Oletteko illalla sillä lailla, jos on mahdollisuus?
Itse olen vain tällä lailla, koska ei ole mahdollisuutta.
Kommentit (16)
Olisin jos voisin olla. Tai voi olla, että olisin ollut eilen eikä tänään siksi hotsittaisi olla kuin halien ja pussaillen.
Kyllä kyllä, miehen kanssa joka asennossa tänään illalla. Laatuaikaa uulalaa.
Ei tämän ikäisenä useinkaan jaksa. Sängyssä luetaan kirjaa ja juodaan teetä ennen nukahtamista.
Haistakaa vit tu kaikki jotka saatte seksiä.
Sillä lailla oltiin nuorena, nyt vanhana ollaan tällä lailla kyljellään sohvalla telkkarin edessä. Aika aikansa kutakin 👵🏻
Vierailija kirjoitti:
Sillä lailla oltiin nuorena, nyt vanhana ollaan tällä lailla kyljellään sohvalla telkkarin edessä. Aika aikansa kutakin 👵🏻
Olis edes kyljellään telkkarin edessä, mutta kun ei edes sitäkään. Vit tu.
Olisin kai minä... exän kanssa vietin tossa viikon, mutta eihän se antanut nytkään. Sillä on muut mielessä. En ole puoleentoista vuoteen ainakaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kai minä... exän kanssa vietin tossa viikon, mutta eihän se antanut nytkään. Sillä on muut mielessä. En ole puoleentoista vuoteen ainakaan saanut.
Kiitos tämä lohdutti. Sydän.
Kumppani sanoo, että vastahan kuukausi sitten oltiin sillä lailla. Eli ei olla tänään sillä lailla.
En ole sillä lailla, en ole harrastut sitä 3 vuoteen ja on aivan ihanaa kun ei tarvitse hakea tai miettiä milloin vois olla, olen kuiten parisuhteessa kaiketi hänelle on ok, ei ole ehdotellut, ollaanko. Tästä asiasta ei olla keskustelu. Ja toisaalta miksi pitäisi toista miellyttää tekemällä sitä mitä ei halua eikä kaipaa
Se on kuulkaas sillä lailla että maailmassa on paljon mälsää.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti näin käy oraaaliseksissä niiden kesken, jotka tänään olevat "niin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti näin käy oraaaliseksissä niiden kesken, jotka tänään olevat "niin".
Tämä premissi toteutuu vain, mikäli kyseiseen aktiviteettiin osallistuu edes yksi cis-nainen ja hajuaistilla varustettu vastapuoli.
Ei olla. Kumpikaan ei jaksa. Luetaan molemmat kirjaa. Ollaan vanhoja:)
Yksin olen.