Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana ihminen, väärä ajoitus?

Vierailija
24.07.2023 |

Tapasin ihanaa miestä vasta muutaman kerran ja ihastuin heti. Pidimme myös muuten tiiviisti yhteyttä.

Tiedän että keskustelu tuli varmaankin liian aikaisin, mutta näin nyt vaan kävi.

Mies ei ollut valmis tapaamaan vain toisiamme, vielä. Enkä itse kyennyt jatkamaan tietäen että hän saattaa tavata muita. Hänestä sai myös kuvan että hän hakee aina jotain parempaa. Itse hän tämän kielsi.

Joten lopetin tapailun, hän ei tuntunut ymmärtävän miksi.

Teinkö oikein? Miten te olette vastaavissa tilanteissa toimineet?

Sattuu jo nyt paljon, mitähän se olisi ollut myöhemmin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistushaluinen mies. Kyllä hänen pitäisi ymmärtää.

Vierailija
2/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikoinaan naisen, joka halusi edelleen tapailla myös muita. Sanoin sille, että mikäpäs siinä, minäkin teen samoin. Jostain kumman syystä se ehdotti seuraavana päivänä, ettei kumpikaan tapaile muita. 

Itselleen on helppo suoda asioita, joita ei soisi kumppanilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Mies haluaa vapaita suhteita. Olin samassa tilanteessa, tein saman ratkaisun ja jälkikäteen ihmettelin oikein mitä olin miehessä nähnytkään. Arvot niin erilaiset.

Nykyisin tapailen oikeasti ihanaa miestä, joka oikeasti haluaa olla kanssani. Ja vain minun kanssani.

Vierailija
4/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutaman tapaamisen jälkeen haluaa vielä deittailla muitakin, niin kyseessä ei ole mikään vuosisadan rakkaustarina. Jos oikeasti kolahtaa niin ei sitä pysty edes ajattelemaan muita, kun pää on sekaisin siitä ihastuksesta. Olit hänelle vain yksi muiden joukossa, et mitenkään erityinen. Mielestäni teit ihan oikein.

M38

Vierailija
5/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tullut liian aikaisin. Kun oikea ihminen osuu kohdalle, sen kyllä tietää.

Vierailija
6/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap holhouksen alaisena? Yleensä ihmisiltä onnistuu tuon tyyppisten asioiden päättäminen ihan omin voimin.

Vierailija
7/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tinderit ja muut saa aikaan. Kun sitä tarjontaa on lisää ja lisää, niin kyllin hyvän löytyessä miettii, että mitä jos löytyis vieläkin parempaa ja siksi se yhden kanssa paikalleen jääminen voi tuntua isoltakin päätökseltä

Vierailija
8/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Tapasin aikoinaan naisen, joka halusi edelleen tapailla myös muita. Sanoin sille, että mikäpäs siinä, minäkin teen samoin. Jostain kumman syystä se ehdotti seuraavana päivänä, ettei kumpikaan tapaile muita. 

Itselleen on helppo suoda asioita, joita ei soisi kumppanilleen.

Kommentoin samoin. Mutta en sitten kyennytkään siihen ja muutaman tunnin päästä sanoin miettineeni ja päättäväni suhteen.

Kyllä hänkin hieman hiljaiselta ja yllättyneeltä kuulosti siitä että minäkin tomisin samoin.

Ap

Vierailija
9/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muutaman tapaamisen jälkeen haluaa vielä deittailla muitakin, niin kyseessä ei ole mikään vuosisadan rakkaustarina. Jos oikeasti kolahtaa niin ei sitä pysty edes ajattelemaan muita, kun pää on sekaisin siitä ihastuksesta. Olit hänelle vain yksi muiden joukossa, et mitenkään erityinen. Mielestäni teit ihan oikein.

M38

Kiitos, joo samaa mieltä. Helpottavaa kuulla.

Ap

Vierailija
10/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ettei oikean ihmisen kanssa voi olla väärää ajoitusta.

Vierailija
11/16 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni tapasi vaimonsa, kun oli vielä riitaisassa avioliitossa äitini kanssa. Isä ja äiti sitten erosivat ja isäni oli tuon naisen kanssa naimisissa yli 40 vuotta kuolemaansa saakka. 

Minusta ihminen oli siis oikea, mutta aika väärä.

Vierailija
12/16 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän palasi takaisin jatkamaan keskustelua. Olin kuulema väärässä ja hän oli kiinnostunut, minä en vain kysynyt miltä hänestä tuntuu.

Mutta minusta tämäkään ei ole tarpeeksi. Itsestäni tuntui kuin sydäntäni fyysisesti puristettaisi rinnassa kun ajattelin häntä. Tapaillessamme saatoin esim mainita hänen olevan ihana, mutta hän ei sanonut sitä takaisin ja tämä tuntui todella pahalta.

Vaadinko liikaa?

Ap

Vierailija
13/16 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kaduttaa yksi nainen. Molemmilla oli rakkaus hukassa. Molemmat olivat suhteessa. Nainen oli minun mielestä täydellinen minulle. Ihastuin häneen tosi kovaa. Mutta halusin olla uskollinen... Nyt tiedän miksi vaimo oli etäinen, hän petti.

Ihastus on uudessa suhteessa. Nyt tekisin toisin.

Vierailija
14/16 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/16 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kaduttaa yksi nainen. Molemmilla oli rakkaus hukassa. Molemmat olivat suhteessa. Nainen oli minun mielestä täydellinen minulle. Ihastuin häneen tosi kovaa. Mutta halusin olla uskollinen... Nyt tiedän miksi vaimo oli etäinen, hän petti.

Ihastus on uudessa suhteessa. Nyt tekisin toisin.

Et pelkästään halunnut olla uskollinen vaan pidit kumppaniasi ihastustasi tärkeämpänä. Siksi menetit naisen ja se on ihan oikein. Harmi että kumppanisi petti sun hänelle osoittamasi luottamuksen.

Vierailija
16/16 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Se Oikea sattuu kohdalle niin koskaan ei ole väärä aika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan