Kertokaa nyt jotain Juhannus juttuja? Miten Juhannusaatto meni eilen?
Menikö hyvin vai huonosti? Olitko isossa seurassa vai yksin? Kävitkö esim. uimassa?
Kommentit (22)
Mennyt kivasti. Olen yksin mökillä koiran kanssa, tulin torstai-iltana. Eilen tein enemmän hommia ja kävin pari kertaa uimassa. Tänään lepäilen enemmän vaan terassilla, pienet puuhat ja sitten kävin saunassa ja uimassa. Tiskasin padalla lämmittämälläni vedellä.
Nyt istutaan koiran kanssa terassilla.
Huomenna vielä aamupäivän saa nauttia, sitten aletaan pistää paikkoja valmiiksi ja iltapäivällä pois.
Vierailija kirjoitti:
Mennyt kivasti. Olen yksin mökillä koiran kanssa, tulin torstai-iltana. Eilen tein enemmän hommia ja kävin pari kertaa uimassa. Tänään lepäilen enemmän vaan terassilla, pienet puuhat ja sitten kävin saunassa ja uimassa. Tiskasin padalla lämmittämälläni vedellä.
Nyt istutaan koiran kanssa terassilla.
Huomenna vielä aamupäivän saa nauttia, sitten aletaan pistää paikkoja valmiiksi ja iltapäivällä pois.
Siis olet yksin vai koiran kanssa?
Meni tosi mukavasti perheen kanssa mökillä. Aamupäivästä patikointia. Sitten lounaaksi potut ja sillit. Iltapäivä vesillä, sitten laitettiin kokko, sauna, ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Meni tosi mukavasti perheen kanssa mökillä. Aamupäivästä patikointia. Sitten lounaaksi potut ja sillit. Iltapäivä vesillä, sitten laitettiin kokko, sauna, ruokaa.
Viron pottua ja silliä kullekin?
Vierailija kirjoitti:
Pillu on hikinen.
Sama täällä
Oli treffit. Ei tule olemaan mies minulle, mutta sainpahan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
😂 Etkä saanut
Vierailija kirjoitti:
Siis olet yksin vai koiran kanssa?
No kaksin koiran kanssa sitten. On siitä ehdottomasti seuraa, mutta ei kanna koira vettä kaivosta saunalle eikä voi pidellä tikkaita että voisin putsata rännit, ei sauno, ei vie klapeja kottikärryllä sillä aikaa kun itse pilkon eikä tee vuorollaan ruokaa. Niin siinä mielessä kuitenkin yksin.
24.6. kävin aamusta hautusmaalla ja alku iltaa tervehtimässä Hely koti vanhusta 2h. Siskonpoikani Seppo soitti.Tänään 25.6. tujottanut Tv. Lukenut kirjaa. Istunut yksin ulkona varjossa 3h.Syönyt sitä tätä,mutta en ruokaa ja en mitään missä sokeria. Juri tulin saunasta Pekan sauna vuorolla, sain käydä.Kun onitse mökki lomalla.Mitä muta, tulin katsoo mitä tällä on? Hyvää iltaa vaan kaikille.Jaksellaan siellä tällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Etkä saanut
Kyllä muuten sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu on hikinen.
Sama täällä
Saako maistaa?
Hopeakettu suuntaa parhaimpiinsa pukeutuneena kylän juhannustansseihin. Nuoret miehet katselevat happamina, kun tajuavat etteivät välttämättä saa ihastuksensa kohteena olevaa neitokaista mukaansa sinä iltana. Hopeakettu tanssittaa kohteliaasti suurta osaa naisista, vaikkakin vilkuilun kohteena ovat tietenkin vain ne näteimmät. ;) Välillä Hopis käy nurkalla ottamassa taskumatista huikkaa muiden miesten seurassa, ihan mukavia kavereita mutta eivät vaan pysty millään vetämään vertoja hopeaketun charmille. Illan hämärtyessä ja kokon alkaessa hiipua Hopis johdattaa kädestä pidellen sen tanssipaikan kauneimman juhannusneidon mukaansa, hymyillen itsevarmasti tuntiessaan kateelliset silmäparit selässään. Lopun varmaan arvaattekin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Etkä saanut
Kyllä muuten sain.
Nautitko?
Olin töissä. Meni mukavasti paitsi että pari vähän surullista juttua oli. Kun tulin kotiin myöhään illalla istuskelin hetken pihalla ja join pari kylmää siideriä.
Tejin lehmille aitausta ja laittelin paalaajaa kondikseen. Ihan röipäivä se vainen oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Etkä saanut
Kyllä muuten sain.
Nautitko?
Nautin. Oli kuuma ja molemmat hikisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Etkä saanut
Kyllä muuten sain.
Nautitko?
Nautin. Oli kuuma ja molemmat hikisiä.
Miksei hän tule olemaan mies sinulle?
Hyvin meni. Ollaan oltu juhannus mökillä. Eilen käytiin aamusta veneilemässä , ja sitten ajeltiin tuonne "kylille " vielä kaupassa piipahtamaan mansikoita hakemaan. Samalla reissulla kerättiin niittykukat
Mieheni iäkäs sukulainen oli illalla käymässä, juotiin kahvit ja syötiin mansikkakakkua. Sekä poltettiin kokko. Illalla vielä saunottiin .
Tänäänkin oltiin pitkään järvellä ja käytiin lahden poukamassa tuolla reissulla uimassa. Mökilläkin uitiin moneen kertaan ja syötiin hyvin. Minä kävin myös saunassa vaikka muutenkin tosi lämmintä oli.