Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2026 OFFICIAL

Vierailija
20.05.2026 |

Suositun Vain elämää -ohjelman uudet tähdet on julkistettu.

Syksyllä alkavalla kaudella esiintyvät Bess, Freeman, Heikki Salo, Ares, Nelli Matula, Benjamin, Jippu ja Timo Kotipelto

Erikoisvieraiksi saapuvat Nylon Beat, Lordi ja Samuli Putro.

Nelonen tiedottaa, että uusi kausi nähdään televisiossa syyskuussa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011988118.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Vain elämää - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (805)

Vierailija
741/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ennenkin tiennyt, että  Kotipelto on upea suomenkielisissäkin biiseissä. Tässä esim upea Karjalan Kunnailla

Vierailija
742/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotipelto toi mukanaan lauluääntä.

Miksi ihmeessä ei sitten käyttänyt sitä? Unohtuiko toisen takin taskuun?

Just ollu kipeenä. Koittakaa ymmärtää. Toinen puolikuntoisena vielä souti saareen. 

Aivan varmasti. :D Ehkäpä ui kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ohjelma on siitä kiva, että tässä pääsee syvällisemmin tutustumaan sellaisiinkin henkilöihin, jotka on ollu aina vähän "neverhööd" tai jotka on vaan nimeltä tietänyt aiemmin.

Esim Heikki Saloa en aiemmin sen kummemmin tiennyt kuin nimeltä, mutta tässä ohjelmassa paljastui, miten ihana ja fiksu persoona hän onkaan. 🥰

Vierailija
744/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän rakastunut Heikkiin.😍

Vierailija
745/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noi sanoo Aris kun se on Ares…

Koska hänen nimensä on Aris. Taiteilija nimi on Ares.

Se oikea nimi on siis Aris, josta toi on muunnos.

Ares on kreikkalaisen mytologian sodan ja taistelun jumala.
- Rooli: Sodan, väkivallan, raa'an voiman ja taisteluinnon jumala. Toisin kuin sisarensa Athene, joka edusti strategista ja oikeudenmukaista sotaa, Ares edusti sodan veristä ja hallitsematonta puolta.
- Perhe: Ylijumala Zeuksen ja Heran poika. Hänen tunnetuin rakastettunsa oli rakkauden jumalatar Afrodite.

Tai Nelli. Katselee NelliMelliä vähän sillä silmällä...

Vierailija
746/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noi sanoo Aris kun se on Ares…

Koska hänen nimensä on Aris. Taiteilija nimi on Ares.

Se oikea nimi on siis Aris, josta toi on muunnos.

No shit, Sherlock.

Niinhän tuossa juuri kerrottiin.

Vierailija
747/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotipelto toi mukanaan lauluääntä.

Miksi ihmeessä ei sitten käyttänyt sitä? Unohtuiko toisen takin taskuun?

Just ollu kipeenä. Koittakaa ymmärtää. Toinen puolikuntoisena vielä souti saareen. 

Aivan varmasti. :D Ehkäpä ui kuitenkin?

Sukelsi.

Vierailija
748/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mies voisi esiintyä pelkissä chapseissa. Benkku?

Nam! Tai toi Kotipelto. On pitänyt ittensä timmissä kunnossa. Ja tukkakin pysynyt pâässä.

Eikä oo värjätty. 🤩

Luonnollisen komea ja pitänyt itsensä tiimissä kunnossa.

Viime kaudella tykkäsin eniten Marco Hietalasta. Nyt Timo Kotipellosta. Pitkähiuksiset hevimiehet on vaan niin kuumia. Huh!🥰

Vierailija
749/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam! Tai toi Kotipelto. On pitänyt ittensä timmissä kunnossa. Ja tukkakin pysynyt pâässä.

Totta🔥

Ja ne jäänsiniset silmät.

Vierailija
750/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siellä on huolehtivia tyyppejä.Pitävät Jipusta huolta ja miehen paitakin turvana.

Vierailija
751/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Miljoonasateen upeisiin biiseihin kuuluu Heikki Salon laulusaundi oleellisesti. Kaikki muut on valjuja. Tämä ilta sen osoitti. 

Se on se suomirock-soundi.

Vierailija
752/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli karmea katsoa noita Neukkulippuja lavan edessä. Olin 1988 jo täysi-ikäinen mutta mun piireissä ei kyllä noi liput liehunut.  Ei ihme että some-palstoilta saa vieläkin lukea niin paljon Putker-ihailua. Noi samat tyypit.

Ne liput on liuheneet vain Jurille, ei sinällään Neuvostoliitolle. Tuo Juri oli monen pikkupojan idoli aikanaan, eikä sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa, että olivat fanittaneet kommunismia.

Tuo lauluhan kertoo lapsuuden sankarista

Tiedän. Ollaan ehkä saman ikäisiä. Mutta meillä päin lapsetkin tiesi että Juri on osa kylmän sodan avaruudenvalloituskisaa. Ihmeteltiin sitä avaruudessa käyntiä, mutta ei pidetty sankarina. Vanhemmat kait piti huolen että tajuttiin että Sovjet Finland joutui julkisesti esittää venäjänkielen kurssia Pikku Kakkosen sisällä, radiosta syötettiin näin naapurissa ohjelmaa ja Juri esiteltiin suurena avaruussankarina. Ei sillä, ei se Heikki Salon musiikillista tuotantoa himmennä mitenkään. Tuo muistutus  rähmälläänolosta oli vain niin karmiva.  

Ne punaliput 80-luvun rockkonsertin yleisössä karmaisi. Ei edes neukut itse liehuttaneet moisia rockkonsertissa.

Vierailija
753/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että onko jo siirtynyt käyttämään peruukkia. 

Ei haittaa. Tukka on kuitenkin miehen kruunu. Onneksi tuolla ei ole kaljuja miehiä pilaamassa maisemaa.

Ai mikä tahansa sekasotku?

Kalju on kaikista selkein.

Ai, selkein. No se se voi olla.

Jos mies on mulkku, niin mene ja tiedä tuosta selkeydestä.

Vierailija
754/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, miten rankkaisitte miehet pantavuuden mukaan? Asteikko 0-10. 
Friikku 4

Salo 7

Benkku 10

Ares 10

Ares 10. 

Muita voisin korkeintaan pitää kädestä kiinni. 

Mä vslitsisin mielummin Benkun. Vaikka ystäväksikin vain. Joku on sanonut, että homot on parhaimpia ystäviä naiselle, mitä olemassa on. 

Freeman ja Salo 0

Benkku, ei mun lajia

Ares 8, ilman valoja, mutta sais puhua

Timppa 8 ja puoli, haluisin nähdä vähintään silmät, mutten välttis niitä hiuksia

Vierailija
755/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli karmea katsoa noita Neukkulippuja lavan edessä. Olin 1988 jo täysi-ikäinen mutta mun piireissä ei kyllä noi liput liehunut.  Ei ihme että some-palstoilta saa vieläkin lukea niin paljon Putker-ihailua. Noi samat tyypit.

Ne liput on liuheneet vain Jurille, ei sinällään Neuvostoliitolle. Tuo Juri oli monen pikkupojan idoli aikanaan, eikä sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa, että olivat fanittaneet kommunismia.

Tiedän. Ollaan ehkä saman ikäisiä. Mutta meillä päin lapsetkin tiesi että Juri on osa kylmän sodan avaruudenvalloituskisaa. Ihmeteltiin sitä avaruudessa käyntiä, mutta ei pidetty sankarina. Vanhemmat kait piti huolen että tajuttiin että Sovjet Finland joutui julkisesti esittää venäjänkielen kurssia Pikku Kakkosen sisällä, radiosta syötettiin näin naapurissa ohjelmaa ja Juri esiteltiin suurena avaruussankarina. Ei sillä, ei se Heikki Salon musiikillista tuotantoa himmennä mitenkään. Tuo muistutus  rähmälläänolosta oli vain niin karmiva.  

Ne punaliput 80-luvun rockkonsertin yleisössä karmaisi. Ei edes neukut itse liehuttaneet moisia rockkonsertissa.

Elämä oli aivan toisenlaista. Ei silloin lokeroita ihmisiä jonkun lipun perusteella, eikä muutenkaan.

Vierailija
756/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa laimee Marraskuu.

Ei kaljakori kilissyt. Eikä sillä ollut ikävä mua.

Vierailija
757/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että onko jo siirtynyt käyttämään peruukkia. 

Ei haittaa. Tukka on kuitenkin miehen kruunu. Onneksi tuolla ei ole kaljuja miehiä pilaamassa maisemaa.

Ai mikä tahansa sekasotku?

Kalju on kaikista selkein.

Ai, selkein. No se se voi olla.

Jos mies on mulkku, niin mene ja tiedä tuosta selkeydestä.

On se kalju parempi kuin pelle hermanni.

Vierailija
758/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ohi syyskuun, läpi repaleisen lokakuun..."

Vierailija
759/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä oli aivan toisenlaista. Ei silloin lokeroita ihmisiä jonkun lipun perusteella, eikä muutenkaan.

lokeroitu*

Vierailija
760/805 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ennenkin tiennyt, että  Kotipelto on upea suomenkielisissäkin biiseissä. Tässä esim upea Karjalan Kunnailla

Ihana! 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi