Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän samannäkönen ”laatikkoleuka” brune ja päivittäin helsingissä pysäyteltiin ja kehuttiin hollywood tähdeks jne jne. Ymmärrän hänen tuskan kukaan muu kuin fiksu kaunis ja hauska nainen ei ymmärrä millaista se on.
Helsingissä ei ole enää juuri muita miehiä kuin ulkkareita, jotka kehuu kaikki naiset taivaisiin, kun yrittävät päästä pöksyihin. Jos olisit fiksu nainen, niin tietäisit, ettei kannata uskoa kaikkea, mitä miehet sanoo sinulle.
Ihan jees. Kyllä tohon vaavivellit tuuppais etupyllyn kautta
Kiitos hyvistä iltanauruista, omaan silmään ihan tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Äitini vihjaili, että olen kaunis."
Minulla on niin kauniit ripset ja kulmakarvat ja silmät - olen siis kaunis.
Kaikki katsoo minua, kun olen niin kaunis. Päät kääntyy, saan huomiota.
Opinnoissa menee hyvin, koska olen kaunis. Työpaikankin saaminen on helppoa, koska olen kaunis.
Elämä on helppoa, kun olen niin kaunis. Rumemmat eivät ymmärräkään kuinka paljon asiat ovat kauniille helpompia.
Olen niin kaunis, paljon kauniimpi kuin muut.
Kaverisuhteissa on vaikeaa, mutta se varmasti johtuu siitä, että muut ovat kateellisia kauneudestani. Siitä se on pakko johtua.
Sanoinko jo, että olen kaunis?
Äitinikin vihjaili aina minulle, että olen kaunis."
Asiallinen artikkeli siitä kuinka yhteiskunta on tehnyt ihmisestä ulkonäkö keskeisen. Hän ei kerronut olevansa kaunein tai upein. Noita kauniita on paljonkin. Ei se tee hänestä vähemmän kaunista. Hänellä on saman kaltaiset silmät kuin yhdellä mennen ajan kuuluisalla näyttelijättärellä, Italialainen, yksi kauneimmista.. en muista nimeä, mutta mustalla tukalla olisi ihan kopio.
Kyllä te ootte katkeria ja kateellisia. Voi hyvänen aika!!
Katkeran naama on aina vähän vinossa ja kutturalla..
Moi Emilia!
Olen 40 nakka, don't worry. Kun kasvat isoksi opit suhtautumaan nuorten naisten kauneuteen luontevasti ja rauhallisesti. Minä kun en enää kilpaile heidän kanssaan miesten huomiosta vaan päinvastoin. Olen oppinut miesten olevan sikoja ja kierrän ne kaukaa.
Emilia on kaunis eikä teidän haukkuminen muuta tosiseikkaa miksikään. Hän kantaa "ison" nenänsä ja "laatikko" leuan ylpeänä! Bravo.
Naiset, älkää lytätkö tosia naisia!
Sulle ei ainakaan ikä ole tuonut rauhallista suhtautumista eriäviin mielipiteisiin. Moni on kirjoittanut, että on tavallisen näköinen eikä häikäisevän kaunis. Tuo ei ole kateutta ja haukkumista vaan tosiasioiden toteamista. Suomessa on paljon naisia jotka ovat kauniimpia. Ihan turhaan riehut.
Näyttelijä Lotta Lehtikarin näköä on sen verran paljon että joku voi luulla häneksi🤗🌼😀Itse olin nuorena erään missin näköinen ja luultiin häneksi,korjasin väärinkäsitykset nauraen ja kiittäen kohteliaisuudesta.Mitään etuja en siitä saanut eikä kukaan mennyt järjiltään tai pysytellyt kadulla😏
Perus-Pirkko noissa kuvissa ei mikään erityisen kaunis.
Itsetunto on korkealla ja elää pilvilinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuontyyppinen kasvojen luusto saa usein näyttämään hieman ikäistään nuoremmalta. Piirteet ovat selkeät ja sopivan vahvat.
On ns. voimakaspiirteinen.
Minkälaista peiliä hän katsoo, onko joku erikoismerkki?
Minulla on pitkäaikainen ystävä, joka on todella kaunis. Hänellä ei ollut koulussa koskaan hankaluuksia muiden tyttöjen kanssa, kun luonteensa on mutkaton, lämmin ja ystävällinen. Elämän varrella on hänellekin mahtunut iloja, suruja, menestymistä ja menetystä. En koe, että hänellä olisi ollut helpompaa tai vaikempaa. En tiedä, ehkäpä hän tietää että ulkoinen kauneus on katoavaista, mutta sisäinen kestävää. Ehkä kannattaa jutun henkilönkin keskittyä johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Vanheta voi arvokkaasti, vrt. Madonna joka ikääntynyt irvokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Lotta Lehtikarin näköä on sen verran paljon että joku voi luulla häneksi🤗🌼😀Itse olin nuorena erään missin näköinen ja luultiin häneksi,korjasin väärinkäsitykset nauraen ja kiittäen kohteliaisuudesta.Mitään etuja en siitä saanut eikä kukaan mennyt järjiltään tai pysytellyt kadulla😏
Pysäytellyt
mä haluan samanlaisen peilin, kuin emilialla on.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä en nyt kommentoi, mutta haluan yhtä hyvän itsetunnon!
Kauneus on katsojan silmissä 😂😂😂
Tuossa naisessa on jotain, etäisesti Sergei Lavrovia? Eikös?
Tällä itsekehu naisella taitaa olla hankala luonne kun ei ole naispuolisia ystäviä. Siitä se on kiinni, eikä mistään kauneudesta, vaikka sitä oikeasti olisikin.
Mukavan luonteen omaava ihminen tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa.
Jykevä laatikkoleuka, vähän maskuliiniset piirteet, mutta ihan kaunis toki. Ei oma unelmien nainen kylläkään ulkoisesti.
En halua arvostella toisten ulkonäköä, mutta itsepä pyysi. 😈Pienet rumat tihrusilmät ja kamala nenä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina pitänyt itseäni rumana, koska minullakin on tuollainen jykevä leuka.
Muistuttaa Mika Aaltolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän samannäkönen ”laatikkoleuka” brune ja päivittäin helsingissä pysäyteltiin ja kehuttiin hollywood tähdeks jne jne. Ymmärrän hänen tuskan kukaan muu kuin fiksu kaunis ja hauska nainen ei ymmärrä millaista se on.
Helsingissä ei ole enää juuri muita miehiä kuin ulkkareita, jotka kehuu kaikki naiset taivaisiin, kun yrittävät päästä pöksyihin. Jos olisit fiksu nainen, niin tietäisit, ettei kannata uskoa kaikkea, mitä miehet sanoo sinulle.
ne kosii ensitapaamisella
ja jotkut suomimammat suostuu =D
Mun yks tuttu on asiakaspalvelija. Olin asioinut heillä, siellä myös joku mies, se mies oli lähdettyäni sanonut tälle tutulleni "tuossa oli kaunein näkemäni nainen."