erinin kanssa sovittuun tapaamiseen ja olivat tylyjä ja kaikin puolin epäkohteliaita.Huvittaa nämä jutut, että fanit oli niiiin ihania.  Voi pliis! 

Varmaan aika monella olisi siinä iässä noussut hattuun jos olisi ystävän kanssa päässyt vastaavaan asemaan. Ja lisäksi se vähättely ja seksistinen asenne musiikkipiireissä on varmaan vaikuttanut siihen että käytös on välillä ollut röyhkeää ja huonoa.

Jepjep, ja se oikeuttaa fanien huonoon kohteluun? Kyllä heillä ihan kunnolla porukkaa kävi keikalla. Mut joo, lippuja tässä tietty myydään. Että onpa aitoa.

Ei tietenkään oikeuta. Voi silti yrittää ymmärtää, että parikymppisenä ei ehkä ole ihan fiksuimmillaan.

Mun mielestä Naikkareiden röyhkeys kuuluu Naikkareihin, oli osa heitä. Sellainen, alta pois, me tullaan täältä.

En lähtisi säätämään. Mä olisin pettynyt, jos he olisi jotain pusipusi lässynlää.

Vierailija
1662/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Areksen päivänä tulee Timolta ihan jumalaista power metallia.

Sitä odottelen ensi viikkoon. Kotipellossa on jotain todella miellyttävää, koko habituksessaan. Ansioitunut, kypsän ja tasapainoisen vaikutelman antava, aika vaatimattoman oloinen aikuinen mies, jota haluan kuulla livenä lisää - vaikka en metallimusiikin varsinainen ihailija olekaan. Siinäkin löytyy oma pluspuolensa. Tuossa pöydässä toki on kaksi muutakin aikuista, hötkyilemätöntä pitkän linjan musiikkimiestä, joiden juttuja pöydässä voisi kuunnella enemmän kuin "Bennjamminnin", joka vielä keskeneräinen poikanen. He ovat siis Heikki ja Leo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon päässyt joskus Jonnan ja Erinin kanssa sovittuun tapaamiseen ja olivat tylyjä ja kaikin puolin epäkohteliaita.Huvittaa nämä jutut, että fanit oli niiiin ihania.  Voi pliis! 

Varmaan aika monella olisi siinä iässä noussut hattuun jos olisi ystävän kanssa päässyt vastaavaan asemaan. Ja lisäksi se vähättely ja seksistinen asenne musiikkipiireissä on varmaan vaikuttanut siihen että käytös on välillä ollut röyhkeää ja huonoa.

Siis noi 2 tyttöä on handlannut 2 vanhaa ja pahasuista sovinistisetää, Ilen ja Risto Asikaisen. Mulle ei mee läpi, että noita kahta tyttöä olisi vähätelty

Kyllä minä muistan, että suunnilleen kaikki tykkäsi Naikkareista ja kuunteli, mutta silti kukaan ei sitä oikein avoimesti myöntänyt kun se oli jotenkin noloa.

Hyväksyttävämpi mielipide oli, että yäk en kuuntele ja ei ne osaa laulaa jne. Kuitenkin levyt ja keikat möivät.

Ja me jotkut emme kuunnelleet, koska emme kestäneet sitä honotusta. Mutta jotkut biisit ovat silti hyviä (jos joku muu laulaisi ne).

Ai musta se honotus oli hauskaa jo silloin aikoinaan. Ei poppi oo mitään oopperaa.

Vierailija
1664/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 v miehenä sanon ett ei kyllä nappais Bess. Hänen pitäisi hiukan ryhdistäytyä

No siis mä ajattelen 6-kymppisenä naisena, että noin nuoren pitäis tosiaan käydä myös siellä kuntosalilla, eikä vaan siiderillä. Voimaa ja kiinteyttä vartaloon, eikä pelkästään ulkonäön takia, vaan terveyden ja jaksamisen. Tuollainen mahanröllykkä synnyttämättömällä naisella kertoo vain laiskuudesta. Esiintymisessä on kuitenkin se esteettinen puolikin.

Sanon että tämä plösö ulkonäkö ja laiska tanssiminen/esiintyminen on se este Bessin breikkaamiselle kansainvälisesti. Katsoisi vaikka kuinka Timo Kotipelto esiintyy, ei se löhöä siellä lavalla. Ja on timmissä kunnossa.

Ei kai Bess ole mihinkään ulkomaille yrittämässä.

Kantsis.

Samaa mieltä, vois mennä Krista Siegfriedin kans laulaa duettoa Hollantiin

On parempi laulamaan kuin Krista. Mutta Kristan lavasäteilystä voisi ottaa oppia. Onko se jotain ruotsalaista, kun Benkullakin on sitä?

Vierailija
1665/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä odottelen ensi viikkoon. Kotipellossa on jotain todella miellyttävää, koko habituksessaan. Ansioitunut, kypsän ja tasapainoisen vaikutelman antava, aika vaatimattoman oloinen aikuinen mies, jota haluan kuulla livenä lisää - vaikka en metallimusiikin varsinainen ihailija olekaan. Siinäkin löytyy oma pluspuolensa. Tuossa pöydässä toki on kaksi muutakin aikuista, hötkyilemätöntä pitkän linjan musiikkimiestä, joiden juttuja pöydässä voisi kuunnella enemmän kuin "Bennjamminnin", joka vielä keskeneräinen poikanen. He ovat siis Heikki ja Leo. 

Joo. Olisi kiva päivä, kun vanhat osaajatkin pääsisivät jakamaan viisauksiaan. Heikki on kyllä yrittänyt, mutta aika usein jää jalkoihin.

Vierailija
1666/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipellon ei tarvitse esiintyä missään speedoissa. Ääni riittää.

Vierailija
1667/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotipelto on hyvä laulamaan, on varma esiintyjä ja ihmisenä mukava. Eipä siinä tartte mitään sen kummempaa. On oma itsensä.

Vierailija
1668/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten siideri liikuttanut Bessiä😅😅 ja sit luulee olevansa seksikäs

No kyllä on seksikäs, ainakin mulle kelpaisi 🌈😘

n

Vierailija
1669/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kärpästä 😂😂

Vierailija
1670/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kyllä tässä mielessä koulukiusaajien luvattu muu. Usa:ssa Jipun tyyliselle laulajalle löytyisi helposti oma genrensä, faninsa ja tilansa. Suomessa kaiken pitää olla helposti syötävää, nieltävää ja ymmärrettävää. Kaikesta ei tarvitse pitää, voi silti puhua henkilöstä ja tavastaan olla ja esiintyä asiallisesti.

Olen samaa mieltä. Eiköhän tänne yksi Jippukin mahdu.

Vierailija
1671/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipelto, Matula ja Salo parhaat.

Vierailija
1672/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhkuja tyttöjä

Oli se Ristokin harmaantunut ja turvonnut

Vierailija
1673/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Nylon Beatin Jonna ottanut huulitäytettä? Minusta ei sovi, niinku ei Kerttu Rissasellekaan. Pääasia toki jos itse on tyytyväinen. 

Että onko? Sen tietää tuosta kun niitä kokoajan kielellä nyprätään, ovatko lie niin tunnottomat, että pitää kokeilla vaistomaisesti, että onko ne huulet sielä vielä. 

Mitä sönkötät? Ihan normaalisti Jonna tuolla on.

Kaikilla feikkihuulisilla sama juttu. Huulista menee tunto niin ne ei ole enää luonnollisesti liikkuvat vaan tuollaiset jähmeät palkit joita sitten yritetään liikuttaa nenänpielillä.  Sieltä telkkarista näkee just tuota tekohuuli-sönkötystä nyt.

Siinä on pöydässä muilla luonnolliset huulet, ne näyttää todella kauniilta kaikki.

Nenänpielillä? Älä jaksa.

Vierailija
1674/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna katsoi nyt ainakin ihan nyrpeänä Nelliä, Bessiä ja kaikkia muitakin

Vierailija
1675/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska kausi.

Ohjelman vois lopettaa kun ei löydy mielenkiintoisia artisteja.

Jippu .Yön niin tekopyhä.

Matula neverheerd 

Kiintiö homo ehkä eloisin tyyppi .

Vierailija
1676/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö nämä Jonna ja Erin ole jotain viisikymppisiä nykyisin?

Ei vielä 5kymppisiä? Mutta kovasti on alamäki alkanut kun olivat niin hottiksia ja nyt kaksi turvonnutta tätiä.

Jippu ja bess hotimpia??

bebbu ja jiss

Vierailija
1677/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bessin esityksiä odotan aina eniten. Mikä muikkeli ja upea ääni.

Jippu on ollut positiivinen yllätys, olen vastoin odotuksiani tykännyt hänen monesta vedosta hyvin paljon.

Niin mäkin, mutta tänään Bessin esitys ei oikein iskenyt. Oli aika lattea. 

Vierailija
1678/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipellon ei tarvitse esiintyä missään speedoissa. Ääni riittää.

Jep, totta! Mut miettikää jos esiintyisi ens kerralla speedoissa🤘

Vierailija
1679/1714 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä!

Vierailija
1680/1714 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bess. Tosi nätti nainen ja hyvä lauluääni. Ei tarttis yhtään tota noloa paljastelua. 

Jos hän itse tykkää, niin mten se on sinulta pois?

En ole tuo joka kommentoi, mutta olen samaa mieltä. Tykkään Bessistä mutta kieltämättä kyllästyttää, kun aina perse enemmän tai vähemmän paljaana. Yleisöhän hänen palkkansa maksaa, näin karkeasti sanottuna. Nylon Beatille nostan hattua, kun aikoinaan pitivät päänsä ja myös vaatteensa. Heille siis ehdotettiin, että vähän niukempi vaatetus olisi parempi niin he laittoivat enemmän päällensä.