Vain elämää 2026 OFFICIAL
Suositun Vain elämää -ohjelman uudet tähdet on julkistettu.
Syksyllä alkavalla kaudella esiintyvät Bess, Freeman, Heikki Salo, Ares, Nelli Matula, Benjamin, Jippu ja Timo Kotipelto.
Erikoisvieraiksi saapuvat Nylon Beat, Lordi ja Samuli Putro.
Nelonen tiedottaa, että uusi kausi nähdään televisiossa syyskuussa.
Katso lähetysajat : Vain elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1106)
Suomipojat siinä matkii isoja poikia meren takana. Itkeä vai nauraa.
Jos olisin Heikki tai Freeman niin sattaisin ajatella että voi hemmetti mitä touhua
Toi nuoriso on kyllä niin feikkiä, niin feikkiä.
Jippu oli leipomassa ja tässä illallisella paljon eläväisempi kuin lounaalla. Voisko oikeasti olla, että ottaa rauhoittavia ennen omaa esiintymistään? Hänhän on ihan avoimesti kertonut mielenterveyden haasteistaan, eli en yllättyisi, jos kärsisi ahdistuneisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Heikki tai Freeman niin sattaisin ajatella että voi hemmetti mitä touhua
Todellakin. Jututkin ihan diipadaapaa.
Voi vitsi tulee ikävä ihan ekaa vain elämää kautta ! Se oli niin paras. Vois tulla uusintana
onneksi tuo esitys loppui, oli ilmeisesti kaikkien aikojen huonoin vain elämää esitys? rap shit...
Hyvää räppiä!
Nellikin innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi tulee ikävä ihan ekaa vain elämää kautta ! Se oli niin paras. Vois tulla uusintana
Keitäs siinä oli?
Ihanaa nähdä kun Ares vapautuu koko ajan enemmän tässä porukassa. Nyt jo vitsailee ja uskaltaa tuoda rohkeammin omaa persoonaa, ajatuksia pöydässä esiin. Kyllä on mukava, herkkä ja fiksu nuori mies. Olen iloinen, että tällaisiakin räppäreitä ja esikuvia on myös nuorille. Hyvä Ares!
Ares on surkee. Ei pärjää yksin. Nyt piti muuttaa ääni ja taas tuli räppäri mukaa. Pitäs rajottaa noita vierailijoita,ihan pelleilyä.
Näissä on kyllä ollut joissain kausissa tosi hyvä meno. Jotain Ellinooraa ja Anssi Kelaa en jaksa kuunnella muuten ollenkaan, mutta tekivät tosi makeita versioita. Samoin Antti Tuisku. Ja hyviä juttuja.
Erin, Kaija Koo, Katri Helena, Jonne Aaron, Cheek, Neumann ja Jari Sillanpää.
Kela teki tosi makeita versioita, mut ylivoimainen on ollut Vesala. Jokainen esitys oli erilainen ja vieläpä hienoja. Samoin Tähkä oli tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Näissä on kyllä ollut joissain kausissa tosi hyvä meno. Jotain Ellinooraa ja Anssi Kelaa en jaksa kuunnella muuten ollenkaan, mutta tekivät tosi makeita versioita. Samoin Antti Tuisku. Ja hyviä juttuja.
Kyllä ja jossain kausissa on ollut tosi hyvä yhteishenki ja mukavia artisteja. Muutama aiempi kausi esimerkiksi.
On nää nykyajan räppärit nyt sata kertaa parempia ku joku Paleface
Ollaanko me jo riittävästi nähty niitä parempia versioita Nellistä? Mä olen ainakin saanut överit tuosta muka-sensuellista keukistelystä.
Tämä Kotipelto-saaga tällä kaudella on kyllä tosi outo. Sairas, mutta esiintyy joka jaksossa ????
Oon katsonut joka kauden ja tämä menee heittämällä huonoimmaksi. Äh.