Millainen auto riittää vaimolle?
Vaimo haluisi auton, millainen auto olisi riittävä? Tavoitteena olisi saada auto ilman ylimääräisiä rahanmenoja tai turhaa ylilaatua.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Se menee näin, ostat vaimolle halvan parin tonnin kauppakassin, mutta hyvin nopeasti huomaat kulkevasi sillä itse töihin, samalla kun vaimo käy Mersulla cittarissa.
Niin siis jos mun mies ostaisi mulle kysymättä jonkun parin tonnin kotteron, samalla kun itse ajaa uutta Mersua, niin todellakin ajelisi sillä kotterolla itse.
kaikkein pienikokoisimmilla naisilla ainakin näyttää olevan citymaastureita.
mitä pienempi nainen, sitä suurempi auto. kompensaatiota?
siellä ne sitten kurkottelevat ratin takana nähdäkseen kojelaudan yli ja hampaat on kiinni ratissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se menee näin, ostat vaimolle halvan parin tonnin kauppakassin, mutta hyvin nopeasti huomaat kulkevasi sillä itse töihin, samalla kun vaimo käy Mersulla cittarissa.
Niin siis jos mun mies ostaisi mulle kysymättä jonkun parin tonnin kotteron, samalla kun itse ajaa uutta Mersua, niin todellakin ajelisi sillä kotterolla itse.
mikset itse osta autoasi omilla rahoillasi?
Dacia Sandero. Mikäli vaimo on vähän runsaampi mörssäri, niin sitten Duster.
Vierailija kirjoitti:
Mä halusin näpsäkän pienen kaupunkikärryn joten hankin Fiat Topolinon. Sillä hoituu ne asiat joihin autoa kaupungissa tarvitsen, pitkät matkat ajetaan miehen autolla tai kuljetaan junalla.
Topolino on hieno peli, vähän viileä kyllä pakkasilla. Tietysti jos kaupunki on välimeren rannalla niin hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
kaikkein pienikokoisimmilla naisilla ainakin näyttää olevan citymaastureita.
mitä pienempi nainen, sitä suurempi auto. kompensaatiota?
siellä ne sitten kurkottelevat ratin takana nähdäkseen kojelaudan yli ja hampaat on kiinni ratissa.
Jotenkin söpöä kun pienikokoinen blondi ajaa jenkkilava-autoa! Sieltä ratin takaa kurkistelee 😎
Vierailija kirjoitti:
Toyota yaris on näppäriä naiselle. Pienikoko ja pieni kulutus. Ei vikoja vaan aina menee katsastuksesta läpi 👍
Meillä vaimolle ei kelpaa yaris, joten minä ajan sillä, vaimo ajaa volvon xc60 lataushybridillä.
Vierailija kirjoitti:
Porsche on hyvä👍
Vaimo ei suostu mihinkään Porscheen.
Skoda Scala, muuta ei ihminen järkisyin tarvitse.
Liisaa auto niin on kiinteät kulut ja varma kyyti.
Vierailija kirjoitti:
Liisaa auto niin on kiinteät kulut ja varma kyyti.
Esim tuolta
https://beely.fi/?utm_term=autoleasing&utm_campaign=Beely+-+Geneerinen+…
Vinyylivaimo kulkee kätevästi taskussasi samalla bussilla kuin sinäkin, ap.
Miksi vaimolla olisi käytössään huonompi auto kuin sinulla? Meillä on vaimolla eli minulla pikkuauto vain sen takia, että toinen auto oli jo minun autoa hankittaessa nelivetomaasturi. Vuorotellen käytämme kumpaakin autoa tilanteen ja kelin mukaan, eli ei ole erikseen vaimon ja miehen autoa.
Joko sulla on äänenmurros alkanut, ap? Varmaan hämmennyt yöllisistä siemensyöksyistä. Ne on ihan normaaleja sinun iässäsi. Housut kannattaa heti pestä kylmällä vedellä.
Onko ap sun vaimo holhouksenalainen?