Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen auto riittää vaimolle?

Vierailija
19.05.2026 |

Vaimo haluisi auton, millainen auto olisi riittävä? Tavoitteena olisi saada auto ilman ylimääräisiä rahanmenoja tai turhaa ylilaatua.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisella pitäisi olla turvallinen ja vankka auto. Matkustajina on kuitenkin lapset. 

Vierailija
22/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä vaimo kuljettaa sillä autolla ja paljonko tulee kilsoja. Jos hän on pääasiallinen lasten kuskaaja, niin kunnollinen perheauto - itse voit ajaa jollain pikkurottelolla. Jos vain pientä kapunkimatkaa, niin joku pikkuauto jota helppo sompailla.

Kannattaisi ennemmin miettiä käyttötakoitusta kuin ajajan sukupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aloitus provo? Pakko olla. Olen nainen ja ostan ja huollatan itse autoni. Miehen mielipidettä kysyn kyllä. Auton pitää olla mukava, turvallinen, luotettava, sopivan kokoinen. Sopiva hinta selviää kun kurkistaa pankkitilille. Itselläni on keskikokoinen Volvo, lähes 20 v vanha mutta vähän ajettu ja hyvin huollettu ja hyvät varusteet. Säästyvät rahat pistän sijoituksiin tai perheen henmotteluun. Autolainaa ei ole. Korjaukset korjaamolla. Renkaat vaihdetaan kyllä itse koska haluan vaihtaa renkaat silloin kun minulle sopii eikä silloin kun rengasliikkeelle sopii. 
Mies mielellään lainaa autoani jos hänen oma on vaikka huollossa. 

Vierailija
24/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmipyöräinen Reliant, toimii liikenteessä ja sängyssä. 

Vierailija
25/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se auto mikä on miehellä, mutta mies saa sen minkä osti naiselle. Minusta se on aika hyvä ratkaisu. 

Vierailija
26/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies osti tosi vähän käytetyn (ajettu 3500 km) BMW 650 cabrion ja kaupunkiautoksi täyssähköisen Minin. Tykkään kovasti molemmista.

Vierailija
27/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaimosta, toiset haluavat Porche Taycanin toiset haluavat enemmän tila-auton tai SUV:n jos pitää kuljettaa usein matkustajia, jotkut sitten haluavat B-segmentin auton koska ajelevat lyhyttä matkaa kaupungissa. Helpompi ehkä lähteä siitä mikä on budjetti eli sovitte rahamääärän ja vaimo etsii auton joka sopii budjettiin, saat toki auttaa jos pyydetään. 

28/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi Polo sähköauto. Hyvä saksalainen.

Vierailija
29/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyota yaris on näppäriä naiselle. Pienikoko ja pieni kulutus. Ei vikoja vaan aina menee katsastuksesta läpi 👍

Ihan näppärä on kenelle tahansa. En ymmärrä miten tämä liittyy naisiin millään tavalla. Vai onko niin, että naisia ei kiinnosta autolla päteminen?

Vierailija
30/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen valitsi auton kun mies ei niistä mitään ymmärrä eikä ole kiinnostunut sitäkään vähää kuin nainen.

Vierailija
31/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että kyselet täällä tähän vastausta kun se vastaus löytyy kun vaimosi kertoo millaisen auton hän tarvitsee. On hieman eri jos nainen harrastaa hevosia tai vaikka maastopyöräilyä tai melontaa tai sitten jos riittää pieni kauppakassiauto jolla töihin, kauppaan ja vaikkapa jumppaan. Onko teillä lapsia? Naisena kerron nyt kumminkin sen että autossa on hyvä olla 4 ovea ja takaluukku.

Vierailija
32/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paska provo. 

Nainen ostaa sen auton minkä haluaa. Niin normaalit naiset (ja miehet) tekevät. Itse vaihdoin autoa viime keväänä ihan itsekseni vertailemalla vaihtoehtoja. Kerroin lopputuloksen miehelle vain. Hällä oma auto ja hoitaa omat autoon liittyvät asiansa, kuten minäkin. 

Vierailija
33/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta naisella pitäisi olla turvallinen ja vankka auto. Matkustajina on kuitenkin lapset. 

Usein menee justiin väärinpäin. Isä ajaa uudella bemarin katumaasturilla missä kaikki turvasysteemit ja vaimo kuskaa lapsia 15v ikäisellä kinnerillä missä kesät/talvet samat 10v vanhat kitkarenkaat mitkä lähtee vesiliirtoon kesällä ja talvella ei pidä yhtään.

Vierailija
34/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toyota yaris on näppäriä naiselle. Pienikoko ja pieni kulutus. Ei vikoja vaan aina menee katsastuksesta läpi 👍

Ihan näppärä on kenelle tahansa. En ymmärrä miten tämä liittyy naisiin millään tavalla. Vai onko niin, että naisia ei kiinnosta autolla päteminen?

Toyota ja yaris on naisten suosikki ihan tutkitusti ja hyvä auto on. Kestävä ja bensapihi oikea pihtari 👍

Vierailija
35/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussi. Maksaa vain satkun kuussa ja kuljettaja sisältyy hintaan!

Illan viimeisellä vuorolla kuski tarjoa rikastuksen samaan rahaan !

Vierailija
36/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lada Niva. Varma kuin vaimo, kolhu kuin appi ja räksyttävä kuin anoppi, perheauto kerrassaan. 

Ladasta lähtee ryssänhaju kun pyyhkii sisätilat suojeluskunta-manttelilla !

Vierailija
37/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee näin, ostat vaimolle halvan parin tonnin kauppakassin, mutta hyvin nopeasti huomaat kulkevasi sillä itse töihin, samalla kun vaimo käy Mersulla cittarissa.

Vierailija
38/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uus auto ko hajoo sinne maantielle niin voit sanoo vaimolles että soittaa hinurin ja ottaa hanuriin. Muuhunhan sulla ei oo varaa.

Vierailija
39/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin näpsäkän pienen kaupunkikärryn joten hankin Fiat Topolinon. Sillä hoituu ne asiat joihin autoa kaupungissa tarvitsen, pitkät matkat ajetaan miehen autolla tai kuljetaan junalla.

Vierailija
40/61 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seat tohelo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi